
Üle 2000 Ühendkuningriigi tarbija seas tehtuduuringus uuritakse tarbijate praegust suhtumist ja eelistusi avatud panganduse suhtes. 22% vastanutest pooldab kaartide kasutamist, kuid avatud pangandus jääb napilt teisele kohale. Hinnanguliselt 19% Ühendkuningriigi tarbijatest valib selle 5 aasta jooksul. Avatud pangandus on tava, mis võimaldab kolmandatele osapooltele (nt fintech-rakendustele) juurdepääsu klientide finantsandmetele pankade APIde kaudu. See tähendab, et kliendid saavad oma finantsteavet turvaliselt jagada teiste pankade või volitatud finantsorganisatsioonidega, näiteks makseteenuse pakkujate, laenuandjate ja kindlustusandjatega.

Source: emerchantpay
Kuigi mõiste Open Banking ei ole ühiskonnas levinud, selgus uuringust, et kui vastajatele selgitati selle mõistet, kinnitas 45% Ühendkuningriigi vastanutest, et nad on seda kasutanud.
42% vastanutest ütles, et nad kasutavad Open Bankingi tõenäoliselt kaupluses tehtavate maksete puhul ja 37%, et nad kasutavad seda tõenäoliselt internetimaksete puhul. Lisaks ütlesid Ühendkuningriigi tarbijad, kes kasutaksid avatud pangandust peamiselt digitaalsete ostude tegemiseks, et nad kasutaksid seda interneti jaemüügi ostude tegemiseks (44%), millele järgnesid kommunaalmaksed (36%), lennupiletid (30%), hotellid (34%) ja veebipõhised tellimisteenused (25%). Uuringu kohaselt edestab avatud pangandus muid makseviise, nagu käsitsi pangaülekanded (13%), krüptovaluutad (7%) ja “osta kohe, maksa hiljem” (14%). 42% tarbijatest ütles, et nad kasutaksid tulevikus ostude tegemiseks avatud pangandust, kui see toetaks mobiil- ja veebimakseid otse pangakontolt. 42% tarbijatest ütles, et nad kasutaksid tulevikus ostude tegemiseks avatud pangandust, kui see toetaks mobiil- ja veebimakseid otse pangakontolt. 42% tarbijatest ütles, et nad kasutaksid tulevikus ostude tegemiseks avatud pangandust, kui see toetaks mobiil- ja veebimakseid otse pangakontolt. 42% tarbijatest ütles, et nad kasutaksid tulevikus ostude tegemiseks avatud pangandust
.

Source: emerchantpay