3 min. lugemist

AliExpress esitab Amazonile väljakutse uue Euroopa täitevõrgustikuga

AliExpress on sõlminud partnerluse üle kümne välismaise laopakkujaga, et käivitada sertifitseeritud laoprogramm. Need on kolmanda osapoole poolt hallatavad laod, mitte AliExpressi omanduses olevad laod. Siin on, mida see tähendab miljonite Euroopa ostjate jaoks. EcommerceNews'i teatel võib see areng muuta seda, kuidas eurooplased internetis ostavad.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
AliExpress esitab Amazonile väljakutse uue Euroopa täitevõrgustikuga
Allikas: Depositphotos

Hiina e-kaubanduse suurfirma AliExpress on ametlikult käivitanud oma Euroopa täitmisteenused kaubamärgi “Local+” all, mis on otsene väljakutse sellistele väljakujunenud tegijatele nagu Amazon, Temu ja Shein tulusal logistikaturul. See samm lubab muuta miljonite Euroopa tarbijate ostukogemust.

Strateegilised investeeringud Euroopa infrastruktuuri

Platvorm on kindlustanud kümme strateegiliselt paigutatud ladu kolmel Euroopa võtmeturul: Saksamaal, Hispaanias ja Ühendkuningriigis. See märkimisväärne investeering kujutab endast põhimõttelist muutust ettevõtte strateegias, eemaldudes traditsioonilisest sõltuvusest otseveost Hiinast. Euroopa müüjate jaoks, kes on saanud AliExpressil müüa alates 2022. aastast, kaotab see vajaduse tegeleda logistikaga iseseisvalt või kolmandate teenusepakkujate kaudu. Uus teenus võimaldab neil täielikult allhankida saatmise ja ladustamise toimingud.

Seitsmepäevane tarne muutub uueks standardiks

Teenus Local+ tagab toodete tarnimise Euroopa klientidele seitsme päeva jooksul, mis kujutab endast dramaatilist paranemist võrreldes praeguse tarneajaga Aasiast. Seda teenust kasutavad müüjad saavad oma toodetele spetsiaalse märgi, mis tähistab klientidele kiiret kohaletoimetamist.Lisaks kiiremale kohaletoimetamisele võtab AliExpress üle ka täieliku tagastuste käsitlemise, mis lihtsustab veelgi protsessi Euroopa ostjate jaoks.

Vastus konkurentsisurvele

Täitmisteenuste käivitamine ei ole juhuslik. Konkurent Temu hakkas detsembris 2024 kasutama kohalikke Euroopa ladusid, võimaldades oluliselt lühendatud tarneaega ja saavutades konkurentsieelise. Amazon on sarnaste teenustega turul juba aastaid domineerinud, samas kui ka Shein investeerib suurel määral Euroopa logistilisse infrastruktuuri. AliExpress on sisuliselt jõudmas konkurentide hilinemisele järele.

Katalüsaatorina seadusandlikud muudatused

See otsus tuleb ajal, mil Euroopa seadusandlus valmistub olulisteks muudatusteks impordieeskirjades. Hiljemalt 2028. aastaks kaotatakse tollimaksuvaba künnis, mis suurendab kolmandatest riikidest pärit impordi kulusid. Euroopa Komisjon kaalub ka umbes kaheeurose lisatasu kehtestamist väljaspool ELi asuvatest riikidest pärit tellimuste eest. Need meetmed võivad oluliselt mõjutada kohaliku infrastruktuuri puudumise tõttu Aasia platvormide konkurentsivõimet.

Kasu nii müüjatele kui ka klientidele

Euroopa e-kaubanduse müüjatele avab Local+ teenus uusi võimalusi. Nad saavad kasutada AliExpressi ulatuslikku kliendibaasi, ilma et nad peaksid investeerima oma logistikainfrastruktuuri. Samal ajal saavad nad ligipääsu professionaalsetele täitmisteenustele globaalsete mängijate tasemel. Kliendid saavad kasu:

  • kiirem tarne
  • lihtsustatud tagastamine
  • üldine paranenud ostukogemus, mis läheneb standarditele, millega nad on harjunud kodumaiste veebipoodide puhul.

Kas AliExpress Local+ on edukas?

Uue teenuse edu sõltub selle tõhususest ja hinnakonkurentsist. AliExpress siseneb turule, kus sellised väljakujunenud ettevõtjad nagu Amazon on juba märkimisväärse edumaaga. Põhiküsimus on, kas ta suudab säilitada oma traditsiooniliselt madalad hinnad, kaasates samal ajal Euroopa täitmiskulud, ja kas ta suudab võita Euroopa klientide usalduse, kes ootavad kiiret ja usaldusväärset kohaletoimetamist.

Kokkuvõttes

AliExpressi käivitamine Euroopas kujutab endast olulist muutust konkurentsimaastikul, mis võib sundida kõiki suuri e-kaubanduse platvorme kiirendama oma logistilisi investeeringuid, et säilitada oma turupositsiooni.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate
5 min. lugemist

Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate

Mõned aastad tagasi tähendas veebipoe käivitamine kuu aega arendajaga veetmist ja mõne tuhande dollari ettemaksu. Täna? Teil võib pärastlõunal töötada töötav pood ja selle alustamine ei maksa teile põhimõtteliselt midagi. Kui olete mõelnud oma veebiettevõtte loomisele, kuid tehnilised asjad või käivituskulud on teid tagasi hoidnud, on mul häid uudiseid.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU