
Uus funktsioon on vastus kogukonna tagasisidele, milles palutakse tasakaalustatud segu inimese loovusest ja tehisintellekti loodud materjalist. Pinteresti tehnoloogiajuhi Matt Madrigali sõnul esindab see isikupärastamise taset, mida platvorm pole kunagi varem pakkunud.
Kuidas see praktikas toimib
Täiendatud tuuner on saadaval Androidis ja lauaarvutites ning iOS-is võetakse see lähinädalatel järk-järgult kasutusele. Kasutajad saavad vähendada tehisintellekti sisu hulka konkreetsetes kategooriates, mis on tehisintellekti genereerimisele kõige vastuvõtlikumad.
Toetatud kategooriate hulka kuuluvad:
- Ilu ja kosmeetika
- Kunst
- Mood
- Kodukaunistus ja interjöör
Seaded leiate jaotisest “Soovituste täpsustamine”. Teise võimalusena saavad kasutajad puudutada kolme punkti mis tahes nööpnõela paremas alanurgas ja valida kategooria. Eelistusi saab igal ajal muuta.

Source: newsroom.pinterest.com
Mida see tähendab e-kaubanduse jaoks?
Veebipoodide jaoks on Pinterest võtmeplatvorm – miljonid ostuotsused tehakse sellistes kategooriates nagu mood ja kodukaunistus. Sisu autentsuse küsimus on muutumas äriküsimuseks, teatab newsroom.pinterest.com.
Kuigi tehisintellekti tööriistad kiirendavad visuaalse sisu loomist, hakkavad kasutajad eelistama inimelementi. E-kaubanduse kaubamärkide jaoks tähendab see oma strateegia ümbermõtestamist – investeerimine autentsesse tootefotograafiasse ja reaalsetesse stsenaariumidesse võib anda paremaid tulemusi kui tehisintellekti masstootmine.
Pinterest plaanib tagasiside põhjal lisada rohkem kategooriaid. See on esimene oluline samm selle poole, et platvormid annavad kasutajatele kontrolli tarbitava sisu tüübi üle.