Artiklid ja uudised teemal Digitaalne ja veebiturundus

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid
2 min. lugemist

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid

Jaemüüjad leiavad, et kuigi kliendid armastavad allahindlusi, on nad ka mures oma privaatsuse pärast, kui nad jagavad isiklikke andmeid. Digitaalse ümberkujundamise konsultatsioonifirma Daemon hiljutise uuringu kohaselt on sooduspakkumised ja e-posti teel saadetavad allahindlused endiselt tugevaks tõmbenumbriks kõigis põlvkondades; aastatuhandetevanused on esikohal 67%, neile järgnevad beebibuumlased 65% ja Z-generatsioon 61%, mis puudutab kaupluste korduvat külastamist allahindluste […]

Loe artiklit
Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid
3 min. lugemist

Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid

Digitaalsed rahakotipassid on teinud märkimisväärse arengu läbi, alates lihtsatest pardakaartidest kuni tõhusate turundusvahenditeni. Mobiilipanga rakendustes, nagu Apple Wallet, Google Pay ja Samsung Pay, saab neis digitaalsetes esindustes hoida kõike alates pardakaartidest ja piletitest kuni liikmekaartide, kliendikaartide ja kupongideni.

Loe artiklit
88% ostjatest soovib kõikehõlmavat kaubandust: 5 põhistrateegiat kaasaegse jaekaubanduse edu saavutamiseks
4 min. lugemist

88% ostjatest soovib kõikehõlmavat kaubandust: 5 põhistrateegiat kaasaegse jaekaubanduse edu saavutamiseks

Viimane iga-aastane Bazaarvoice’i ostukogemuse indeksi (SEI) aruanne annab uusi teadmisi sellest, kuhu praeguste ostjate ootused liiguvad. Uuring viidi läbi rohkem kui 8000 kliendi valimi põhjal, kes olid pärit sellistest riikidest nagu USA, Suurbritannia, Prantsusmaa, Saksamaa, Kanada, Austraalia ja India. Miks on kõikehõlmavus tänapäeval moesõna? Ja milliseid strateegiaid peavad kaubamärgid kasutusele võtma, et konkurentsiga sammu pidada?

Loe artiklit
Kas teete podcasti ilma videota? Sa jätad vaatajad vahele
4 min. lugemist

Kas teete podcasti ilma videota? Sa jätad vaatajad vahele

Podcastidest on saanud domineeriv meelelahutusvorm. Te ei pruugi arvata, et nad on olnud meiega juba üle kahe aastakümne. Algusaegadel tunti neid audioblogi nime all – lihtsad audiofailid, mida jagati internetis. Tehnikahuvilistele mõeldud erimeediumist on nad viimastel aastatel arenenud peavoolu meelelahutuseks, mida kuulavad miljonid inimesed kogu maailmas. Ja nüüd, tänu videote lisamisele, on nende populaarsus taas […]

Loe artiklit
Mis on kaasahaarav ostlemine?
3 min. lugemist

Mis on kaasahaarav ostlemine?

Kaasahaarav ostlemine on jaemüügistrateegia, mis ühendab digitaalse innovatsiooni traditsioonilise jaemüügi kaasahaaravate ja kombatavate aspektidega. See ühendab digitaalse ja füüsilise maailma, et luua meeldejäävaid ja kaasahaaravaid kogemusi, kasutades tipptasemel tehnoloogiaid, nagu virtuaalreaalsus (VR), liitreaalsus (AR) ja reaalajas ostlemine.

Loe artiklit
Musta reede 2024 e-kaubanduse trendid: 2. osa
2 min. lugemist

Musta reede 2024 e-kaubanduse trendid: 2. osa

Tugineme sellele , mida varem käsitlesime, ja uurime rohkem suundumusi ja strateegiaid, mis muudavad sel 2024. aasta mustal reedel tõelist muutust. Need järgmise taseme lähenemisviisid aitavad teil luua ostukogemuse, mis mitte ainult ei kaasa kliente, vaid suurendab ka teie lõpptulemust.

Loe artiklit
7 võimsat sotsiaalse tõestuse strateegiat e-kaubanduse müügi suurendamiseks
3 min. lugemist

7 võimsat sotsiaalse tõestuse strateegiat e-kaubanduse müügi suurendamiseks

Kas olete kunagi mõelnud, miks mõned veebipoed näivad vaevata kliente meelitavat, samas kui teised näevad vaeva? Saladus võib olla lihtsam, kui arvate: see kõik on seotud sotsiaalse tõestusega. Selles juhendis sukeldume e-kaubanduse psühholoogia maailma ja uurime seitset võimsat viisi, kuidas sotsiaalset tõestust enda kasuks ära kasutada. Alates klientide arvustuste jõu kasutamisest kuni mõjutajate maagia kasutamiseni […]

Loe artiklit
Kas beebibuumerid on tähelepanuta jäetud e-kaubanduse võimalus?
3 min. lugemist

Kas beebibuumerid on tähelepanuta jäetud e-kaubanduse võimalus?

Mis meeldib Gen Z-le? Kust me leiame Gen Z? Kuidas pöörduda Gen Z poole? Paljud artiklid ja loengud suunavad tähelepanu noortele täiskasvanutele. Uus aruanne paljastab aga üllatava suundumuse, mis võib mõjutada turundusstrateegiaid. Beebibuumerid, põlvkond, kes on sündinud aastatel 1946–1964, on läbimas digitaalset revolutsiooni. Ja paljud kaubamärgid on seda siiani tähelepanuta jätnud.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+