2 min. lugemist

3 päeva minna: BrightonSEO konverents 2025 algab sel neljapäeval!

BrightonSEO, maailma suurim ja armastatuim otsinguturunduse konverents, naaseb 10.-11. aprillil 2025 Ühendkuningriigis asuvasse The Brighton Centre'i. See väga oodatud üritus on SEO-tööstuse spetsialistide jaoks nurgakivi, mis pakub võrratuid võimalusi õppimiseks, võrgustike loomiseks ja karjääri edendamiseks. Olenemata sellest, kas olete kogenud ekspert või valdkonna algaja, lubab brightonSEO olla oluline kogemus.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
3 päeva minna: BrightonSEO konverents 2025 algab sel neljapäeval!
Allikas: Brightonseo.com

Mis teeb brightonSEO eriliseks?

Üritus on rohkem kui tavaline konverents, sest see on peamine kohtumispaik uuendusliku otsinguturunduse koostööks. Osalejad võivad oodata:

  • Üritusel esinevad eksperdid, kes annavad ülevaateid SEO, A/B-testimise ja GA4-sündmuste jälgimise viimastest arengutest SaaS-ettevõtete jaoks ning täielikest veebisaidi auditi menetlustest.
  • Üritusel toimuvad koolitused, mis aitavad osalejatel luua praktilisi otsinguturunduse oskusi.
  • Konverentsil on ulatuslikud võrgustikuvõimalused, mis ühendavad Brighton Pieri peod ümarlauaaruteludega, et luua sisukaid tööstussuhteid.

BrightonSEO 2025 peamised tipphetked

BrightonSEO Conference 2025 esinejadKonverentsil esinevad Marcus Tober (Semrush), Jessica Redman (Didgeheads) ja Mark Williams-Cook (Candour) kui valdkonna liidrid, kes peavad üritusel ettekandeid. Esinejad esitavad olulisi SEO strateegiaid koos valdkonna uute suundumustega. Meistriklassid koosnevad 70-minutilistest sessioonidest, mis annavad üksikasjalikke teadmisi otsinguturunduse kohta, mida osalejad saavad vahetult oma töös kasutada.Fringe Events: spetsialiseeritud sessioonid sellistel teemadel nagu tasuline sotsiaalne reklaam ja digitaalne PR pakuvad täiendavaid õppimisvõimalusi.Co-located Events: spetsialiseeritud sessioonid sellistel teemadel nagu tasuline sotsiaalne reklaam ja digitaalne PR: Hero Conf on paralleelselt toimuv PPC-konverents. Hero Confi pileteid ostvad osalejad saavad juurdepääsu BrightonSEO-le ja vastupidi.

Miks osaleda BrightonSEO konverentsil?

See konverents on kohustuslik osalemine kõigile, kes on kirglikud SEO suhtes. See pakub:

  • Karjääri edendamine: Jääge pidevalt areneval digitaalsel maastikul ettepoole, õppides tippekspertidelt.
  • Ainulaadseid kogemusi: Sellised tegevused nagu konverentsi eelne rannapuhastus ja mitteametlikud võrgustike loomise üritused loovad lõdvestunud, kuid samas professionaalse õhkkonna.
  • Paindlikud piletivalikud: BrightonSEO vastab kõigile eelarvetele ja eelistustele, alates tasuta ühepäevastest piletitest kuni lisapakettideni, mis sisaldavad koolitusi ja eksklusiivseid vastuvõtte.

ℹ️ Praktiline teave

Üritus toimub 10.-11. aprillil 2025. Ürituse toimumiskohaks onBrighton Centre Ühendkuningriigis.🎟️ Piletivalikud:Tasuta ühepäevased piletid (piiratud arv) Kahepäevane üritus maksab 530 £ + käibemaks ja sisaldab tasulisi piletivalikuid.

Ära jäta vahele!

BrightonSEO Conference 2025 pakub osalejatele aktiivset süvenemist kaasaegse otsinguturunduse maastikul. Konverentsil esinevad eksperdid ja kaasahaaravad tegevused elavas kogukondlikus keskkonnas, mis muudab selle aasta oluliseks kokkutulekuks.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU