3 min. lugemist

65% hispaanlastest alustab jõuluoste novembris

Jõuluostude trendid Hispaanias ilmnevad Sensormatic Solutionsi 2024. aasta pühadehooaja "Christmas Shopper Sentiment Survey". Selle juhtiva Johnson Controlsi jaemüügibrändi avaldatud uuring näitab, et 65% Hispaania tarbijatest kavatseb alustada oma jõuluoste novembris, kusjuures 4. jaanuar 2025 ennustatakse müügi tipppäevaks. Uuring toob esile ka tarbijate harjumuste muutumise, sealhulgas suurenenud huvi varajaste ostuürituste vastu ja kasvava suundumuse mitmekanaliliste elamuste poole.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
65% hispaanlastest alustab jõuluoste novembris
Allikas: Depositphotos

Arvude põhjal on 4. jaanuar 2025 päev, mil kauplustes on kõige rohkem jalajälgi, sama mis 2023. aastal. See sobib Hispaania turu tavapärase käitumisega, kus jõuluhooaja lõpp sunnib inimesi oma viimaseid oste tegema. Must reede on endiselt asjakohane, kuid alternatiivsete odavate ürituste populaarsus on põhjustanud laupäeva, 30. novembri tähtsuse kadumise võrreldes 2023. aastaga.

Muutuvad klienditavad

Inspireerituna osaliselt alandatud hindadega veebiüritustest, nagu Amazon Prime Deal Days, selgub uuringust, et 21% Hispaania tarbijatest kavatseb alustada oma jõuluoste oktoobris. Alates 2023. aastast näitab see number kolmeprotsendilist tõusu. Kuna 46% millenniumi põlvkonnast kavatseb sel hooajal sisseoste teha, saavad nad sellest sündmusest kõige tõenäolisemalt kasu.

Iberia Ezequiel Duráni sensormaatiliste lahenduste peadirektor ütleb, et liiklusandmed aitavad kauplustel oma strateegiat maksimeerida, mitte ainult müügi suurendamiseks, vaid ka tarbijate lojaalsuse arendamiseks ja värske äri tõmbamiseks.

November ja must reede: jaemüügi kõrgpunktid

November jääb muutustest hoolimata jõuluostude tegemiseks suurepäraseks kuuks. 65% vastanutest soovib sel kuul ostlemisega alustada, mis näitab eriti suurt huvi allahindluste ja pakkumiste kasutamise vastu. Tegelikult pöörab 71% klientidest allahindluste otsimisele suurt tähelepanu. Kuna 53% tarbijatest eelistab enne ostu sooritamist esemeid näha või katsuda, rõhutatakse uuringus ka seda, et enamiku tarbijate jaoks on füüsiliste poodide külastamine toote valideerimiseks ülioluline.

All things considered, the 2024 Christmas season looks to be exciting and competitive, with a clear emphasis on maximising the omnichannel experience and consumer loyalty via traffic analytics and clever promotions. Physical stores will always be vital, but internet outlets will keep becoming more and more relevant.

Source: Depositphotos

Ostuvalikut mõjutavad elemendid

Majandus ja hinnakujundus (68%), toodete kvaliteet (57%) ja poesisesed kampaaniad (50%) on jõuluostukäitumist kõige enam mõjutavate tegurite seas esikohal. Keerulises majanduskeskkonnas näitab see viimane number ahvatlevate allahindluste ja konkurentsivõimelise hinnapoliitika väärtust inimeste meelitamisel.

Võrreldes eelmise aastaga 38,30 euro võrra tõusnud Hispaania leibkondade keskmised kulutused kingitustele 2024. aastal on 499,70 eurot. Ka mehed tahavad kulutada rohkem kui naised (510,70 eurot ja 490,90 eurot). 445,20 euroga on millenniumi põlvkonnal kõige väiksem eelarve; 45,7% neist onntend kolida odavamate toodete juurde.

Mitmekanalilised ostud nõudmisel

Kajastades mitmekanalilise ostlemise suundumuse suurenemist, mis aasta-aastalt ikka veel laieneb, soovib 66% Hispaania tarbijatest kasutada internetiostude teenuseid koos kojuveoga. Tootekategooriate puhul on peamisteks kuluvaldkondadeks tervis ja ilu (12%), mänguasjad ja raamatud (13%) ning riided (27%).

Jõuluostud: jätkusuutlik lähenemine

Kuna 70% vastanutest on valmis jätkusuutlike esemete eest rohkem maksma, muutub jätkusuutlikkus ka ostuvalikutes üha olulisemaks. Kuigi nende huvi on suur, tunnistab 26%, et inflatsioon on piiranud nende suutlikkust seda teha. Rühm, kes selle elemendi pärast kõige vähem muretseb, on beebibuumerid; 37,5% neist ei soovi keskkonnasõbralikele kaupadele rohkem kulutada.

Kõike arvesse võttes näib 2024. aasta jõuluhooaeg olevat põnev ja konkurentsivõimeline, pannes selgelt rõhku omnikanali kogemuse ja tarbijate lojaalsuse maksimeerimisele liiklusanalüüsi ja nutikate reklaamide kaudu. Füüsilised kauplused on alati elulise tähtsusega, kuid Interneti-müügikohad muutuvad üha olulisemaks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Facebook lihtsustab videot: Kogu sisu muutub varsti rullideks
5 min. lugemist

Facebook lihtsustab videot: Kogu sisu muutub varsti rullideks

Siin on platvormi uuendus, mis muudab miljonite inimeste videote jagamise viisi. Kuna Facebook lihtsustab videote loomist, teatasid nad äsja, et lähikuudel muutub iga platvormile üleslaetud video automaatselt rulliks. Enam ei pea valima formaatide vahel – nüüd on kõik ühtlustatud. Võtame lahti, mida see samm tegelikult tähendab kõigi jaoks, kes loovad sisu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsofti reklaam muutub tõsiseks: suuremad uuendused, mis on tegelikult olulised
3 min. lugemist

Microsofti reklaam muutub tõsiseks: suuremad uuendused, mis on tegelikult olulised

Microsoft Advertising avaldas just oma viimaste kuude suurimad uuendused, mis käsitlevad peamisi probleeme, mis on reklaamijaid pettunud. Need muudatused võivad lõpuks muuta platvormi tõsiseltvõetavaks Google Ads’i alternatiiviks. Alates uuendatud aruandlusest kuni suurte Performance Maxi loogika muutusteni ja täiustatud platvormideülese impordini – siin on, mis on teie kampaaniate jaoks oluline.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+