2 min. lugemist

Allahindluskupongide kunst ja miks me neid nii väga armastame?

Kui te ütlete "sooduskupong", siis enamik meist mõtleb väikese paberitüki peale, millel on kood, mis võimaldab meil ostude tegemisel raha säästa. Aga kas teate, milline ülemaailmne ettevõte oli esimene, kes trükis ja levitas sooduskupongi? See oli Coca-Cola aastal 1887.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Allahindluskupongide kunst ja miks me neid nii väga armastame?
Allikas: Depositphotos

.

Miks on allahindlused nii populaarsed?

Allahindlused ei võimalda meil mitte ainult raha säästa, vaid teevad meid ka õnnelikuks. USAs 2012. aastal läbi viidud uuringus leiti, et inimeste puhul, kes said 10 dollari suuruse sooduskupongi, suurenesid õnnehormoonid 38%.

Huvitavad arvud allahindluste kohta:

  • 2013. aasta uuringus, milles osales 10 009 inimest, ütles 51% vastanutest, et neid mõjutab soodushinnaga ostude tegemine internetis.
  • BIA/Kelsey andmed näitavad, et allahindlused suurendasid nende klientide kogumüüki 17,7% võrra.
  • VoucherCloudi statistika näitab, et 57% ostjatest on motiveeritud tegema oma esimese ostu tundmatult e-kaupmehelt, kui neile pakutakse allahindluskupongi.

Allikas: HuffPost

Source: Firstversions.com

Kuidas kasutada e-poes allahindlusi?

E-poes jagame sooduskupongid vastavalt nende kasutamisele:

  • Omandamine – tänu neile saame uusi kliente
  • Säilitamine – nendega motiveerime kliente, kes on meilt juba ostnud, uuesti ostma
  • Parasiit – need liiguvad internetis vabalt (küsimus siinkohal on: kas ilma sellise kupongita oleks tellimus tehtud?).

Nagu eelnevatest ridadest ilmselt näete, on soetamis- ja säilitamisalandused need, mida me tahame. Parasiitseid allahindlusi me enamasti ei taha.

Millised on kõige levinumad allahindlused?

  • Osta üks, saad ühe tasuta (kõrge marginaaliga tooted)
  • Protsentuaalne
  • Fikseeritud summa
  • Kink koos tellimusega (kerge kingitus, mis ei mõjuta saatmist ja ei maksa palju).
  • Tasuta saatmine
  • Koguselised allahindlused

Source: Depositphotos

Allahindlusstrateegiad:

  • Uute klientide omandamine.
  • Vanade varude või hooajatoodete väljamüük.
  • Klientide julgustamine kulutama üle miinimumsumma.
  • Kliendi tagasisaatmine kauplusesse pärast ostukorvist loobumist.
  • Turunduskampaaniate jälgimine ja aruandlus.

Isikupärastatud püsikliendisoodustused: Kui tunnete oma klientide eelistusi, saate neid personaalse allahindlusega kätte.Uute klientide allahindlus. Uute klientide allahindlus: Propageerige sooduskupongi väliselt, kuid ainult uutele klientidele.

Näpunäited allahindluse koostamiseks:

  • Uute klientide jaoks on atraktiivsemad kõikidel toodetel tehtavad üldised allahindlused.
  • Kallimate toodete puhul on parem pakkuda väärtuselist allahindlust kui protsentuaalset allahindlust.
  • Odavamate toodete puhul kasutage ümardatud summasid; kallimate toodete puhul kasutage “Bata-hindu”.

Allahindluste psühholoogia on tõhus, sest need panevad kliendid end hästi tundma ja on motiveeritumad ostma. Kuid kui te kavatsete neid strateegiaid kasutada, veenduge, et teete seda strateegiliselt ja ei raiska oma aega ega raha.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
10 parimat affiliate turundusstrateegiat
8 min. lugemist

10 parimat affiliate turundusstrateegiat

Affiliate-turundus on kujunenud võimsaks kanaliks, mis võimaldab turundajatel teenida passiivset sissetulekut, edendades tooteid ja teenides müügi eest komisjonitasu. Selle potentsiaali avamise võti seisneb aga õigete strateegiate kasutamises, mis on kohandatud teie sihtrühmale ja niššile. Selles artiklis tutvustame 10 parimat affiliate-turunduse strateegiat, mis on praktilised, kanalispetsiifilised ja tulemustele suunatud, võimaldades teil oma jõupingutusi optimeerida ja saavutada […]

Kristýna Gröbnerová Kristýna Gröbnerová
Affiliate Manager, Selltoro
Loe artiklit
Digitaalse reklaami tulevikku kujundavad affiliate marketingi trendid
9 min. lugemist

Digitaalse reklaami tulevikku kujundavad affiliate marketingi trendid

Affiliate-turundus on kiire tempoga tööstus, kus sammu pidamine ei ole vabatahtlik – see on kohustuslik. Tehnoloogilised uuendused, tarbijate harjumuste areng ja muutuv turunduskeskkond muudavad turunduse reegleid üha uuesti. See, mis eile töötas, ei pruugi homme enam toimida, seega on mängus püsimise seisukohalt väga oluline teada, mis toimub. Seda silmas pidades uurime kõige olulisemaid 2025. aasta […]

Milan Novakovic Milan Novakovic
Founder & CEO, HIREQUARTERS
Loe artiklit
Affiliate turundus kui tulemuslikkuse strateegia
16 min. lugemist

Affiliate turundus kui tulemuslikkuse strateegia

Affiliate-turundus on suurepärane strateegia, millest saavad kasu nii kaupmehed kui ka partnerid. Koostöös kirjastajatega saavad ettevõtted reklaamida oma tooteid või teenuseid ning lõpuks laiendada oma haaret ja müügitulu, ilma et see tooks esialgu kaasa mingeid kulusid. Affiliate-turunduse kui tulemuslikkuse strateegia peamine eelis on selle skaleeritavus. Rohkem liiklust ja konversioone tähendab rohkem müüki nii kaupmeestele kui […]

Kristýna Gröbnerová Kristýna Gröbnerová
Affiliate Manager, Selltoro
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+