Artiklid ja uudised teemal E-kaubanduse turundus

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid
2 min. lugemist

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid

Jaemüüjad leiavad, et kuigi kliendid armastavad allahindlusi, on nad ka mures oma privaatsuse pärast, kui nad jagavad isiklikke andmeid. Digitaalse ümberkujundamise konsultatsioonifirma Daemon hiljutise uuringu kohaselt on sooduspakkumised ja e-posti teel saadetavad allahindlused endiselt tugevaks tõmbenumbriks kõigis põlvkondades; aastatuhandetevanused on esikohal 67%, neile järgnevad beebibuumlased 65% ja Z-generatsioon 61%, mis puudutab kaupluste korduvat külastamist allahindluste […]

Loe artiklit
Euroopa Liidu e-kaubanduse aruanne 2024: Piirkondliku turu analüüs: Piirkondliku turu analüüs
3 min. lugemist

Euroopa Liidu e-kaubanduse aruanne 2024: Piirkondliku turu analüüs: Piirkondliku turu analüüs

Piirkondliku turu analüüs näitab Euroopa Liidu digitaalse turu muutuvat olukorda. Eurostati piirkondlikus aastaraamatus 2024 tuuakse esile erinevaid suundumusi internetikaubanduses eri piirkondades. Selles analüüsis uuritakse hiljutisi arenguid digitaalses kaubanduses, keskendudes tarbijate käitumisele ja individuaalsetele müügimudelitele kogu ELis.

Loe artiklit
Põhjamaade e-kaubanduse kasv: 2027. aastaks saavutab turg 56 miljardit dollarit.
2 min. lugemist

Põhjamaade e-kaubanduse kasv: 2027. aastaks saavutab turg 56 miljardit dollarit.

Vaatamata keerulistele majandustingimustele näitab Põhjamaade e-kaubandustööstus vastupidavust ja kasvupotentsiaali, selgub viimasest Nordics 360 2024 aruandest. Kuna kogu piirkonnas on digitaalne küpsus ja peaaegu üldine juurdepääs internetile, ületab online- jaemüük jätkuvalt traditsioonilise jaemüügi kasvu, hoolimata inflatsioonisurvest ja SKP prognooside erinevusest.

Loe artiklit
Euroopa turuliidrite aruanne näitab kohalike mängijate tõusu
3 min. lugemist

Euroopa turuliidrite aruanne näitab kohalike mängijate tõusu

Euroopa turumaastik kujutab endast silmatorkavat kontrasti kaasaegses e-kaubanduses. Kuigi Amazon ja eBay pälvivad tähelepanu, hõlmavad nad vaid 31% Euroopa turuliiklusest, jättes ruumi erinevatele konkurentidele. Euroopa turg on endiselt märkimisväärselt killustunud – alates puhtast platvormidest kuni jaemüüjate juhitud ettevõteteni ning alates laiaulatuslikest generalistidest kuni kategooriate spetsialistideni -, mis viitab nii võimalustele kui ka jätkuvale arengule. Käesolevas […]

Loe artiklit
Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid
3 min. lugemist

Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid

Digitaalsed rahakotipassid on teinud märkimisväärse arengu läbi, alates lihtsatest pardakaartidest kuni tõhusate turundusvahenditeni. Mobiilipanga rakendustes, nagu Apple Wallet, Google Pay ja Samsung Pay, saab neis digitaalsetes esindustes hoida kõike alates pardakaartidest ja piletitest kuni liikmekaartide, kliendikaartide ja kupongideni.

Loe artiklit
Second-Hand turg muutub peavooluks
2 min. lugemist

Second-Hand turg muutub peavooluks

Kasutatud kaupade turg kasvab kiiremini kui kunagi varem, sest sellised jaemüügihiiglased nagu IKEA, Lego, Zara ja H&M asuvad edasimüügiga tegelema. Kuigi noored keskkonnateadlikud ostjad suurendavad turgu 2028. aastaks 350 miljardi dollari suuruseks, peavad ettevõtted siiski lahendama sellised probleemid nagu võltsingute avastamine, tagastuste haldamine ja kvaliteedi tagamine.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+