2 min. lugemist

Amazon Haul saabub – eelarvepood, mis konkureerib Hiina hiiglastega

Amazon on käivitanud uue turu nimega Amazon Haul. See on veel üks projekt, mis pakub eelarvekaupu sellistes kategooriates nagu rõivad, majapidamistarbed ja elektroonika - kõigi hind on alla 20 dollari. See algatus vastab kasvavale konkurentsile selliste allahindlusplatvormide poolt nagu Temu, Shein ja TikTok Shop, mis on populaarsust kogunud madalate hindade ja Hiinast pärit otseimpordi kaudu. Uus teenus on Ameerika turul saadaval Amazoni mobiilirakenduse ja e-poe kaudu. See meelitab kliente mitte ainult madalate hindadega, vaid ka allahindlustega hulgitellimustele ja odavale kohaletoimetamisele.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Amazon Haul saabub – eelarvepood, mis konkureerib Hiina hiiglastega
Allikas: Amazon

Mida oodata Amazon Hauli madalatelt hindadelt mitmes kategoorias

Amazon Haul pakub laias valikus tooteid, mille kõigi hind on alla 20 dollari. Mõned esemed, näiteks kosmeetikatarvikud või köögitarbed, on saadaval juba 1 dollari eest.

See tähistab olulist nihet Amazoni jaoks, kes on seni keskendunud pigem kiiretele tarneaegadele kui äärmiselt madalatele hindadele.

Lihtne ostukogemus

Amazon on kohandanud platvormi iseseisvalt toimima oma otsingu-, ostukorvi- ja makseprotsessiga. Tellimused, mis ületavad 25 dollarit, kvalifitseeruvad isegi tasuta kohaletoimetamiseks. Kohaletoimetamine võtab tavaliselt aega üks kuni kaks nädalat.

Võrreldes tavaliste tarneaegadega, millega Amazoni kliendid on harjunud, on see suhteliselt pikk. See mudel meenutab Temu ja Sheini logistikastrateegiat – nende kliendid on valmis odavamaid tooteid kauem ootama.

Amazoni A-to-Z garantii, mis pakub klientidele turvalisust toote- või tarneprobleemide korral, kaitseb jätkuvalt kõiki Hauli kaupu.

Hulgitellimuste allahindlused

Kliendid, kes teevad Haulis suuremaid oste, saavad täiendavaid allahindlusi. 50-dollarised või suuremad tellimused saavad 5% allahindlust, samas kui üle 75-dollarised ostud saavad 10% allahindlust.

 Amazon launches 'Amazon Haul' - a new ultra-budget marketplace to compete with Temu & Shein

Source: Amazon

Tagastamis- ja tagasimaksepoliitika

Amazon Haul on oma madala hinna mudeliga kohandatud tagastuspoliitika. Üle 3 dollari suuruseid kaupu saab 15 päeva jooksul tasuta tagastada mis tahes arvukatest kogumispunktidest, sealhulgas Whole Foodsi, Amazoni kappide või UPSi asukohtadest.

Kaupu, mille hind on 3 dollarit või vähem, ei saa tagastada, et säilitada madalad tegevuskulud, sarnaselt teiste allahindluste jaemüüjate poliitikatega.

Amazon väidab, et kõik Hauli kaudu saadaval olevad esemed vastavad rangetele ohutus- ja kvaliteedistandarditele, kusjuures iga toote vastavust kehtivatele eeskirjadele kontrollitakse.

Vastus allahindluste jaemüüjate kasvavale konkurentsile

Amazon Hauli käivitamine on otsene vastus Hiina konkurentsi, nagu Temu ja Shein, kasvule, mis on turgu häirinud Hiinast pärit otsese impordi ja likvideerimishindade kaudu. Hauliga võtab Amazon kasutusele sarnased kulude kokkuhoiu meetmed, sealhulgas otseostud Hiina tootjatelt.

Selline lähenemine võimaldab Amazonil vähendada hindu ja liikuda lähemale madalama marginaaliga mudelile, mis on aidanud kaasa uute konkurentide edule.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+