
.
Miks on allahindlused nii populaarsed?
Allahindlused ei võimalda meil mitte ainult raha säästa, vaid teevad meid ka õnnelikuks. USAs 2012. aastal läbi viidud uuringus leiti, et inimeste puhul, kes said 10 dollari suuruse sooduskupongi, suurenesid õnnehormoonid 38%.
Huvitavad arvud allahindluste kohta:
- 2013. aasta uuringus, milles osales 10 009 inimest, ütles 51% vastanutest, et neid mõjutab soodushinnaga ostude tegemine internetis.
- BIA/Kelsey andmed näitavad, et allahindlused suurendasid nende klientide kogumüüki 17,7% võrra.
- VoucherCloudi statistika näitab, et 57% ostjatest on motiveeritud tegema oma esimese ostu tundmatult e-kaupmehelt, kui neile pakutakse allahindluskupongi.
Allikas: HuffPost

Source: Firstversions.com
Kuidas kasutada e-poes allahindlusi?
E-poes jagame sooduskupongid vastavalt nende kasutamisele:
- Omandamine – tänu neile saame uusi kliente
- Säilitamine – nendega motiveerime kliente, kes on meilt juba ostnud, uuesti ostma
- Parasiit – need liiguvad internetis vabalt (küsimus siinkohal on: kas ilma sellise kupongita oleks tellimus tehtud?).
Nagu eelnevatest ridadest ilmselt näete, on soetamis- ja säilitamisalandused need, mida me tahame. Parasiitseid allahindlusi me enamasti ei taha.
Millised on kõige levinumad allahindlused?
- Osta üks, saad ühe tasuta (kõrge marginaaliga tooted)
- Protsentuaalne
- Fikseeritud summa
- Kink koos tellimusega (kerge kingitus, mis ei mõjuta saatmist ja ei maksa palju).
- Tasuta saatmine
- Koguselised allahindlused

Source: Depositphotos
Allahindlusstrateegiad:
- Uute klientide omandamine.
- Vanade varude või hooajatoodete väljamüük.
- Klientide julgustamine kulutama üle miinimumsumma.
- Kliendi tagasisaatmine kauplusesse pärast ostukorvist loobumist.
- Turunduskampaaniate jälgimine ja aruandlus.
Isikupärastatud püsikliendisoodustused: Kui tunnete oma klientide eelistusi, saate neid personaalse allahindlusega kätte.Uute klientide allahindlus. Uute klientide allahindlus: Propageerige sooduskupongi väliselt, kuid ainult uutele klientidele.
Näpunäited allahindluse koostamiseks:
- Uute klientide jaoks on atraktiivsemad kõikidel toodetel tehtavad üldised allahindlused.
- Kallimate toodete puhul on parem pakkuda väärtuselist allahindlust kui protsentuaalset allahindlust.
- Odavamate toodete puhul kasutage ümardatud summasid; kallimate toodete puhul kasutage “Bata-hindu”.
Allahindluste psühholoogia on tõhus, sest need panevad kliendid end hästi tundma ja on motiveeritumad ostma. Kuid kui te kavatsete neid strateegiaid kasutada, veenduge, et teete seda strateegiliselt ja ei raiska oma aega ega raha.