2 min. lugemist

Amazon Haul saabub – eelarvepood, mis konkureerib Hiina hiiglastega

Amazon on käivitanud uue turu nimega Amazon Haul. See on veel üks projekt, mis pakub eelarvekaupu sellistes kategooriates nagu rõivad, majapidamistarbed ja elektroonika - kõigi hind on alla 20 dollari. See algatus vastab kasvavale konkurentsile selliste allahindlusplatvormide poolt nagu Temu, Shein ja TikTok Shop, mis on populaarsust kogunud madalate hindade ja Hiinast pärit otseimpordi kaudu. Uus teenus on Ameerika turul saadaval Amazoni mobiilirakenduse ja e-poe kaudu. See meelitab kliente mitte ainult madalate hindadega, vaid ka allahindlustega hulgitellimustele ja odavale kohaletoimetamisele.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Amazon Haul saabub – eelarvepood, mis konkureerib Hiina hiiglastega
Allikas: Amazon

Mida oodata Amazon Hauli madalatelt hindadelt mitmes kategoorias

Amazon Haul pakub laias valikus tooteid, mille kõigi hind on alla 20 dollari. Mõned esemed, näiteks kosmeetikatarvikud või köögitarbed, on saadaval juba 1 dollari eest.

See tähistab olulist nihet Amazoni jaoks, kes on seni keskendunud pigem kiiretele tarneaegadele kui äärmiselt madalatele hindadele.

Lihtne ostukogemus

Amazon on kohandanud platvormi iseseisvalt toimima oma otsingu-, ostukorvi- ja makseprotsessiga. Tellimused, mis ületavad 25 dollarit, kvalifitseeruvad isegi tasuta kohaletoimetamiseks. Kohaletoimetamine võtab tavaliselt aega üks kuni kaks nädalat.

Võrreldes tavaliste tarneaegadega, millega Amazoni kliendid on harjunud, on see suhteliselt pikk. See mudel meenutab Temu ja Sheini logistikastrateegiat – nende kliendid on valmis odavamaid tooteid kauem ootama.

Amazoni A-to-Z garantii, mis pakub klientidele turvalisust toote- või tarneprobleemide korral, kaitseb jätkuvalt kõiki Hauli kaupu.

Hulgitellimuste allahindlused

Kliendid, kes teevad Haulis suuremaid oste, saavad täiendavaid allahindlusi. 50-dollarised või suuremad tellimused saavad 5% allahindlust, samas kui üle 75-dollarised ostud saavad 10% allahindlust.

 Amazon launches 'Amazon Haul' - a new ultra-budget marketplace to compete with Temu & Shein

Source: Amazon

Tagastamis- ja tagasimaksepoliitika

Amazon Haul on oma madala hinna mudeliga kohandatud tagastuspoliitika. Üle 3 dollari suuruseid kaupu saab 15 päeva jooksul tasuta tagastada mis tahes arvukatest kogumispunktidest, sealhulgas Whole Foodsi, Amazoni kappide või UPSi asukohtadest.

Kaupu, mille hind on 3 dollarit või vähem, ei saa tagastada, et säilitada madalad tegevuskulud, sarnaselt teiste allahindluste jaemüüjate poliitikatega.

Amazon väidab, et kõik Hauli kaudu saadaval olevad esemed vastavad rangetele ohutus- ja kvaliteedistandarditele, kusjuures iga toote vastavust kehtivatele eeskirjadele kontrollitakse.

Vastus allahindluste jaemüüjate kasvavale konkurentsile

Amazon Hauli käivitamine on otsene vastus Hiina konkurentsi, nagu Temu ja Shein, kasvule, mis on turgu häirinud Hiinast pärit otsese impordi ja likvideerimishindade kaudu. Hauliga võtab Amazon kasutusele sarnased kulude kokkuhoiu meetmed, sealhulgas otseostud Hiina tootjatelt.

Selline lähenemine võimaldab Amazonil vähendada hindu ja liikuda lähemale madalama marginaaliga mudelile, mis on aidanud kaasa uute konkurentide edule.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024
3 min. lugemist

TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024

Kui me vaatame aastasse 2024, siis TikTok on tõusnud digitaalsete muutuste jõuallikaks, saavutades muljetavaldava verstaposti – 170 miljonit Ameerika kasutajat oma üleilmses kogukonnas, mis koosneb enam kui miljardist inimesest. Platvormi ainulaadne lähenemine sisule on muutnud revolutsiooniliselt, kuidas ettevõtted oma sihtrühmadega suhtlevad, eriti TikTok Shopi kaudu, kus igakuised LIVE-sessioonid on Ameerika Ühendriikides kolmekordistunud.

Loe artiklit
Turunduse maskuliinsuse uuesti määratlemine: Kuidas brändid saavad jõuda kaasaegsete meesteni
4 min. lugemist

Turunduse maskuliinsuse uuesti määratlemine: Kuidas brändid saavad jõuda kaasaegsete meesteni

Kaubamärgid seisavad silmitsi olulise väljakutsega muuta seda, kuidas nad oma kampaaniates mehi kujutavad. Hiljutise Kantari aruande kohaselt ei suuda kaasaegne sihtrühm samastuda väljakujunenud stereotüüpidega tugevatest ja vastupidavatest meestest. Selle asemel on tarbijate sidemete loomisel ja brändi kasvul võtmetähtsusega kaasav mehelikkus erinevate erinevustega turunduses. Vaatame, milliseid järeldusi saab e-kaubandus teha ja enda kasuks ära kasutada.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+