2 min. lugemist

Amazon käivitab Hispaanias Hauli, et konkureerida Sheini ja Temuga

Amazon tõi Hispaanias turule Amazon Hauli, oma uue odava tooteplatvormi, mille hinnad on alla 20 euro, strateegilise sammuna, et konkureerida ülimadalate kuludega segmendis otseselt Aasia hiiglastega nagu Shein ja Temu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Amazon käivitab Hispaanias Hauli, et konkureerida Sheini ja Temuga
Allikas: ChatGPT

Amazon on aktiveerinud Hispaanias Amazon Hauli, eraldiseisva ostuplatvormi, mis keskendub moe-, kodu- ja elustiilikategooriate toodetele maksimaalse hinnaga 20 eurot. Enamiku kaupade hind on alla 10 euro, mõned tooted on portaali reasonwhy.es andmetel saadaval alates 1 eurost.

Teenus töötab eraldi liidesega, mis sisaldab oma otsingu-, ostukorvi- ja kassaprotsessi.

  • tarned toimuvad maksimaalselt kahe nädala jooksul
  • Üle 15 € tellimuste puhul tasuta kohaletoimetamisega ja madalamate ostude puhul kindla hinnaga 3,50 €.
  • Platvorm pakub progressiivseid allahindlusi 5% tellimustele üle 30 € ja 10% üle 50 € ostudele

“Me teame, et heade toodete leidmine väga madalate hindadega on meie klientide jaoks Hispaanias oluline,” ütles Amazoni Hispaania peadirektor Ruth Díaz. “Amazon Hauliga pakume veelgi rohkem säästmisvõimalusi, loobumata Amazonile iseloomulikust usaldusest ja klienditeenindusest.”

Amazon Haul kordab Sheini ja Temu mudeli põhielemente: ülimadalad hinnad, suur tootemaht, mobiilipõhine disain ja suletud kasutajakogemus oma platvormil. Kõigil toodetel on kontrollitud arvustused ja neile kehtivad Amazoni standardsed garantiitingimused. Tagastamine on tasuta 15 päeva jooksul pärast kohaletoimetamist.

Amazon oli varem käivitanud Hauli Ameerika Ühendriikides, Ühendkuningriigis ja Saksamaal. Selle saabumine Hispaaniasse tihendab konkurentsi Euroopa e-kaubanduse odavas segmendis, kus Aasia platvormid on viimastel aastatel märkimisväärselt kasvanud.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge