2 min. lugemist

Amazoni peaministri ostuüritus purustab kõik rekordid

Algselt Amazoni 20. aastapäeva tähistav Amazoni peaministripäev algas 2015. aastal. Seda pakuti üheksas riigis ja see kestis esialgu kakskümmend neli tundi. Selle aasta üritus ulatus üle 24 riigi ja püstitas müügirekordeid.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Amazoni peaministri ostuüritus purustab kõik rekordid
Allikas: Depositphotos

Prime Day algas 48-tunnise ostumaratonina. Igal aastal liituvad uued riigid ning suureneb ka allahindluste ja pakkumiste hulk. Näiteks 2023. aastal müüdi üle 375 miljoni eseme ja tarbijad säästsid rohkem kui 2,5 miljardit dollarit.

Tarbijad, kes otsivad suurepäraseid pakkumisi, pole mitte ainult Prime Dayst põnevil, vaid ka Amazonis müüvad väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted ootavad seda. Nende jaoks annab see suure võimaluse suurendada müüki ja toodete nähtavust. Aastaks 2022 ületas nende müük isegi Amazoni oma.

Tuleb mainida, et üritus piirdub ainult Amazon Prime’i premium-liikmetega. Eelised hõlmavad miljonite toodete tasuta saatmist ja kiiret logistikat. Teatud kohad pakuvad kohaletoimetamist samal päeval või kahepäeval. Lisaks on tellijatele saadaval Prime Video, Prime Music, Prime Reading, Prime Gaming ja Amazon Fresh. Samuti saavad nad juurdepääsu ainulaadsetele pakkumistele ja allahindlustele, sealhulgas Prime Day eripakkumistele.

Kodukaubad, tarbeelektroonika ja Amazoni seadmed kuuluvad enimmüüdud kategooriate hulka.

Source: Numerator

Milline oli 2024. aasta

Prime Day 2024 murdis läbi varasematest tulemustest. Omades sissetulekut 14.2 miljardit dollarit, kasvas see eelmise aastaga võrreldes 11%. Mobiilseadmete ostmine (7 miljardit dollarit) moodustas üle poole koguostust, mis on 18.6% rohkem kui eelmisel aastal.

Võrreldes tüüpilise päevamüügiga juunis, kasvas Prime Day elektroonika müük 61%. Lasteriiete müük juuniga võrreldes 165%; kooli– ja kontoritarvete müük 216%. Selle võib kirjutada kooliaasta algusele. Sel põhjusel sobib Prime Day suurepäraselt nende kaupade tutvustamiseks; Seega peaksid ettevõtted sellele oma turundusplaanis mõtlema.

Kuigi suured ettevõtted nagu Walmart ja Target alustasid oma eripakkumisi ja ostuüritusi, et meelitada tarbijaid ja konkureerida Prime Dayga, suutis Amazon selle kuu jooksul hõivata turuosa teistest kauplustest.

Osa nõudluse rahuldamiseks andis Amazon varasema juurdepääsu soodukatele juba enne kahepäevase ürituse algust. Lugeja andmed näitavad, et võrreldes 56.64. aasta 2023 dollariga oli prime day esimese 32 tunni keskmine kulu tellimuse kohta 60.03 dollarit.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid
2 min. lugemist

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid

Jaemüüjad leiavad, et kuigi kliendid armastavad allahindlusi, on nad ka mures oma privaatsuse pärast, kui nad jagavad isiklikke andmeid. Digitaalse ümberkujundamise konsultatsioonifirma Daemon hiljutise uuringu kohaselt on sooduspakkumised ja e-posti teel saadetavad allahindlused endiselt tugevaks tõmbenumbriks kõigis põlvkondades; aastatuhandetevanused on esikohal 67%, neile järgnevad beebibuumlased 65% ja Z-generatsioon 61%, mis puudutab kaupluste korduvat külastamist allahindluste […]

Loe artiklit
Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid
3 min. lugemist

Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid

Digitaalsed rahakotipassid on teinud märkimisväärse arengu läbi, alates lihtsatest pardakaartidest kuni tõhusate turundusvahenditeni. Mobiilipanga rakendustes, nagu Apple Wallet, Google Pay ja Samsung Pay, saab neis digitaalsetes esindustes hoida kõike alates pardakaartidest ja piletitest kuni liikmekaartide, kliendikaartide ja kupongideni.

Loe artiklit
88% ostjatest soovib kõikehõlmavat kaubandust: 5 põhistrateegiat kaasaegse jaekaubanduse edu saavutamiseks
4 min. lugemist

88% ostjatest soovib kõikehõlmavat kaubandust: 5 põhistrateegiat kaasaegse jaekaubanduse edu saavutamiseks

Viimane iga-aastane Bazaarvoice’i ostukogemuse indeksi (SEI) aruanne annab uusi teadmisi sellest, kuhu praeguste ostjate ootused liiguvad. Uuring viidi läbi rohkem kui 8000 kliendi valimi põhjal, kes olid pärit sellistest riikidest nagu USA, Suurbritannia, Prantsusmaa, Saksamaa, Kanada, Austraalia ja India. Miks on kõikehõlmavus tänapäeval moesõna? Ja milliseid strateegiaid peavad kaubamärgid kasutusele võtma, et konkurentsiga sammu pidada?

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+