AI-toega video loomine: Veo unenäoekraanil
YouTube on täiustanud oma unistuste ekraani funktsiooni, mis algselt võeti kasutusele YouTube Shortsis, uue tehisintellekti tööriistaga Veo. Kasutades Google DeepMindi video genereerimise tehnoloogiat, loob Veo realistlikumad taustad. See tööriist võib osutuda hindamatuks e-kaubanduse ettevõtetele, kes toodavad toodete või kampaaniate jaoks lühivormis sisu, pakkudes suuremaid loomingulisi võimalusi minimaalsete tootmiskuludega.
Täiustatud inspiratsiooni vahekaart YouTube Studios
Värskendatud vahekaart Inspiratsioon pakub nüüd projektisoovitusi ja aitab loojatel oma sisu täpsustada, alates pealkirjadest ja pisipiltidest kuni video liigendusteni. See funktsioon võib säästa turundajaid videosisu loomisel märkimisväärselt aega.
Sügavamad kogukonnasuhted
Uus funktsioon Kogukonnad kanalilehtedel võimaldab loojatel ja kaubamärkidel oma vaatajaskonnaga otsesemalt suhelda. Võimalus jagada sisu (nii looja kui ka kasutaja loodud) otse kanali lehel pakub täiendavat võimalust vaatajaskonna kaasamiseks ja brändilojaalsuse loomiseks.
Tehisintellektipõhine suhtlus kogukonnakeskuses
YouTube Studio täiustatud kogukonnakeskus pakub paremat vaatajaskonna statistikat ja tehisintellekti soovitatud vastuseid kommentaaridele. See on eriti kasulik brändidele või turundajatele, kes haldavad kasvavat vaatajaskonda, võimaldades tõhusamat ja sisukamat suhtlust.
Automaatne dubleerimine asendab subtiitreid
YouTube laiendab oma automaatse dubleerimise funktsiooni, lisades dubleeritud heliribasid mitmes keeles. See funktsioon laiendab sisu juurdepääsetavust, võimaldades e-kaubanduse kaubamärkidel sihtida globaalseid turge , ilma et oleks vaja spetsiaalseid tõlkemeeskondi.
Hype suurendab keskmise suurusega loojate nähtavust
Uus Hype funktsioon aitab esile tõsta väiksemaid ja keskmise suurusega loojaid, esitades neid iganädalases edetabelis. See võib olla kasulik ettevõtetele, kes teevad koostööd väikeste ja keskmise suurusega mõjutajate või brändisaadikutega.
YouTube’i ostupunktide laiendamine
YouTube Shoppingu funktsioon kasvab jätkuvalt, selle sidusprogramm laieneb USA-st ja Lõuna-Koreast kaugemale uutele turgudele, nagu Indoneesia, Tai ja Vietnam. See ostumeetod on oluliselt populaarsem Aasias, kus mõned Euroopa riigid võtavad selle müügimeetodi järk-järgult kasutusele.
Monetiseerimine otseülekannetes
Juveelide tööriistaga töötavad gifid on peagi saadaval vertikaalsetes otseülekannetes, võimaldades vaatajatel reageerida ja virtuaalseid kingitusi saata. Brändid ja eriti loojad saavad seda kasutada uue reaalajas monetiseerimise meetodina reaalajas müügi või tooteürituste ajal.
Täiustatud telerivaatamise kogemus
YouTube võimaldab loojatel korraldada oma sisu sarjadeks ja episoodideks, võimaldades kanali lehe külastamisel automaatset video taasesitust. See võib olla suurepärane viis oma brändi õpetuste, kampaaniate või seeriasisu professionaalseks esitamiseks.
YouTube’i 2024. aasta värskendused pakuvad uusi võimalusi ülemaailmseks katvuseks ja vaatajaskonnaga suhtlemiseks. Ükskõik, kas soovite luua oma brändi ümber kogukonna, laiendada oma haaret uutele turgudele või parandada videosisu tootmist, aitavad need uued tööriistad brändidel YouTube’is kasvada ja enda ümber kogukonda luua.
Nende uute funktsioonide kohta üksikasjalikumate selgituste saamiseks soovitame külastada YouTube’i ametlikke kanaleid.