3 min. lugemist

9 uut YouTube’i funktsiooni, mis muudavad sisu loomist revolutsiooniliselt

Hiljutisel üritusel "Made on YouTube 2024" tutvustas YouTube mitmeid uuenduslikke tööriistu ja funktsioone. Kuigi need uued YouTube'i funktsioonid on peamiselt suunatud sisuloojatele, pakuvad need märkimisväärseid võimalusi digitaalse turunduse spetsialistidele, kes soovivad optimeerida oma kohalolekut veebis, vaatajaskonna kaasamist ja monetiseerimist platvormil. Uurime peamisi YouTube'i funktsioone ja värskendusi, mis võivad teie strateegiat mõjutada.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
9 uut YouTube’i funktsiooni, mis muudavad sisu loomist revolutsiooniliselt
Allikas: YouTube

AI-toega video loomine: Veo unenäoekraanil

YouTube on täiustanud oma unistuste ekraani funktsiooni, mis algselt võeti kasutusele YouTube Shortsis, uue tehisintellekti tööriistaga Veo. Kasutades Google DeepMindi video genereerimise tehnoloogiat, loob Veo realistlikumad taustad. See tööriist võib osutuda hindamatuks e-kaubanduse ettevõtetele, kes toodavad toodete või kampaaniate jaoks lühivormis sisu, pakkudes suuremaid loomingulisi võimalusi minimaalsete tootmiskuludega.

Täiustatud inspiratsiooni vahekaart YouTube Studios

Värskendatud vahekaart Inspiratsioon pakub nüüd projektisoovitusi ja aitab loojatel oma sisu täpsustada, alates pealkirjadest ja pisipiltidest kuni video liigendusteni. See funktsioon võib säästa turundajaid videosisu loomisel märkimisväärselt aega.

Sügavamad kogukonnasuhted

Uus funktsioon Kogukonnad kanalilehtedel võimaldab loojatel ja kaubamärkidel oma vaatajaskonnaga otsesemalt suhelda. Võimalus jagada sisu (nii looja kui ka kasutaja loodud) otse kanali lehel pakub täiendavat võimalust vaatajaskonna kaasamiseks ja brändilojaalsuse loomiseks.

Tehisintellektipõhine suhtlus kogukonnakeskuses

YouTube Studio täiustatud kogukonnakeskus pakub paremat vaatajaskonna statistikat ja tehisintellekti soovitatud vastuseid kommentaaridele. See on eriti kasulik brändidele või turundajatele, kes haldavad kasvavat vaatajaskonda, võimaldades tõhusamat ja sisukamat suhtlust.

YouTube is expanding its automatic dubbing feature, adding dubbed audio tracks in multiple languages. This feature broadens content accessibility, allowing e-commerce brands to target global markets without the need for specialised translation teams.

Source: YouTube

Automaatne dubleerimine asendab subtiitreid

YouTube laiendab oma automaatse dubleerimise funktsiooni, lisades dubleeritud heliribasid mitmes keeles. See funktsioon laiendab sisu juurdepääsetavust, võimaldades e-kaubanduse kaubamärkidel sihtida globaalseid turge , ilma et oleks vaja spetsiaalseid tõlkemeeskondi.

Hype suurendab keskmise suurusega loojate nähtavust

Uus Hype funktsioon aitab esile tõsta väiksemaid ja keskmise suurusega loojaid, esitades neid iganädalases edetabelis. See võib olla kasulik ettevõtetele, kes teevad koostööd väikeste ja keskmise suurusega mõjutajate või brändisaadikutega.

YouTube’i ostupunktide laiendamine

YouTube Shoppingu funktsioon kasvab jätkuvalt, selle sidusprogramm laieneb USA-st ja Lõuna-Koreast kaugemale uutele turgudele, nagu Indoneesia, Tai ja Vietnam. See ostumeetod on oluliselt populaarsem Aasias, kus mõned Euroopa riigid võtavad selle müügimeetodi järk-järgult kasutusele.

Monetiseerimine otseülekannetes

Juveelide tööriistaga töötavad gifid on peagi saadaval vertikaalsetes otseülekannetes, võimaldades vaatajatel reageerida ja virtuaalseid kingitusi saata. Brändid ja eriti loojad saavad seda kasutada uue reaalajas monetiseerimise meetodina reaalajas müügi või tooteürituste ajal.



Täiustatud telerivaatamise kogemus

YouTube võimaldab loojatel korraldada oma sisu sarjadeks ja episoodideks, võimaldades kanali lehe külastamisel automaatset video taasesitust. See võib olla suurepärane viis oma brändi õpetuste, kampaaniate või seeriasisu professionaalseks esitamiseks.

YouTube’i 2024. aasta värskendused pakuvad uusi võimalusi ülemaailmseks katvuseks ja vaatajaskonnaga suhtlemiseks. Ükskõik, kas soovite luua oma brändi ümber kogukonna, laiendada oma haaret uutele turgudele või parandada videosisu tootmist, aitavad need uued tööriistad brändidel YouTube’is kasvada ja enda ümber kogukonda luua.

Nende uute funktsioonide kohta üksikasjalikumate selgituste saamiseks soovitame külastada YouTube’i ametlikke kanaleid.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+