2 min. lugemist

57% veebist on tehisintellekt. Pinterest võimaldab teil selle välja filtreerida

57% kogu veebisisust genereerib tänapäeval tehisintellekt. Pinterest reageerib sellele muutusele, võttes kasutusele tööriistad, mis võimaldavad kasutajatel mõjutada, kui palju tehisintellekti sisu nad näevad.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
57% veebist on tehisintellekt. Pinterest võimaldab teil selle välja filtreerida
Allikas: ChatGPT

Uus funktsioon on vastus kogukonna tagasisidele, milles palutakse tasakaalustatud segu inimese loovusest ja tehisintellekti loodud materjalist. Pinteresti tehnoloogiajuhi Matt Madrigali sõnul esindab see isikupärastamise taset, mida platvorm pole kunagi varem pakkunud.

Kuidas see praktikas toimib

Täiendatud tuuner on saadaval Androidis ja lauaarvutites ning iOS-is võetakse see lähinädalatel järk-järgult kasutusele. Kasutajad saavad vähendada tehisintellekti sisu hulka konkreetsetes kategooriates, mis on tehisintellekti genereerimisele kõige vastuvõtlikumad.

Toetatud kategooriate hulka kuuluvad:

  • Ilu ja kosmeetika
  • Kunst
  • Mood
  • Kodukaunistus ja interjöör

Seaded leiate jaotisest “Soovituste täpsustamine”. Teise võimalusena saavad kasutajad puudutada kolme punkti mis tahes nööpnõela paremas alanurgas ja valida kategooria. Eelistusi saab igal ajal muuta.

Pinterest mobile app showing GenAI interests settings with toggle controls for multiple categories including Art, Architecture, Beauty, and Fashion

Source: newsroom.pinterest.com

Mida see tähendab e-kaubanduse jaoks?

Veebipoodide jaoks on Pinterest võtmeplatvorm – miljonid ostuotsused tehakse sellistes kategooriates nagu mood ja kodukaunistus. Sisu autentsuse küsimus on muutumas äriküsimuseks, teatab newsroom.pinterest.com.

Kuigi tehisintellekti tööriistad kiirendavad visuaalse sisu loomist, hakkavad kasutajad eelistama inimelementi. E-kaubanduse kaubamärkide jaoks tähendab see oma strateegia ümbermõtestamist – investeerimine autentsesse tootefotograafiasse ja reaalsetesse stsenaariumidesse võib anda paremaid tulemusi kui tehisintellekti masstootmine.

Pinterest plaanib tagasiside põhjal lisada rohkem kategooriaid. See on esimene oluline samm selle poole, et platvormid annavad kasutajatele kontrolli tarbitava sisu tüübi üle.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Sarnased artiklid