2 min. lugemist

5 aasta pärast on avatud pangandus populaarsem kui krüptovaluuta ja BNPL

Emerchantpay hiljutine uuring näitab seda, kaardid jäävad 5 aasta pärast kõige populaarsemaks makseviisiks (22% vastanutest), kuid avatud pangandus jääb teisele kohale (19% Ühendkuningriigi tarbijatest valib selle 5 aasta pärast).

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
5 aasta pärast on avatud pangandus populaarsem kui krüptovaluuta ja BNPL
Allikas: Depositphotos

Üle 2000 Ühendkuningriigi tarbija seas tehtuduuringus uuritakse tarbijate praegust suhtumist ja eelistusi avatud panganduse suhtes. 22% vastanutest pooldab kaartide kasutamist, kuid avatud pangandus jääb napilt teisele kohale. Hinnanguliselt 19% Ühendkuningriigi tarbijatest valib selle 5 aasta jooksul. Avatud pangandus on tava, mis võimaldab kolmandatele osapooltele (nt fintech-rakendustele) juurdepääsu klientide finantsandmetele pankade APIde kaudu. See tähendab, et kliendid saavad oma finantsteavet turvaliselt jagada teiste pankade või volitatud finantsorganisatsioonidega, näiteks makseteenuse pakkujate, laenuandjate ja kindlustusandjatega.

Source: emerchantpay

Kuigi mõiste Open Banking ei ole ühiskonnas levinud, selgus uuringust, et kui vastajatele selgitati selle mõistet, kinnitas 45% Ühendkuningriigi vastanutest, et nad on seda kasutanud.

42% vastanutest ütles, et nad kasutavad Open Bankingi tõenäoliselt kaupluses tehtavate maksete puhul ja 37%, et nad kasutavad seda tõenäoliselt internetimaksete puhul. Lisaks ütlesid Ühendkuningriigi tarbijad, kes kasutaksid avatud pangandust peamiselt digitaalsete ostude tegemiseks, et nad kasutaksid seda interneti jaemüügi ostude tegemiseks (44%), millele järgnesid kommunaalmaksed (36%), lennupiletid (30%), hotellid (34%) ja veebipõhised tellimisteenused (25%). Uuringu kohaselt edestab avatud pangandus muid makseviise, nagu käsitsi pangaülekanded (13%), krüptovaluutad (7%) ja “osta kohe, maksa hiljem” (14%). 42% tarbijatest ütles, et nad kasutaksid tulevikus ostude tegemiseks avatud pangandust, kui see toetaks mobiil- ja veebimakseid otse pangakontolt. 42% tarbijatest ütles, et nad kasutaksid tulevikus ostude tegemiseks avatud pangandust, kui see toetaks mobiil- ja veebimakseid otse pangakontolt. 42% tarbijatest ütles, et nad kasutaksid tulevikus ostude tegemiseks avatud pangandust, kui see toetaks mobiil- ja veebimakseid otse pangakontolt. 42% tarbijatest ütles, et nad kasutaksid tulevikus ostude tegemiseks avatud pangandust

.

Source: emerchantpay

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+