2 min. lugemist

5 aasta pärast on avatud pangandus populaarsem kui krüptovaluuta ja BNPL

Emerchantpay hiljutine uuring näitab seda, kaardid jäävad 5 aasta pärast kõige populaarsemaks makseviisiks (22% vastanutest), kuid avatud pangandus jääb teisele kohale (19% Ühendkuningriigi tarbijatest valib selle 5 aasta pärast).

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
5 aasta pärast on avatud pangandus populaarsem kui krüptovaluuta ja BNPL
Allikas: Depositphotos

Üle 2000 Ühendkuningriigi tarbija seas tehtuduuringus uuritakse tarbijate praegust suhtumist ja eelistusi avatud panganduse suhtes. 22% vastanutest pooldab kaartide kasutamist, kuid avatud pangandus jääb napilt teisele kohale. Hinnanguliselt 19% Ühendkuningriigi tarbijatest valib selle 5 aasta jooksul. Avatud pangandus on tava, mis võimaldab kolmandatele osapooltele (nt fintech-rakendustele) juurdepääsu klientide finantsandmetele pankade APIde kaudu. See tähendab, et kliendid saavad oma finantsteavet turvaliselt jagada teiste pankade või volitatud finantsorganisatsioonidega, näiteks makseteenuse pakkujate, laenuandjate ja kindlustusandjatega.

Source: emerchantpay

Kuigi mõiste Open Banking ei ole ühiskonnas levinud, selgus uuringust, et kui vastajatele selgitati selle mõistet, kinnitas 45% Ühendkuningriigi vastanutest, et nad on seda kasutanud.

42% vastanutest ütles, et nad kasutavad Open Bankingi tõenäoliselt kaupluses tehtavate maksete puhul ja 37%, et nad kasutavad seda tõenäoliselt internetimaksete puhul. Lisaks ütlesid Ühendkuningriigi tarbijad, kes kasutaksid avatud pangandust peamiselt digitaalsete ostude tegemiseks, et nad kasutaksid seda interneti jaemüügi ostude tegemiseks (44%), millele järgnesid kommunaalmaksed (36%), lennupiletid (30%), hotellid (34%) ja veebipõhised tellimisteenused (25%). Uuringu kohaselt edestab avatud pangandus muid makseviise, nagu käsitsi pangaülekanded (13%), krüptovaluutad (7%) ja “osta kohe, maksa hiljem” (14%). 42% tarbijatest ütles, et nad kasutaksid tulevikus ostude tegemiseks avatud pangandust, kui see toetaks mobiil- ja veebimakseid otse pangakontolt. 42% tarbijatest ütles, et nad kasutaksid tulevikus ostude tegemiseks avatud pangandust, kui see toetaks mobiil- ja veebimakseid otse pangakontolt. 42% tarbijatest ütles, et nad kasutaksid tulevikus ostude tegemiseks avatud pangandust, kui see toetaks mobiil- ja veebimakseid otse pangakontolt. 42% tarbijatest ütles, et nad kasutaksid tulevikus ostude tegemiseks avatud pangandust

.

Source: emerchantpay

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
7000+ turundajat suunduvad Budapesti – siin on põhjus.
3 min. lugemist

7000+ turundajat suunduvad Budapesti – siin on põhjus.

Affiliate World Europe tuleb 4.-5. septembril 2025 Budapestis Hungexpo Budapesti kongressi- ja messikeskuses. See esmaklassiline affiliate marketingi konverents toob kokku valdkonna parimad turundajad, reklaamijad ja tehnoloogilised uuendajad kaheks päevaks, kus toimub võrgustike loomine, õppimine ja ärikasv.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Meta AI Opportunity Score nüüd saadaval kõigile reklaamikontodele
2 min. lugemist

Meta AI Opportunity Score nüüd saadaval kõigile reklaamikontodele

Meta on lõpetanud oma Opportunity Score’i funktsiooni ülemaailmse kasutuselevõtu kõigis reklaamikontodes pärast selle aasta alguses alanud esialgset testimisfaasi. Tehisintellektipõhise optimeerimisvahendi eesmärk on aidata reklaamijatel süstemaatiliste soovituste abil parandada oma kampaaniate tulemuslikkust.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+