2 min. lugemist

3 päeva minna: BrightonSEO konverents 2025 algab sel neljapäeval!

BrightonSEO, maailma suurim ja armastatuim otsinguturunduse konverents, naaseb 10.-11. aprillil 2025 Ühendkuningriigis asuvasse The Brighton Centre'i. See väga oodatud üritus on SEO-tööstuse spetsialistide jaoks nurgakivi, mis pakub võrratuid võimalusi õppimiseks, võrgustike loomiseks ja karjääri edendamiseks. Olenemata sellest, kas olete kogenud ekspert või valdkonna algaja, lubab brightonSEO olla oluline kogemus.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
3 päeva minna: BrightonSEO konverents 2025 algab sel neljapäeval!
Allikas: Brightonseo.com

Mis teeb brightonSEO eriliseks?

Üritus on rohkem kui tavaline konverents, sest see on peamine kohtumispaik uuendusliku otsinguturunduse koostööks. Osalejad võivad oodata:

  • Üritusel esinevad eksperdid, kes annavad ülevaateid SEO, A/B-testimise ja GA4-sündmuste jälgimise viimastest arengutest SaaS-ettevõtete jaoks ning täielikest veebisaidi auditi menetlustest.
  • Üritusel toimuvad koolitused, mis aitavad osalejatel luua praktilisi otsinguturunduse oskusi.
  • Konverentsil on ulatuslikud võrgustikuvõimalused, mis ühendavad Brighton Pieri peod ümarlauaaruteludega, et luua sisukaid tööstussuhteid.

BrightonSEO 2025 peamised tipphetked

BrightonSEO Conference 2025 esinejadKonverentsil esinevad Marcus Tober (Semrush), Jessica Redman (Didgeheads) ja Mark Williams-Cook (Candour) kui valdkonna liidrid, kes peavad üritusel ettekandeid. Esinejad esitavad olulisi SEO strateegiaid koos valdkonna uute suundumustega. Meistriklassid koosnevad 70-minutilistest sessioonidest, mis annavad üksikasjalikke teadmisi otsinguturunduse kohta, mida osalejad saavad vahetult oma töös kasutada.Fringe Events: spetsialiseeritud sessioonid sellistel teemadel nagu tasuline sotsiaalne reklaam ja digitaalne PR pakuvad täiendavaid õppimisvõimalusi.Co-located Events: spetsialiseeritud sessioonid sellistel teemadel nagu tasuline sotsiaalne reklaam ja digitaalne PR: Hero Conf on paralleelselt toimuv PPC-konverents. Hero Confi pileteid ostvad osalejad saavad juurdepääsu BrightonSEO-le ja vastupidi.

Miks osaleda BrightonSEO konverentsil?

See konverents on kohustuslik osalemine kõigile, kes on kirglikud SEO suhtes. See pakub:

  • Karjääri edendamine: Jääge pidevalt areneval digitaalsel maastikul ettepoole, õppides tippekspertidelt.
  • Ainulaadseid kogemusi: Sellised tegevused nagu konverentsi eelne rannapuhastus ja mitteametlikud võrgustike loomise üritused loovad lõdvestunud, kuid samas professionaalse õhkkonna.
  • Paindlikud piletivalikud: BrightonSEO vastab kõigile eelarvetele ja eelistustele, alates tasuta ühepäevastest piletitest kuni lisapakettideni, mis sisaldavad koolitusi ja eksklusiivseid vastuvõtte.

ℹ️ Praktiline teave

Üritus toimub 10.-11. aprillil 2025. Ürituse toimumiskohaks onBrighton Centre Ühendkuningriigis.🎟️ Piletivalikud:Tasuta ühepäevased piletid (piiratud arv) Kahepäevane üritus maksab 530 £ + käibemaks ja sisaldab tasulisi piletivalikuid.

Ära jäta vahele!

BrightonSEO Conference 2025 pakub osalejatele aktiivset süvenemist kaasaegse otsinguturunduse maastikul. Konverentsil esinevad eksperdid ja kaasahaaravad tegevused elavas kogukondlikus keskkonnas, mis muudab selle aasta oluliseks kokkutulekuks.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+