Artiklid ja uudised teemal Sotsiaalsed võrgustikud

Emotsionaalne jutuvestmine: 96% vaatajatest nõuab seda
1 min. lugemist

Emotsionaalne jutuvestmine: 96% vaatajatest nõuab seda

Hiljutine uuring , milles osales 12 000 videovaatajat , näitab olulist muutust publiku eelistustes, rõhutades emotsionaalse jutuvestmise tähtsust videosisus. Kuigi tehniline kvaliteet on endiselt ülioluline, kuna 92% vaatajatest hindab selget visuaali ja head heli, on emotsionaalsed aspektid nüüd kesksel kohal.

Loe artiklit
Metareklaamide juhtelement: uued funktsioonid reklaamijatele
3 min. lugemist

Metareklaamide juhtelement: uued funktsioonid reklaamijatele

Meta Ad Control on tutvustanud mitmeid uusi tööriistu ja värskendusi, et pakkuda ettevõtetele suuremat kontrolli oma reklaamide ohutuse üle Facebookis ja Instagramis. See täidab nende kohustust kaitsta kaubamärki. Kuidas need muudatused reklaamijaid tegelikult mõjutavad?

Loe artiklit
LinkedIn uuendab teenusetingimusi. Mis muutub?
3 min. lugemist

LinkedIn uuendab teenusetingimusi. Mis muutub?

LinkedIn viib alates 20. novembrist 2024 sisse muudatused, mis puudutavad peamiselt generatiivset tehisintellekti, sisu levitamist ja andmekaitset. Mida peaksite teadma LinkedIni värskenduste kohta? Vaata ülevaadet olulisematest muudatustest.

Loe artiklit
TikToki otsingureklaamide kampaania: suurendage oma e-kaubanduse müüki
3 min. lugemist

TikToki otsingureklaamide kampaania: suurendage oma e-kaubanduse müüki

TikTok laiendab oma reklaamivõimalusi , käivitades uue TikToki otsingureklaamide kampaania funktsiooni. Selle eesmärk on jõuda TikToki rakenduses otsingutulemuste kaudu kasutajateni, kellel on suur tõenäosus ostu sooritada. Üha enam kasutavad inimesed traditsiooniliste otsingumootorite asemel toodete otsimiseks sotsiaalseid platvorme. TikTok soovib võimaldada reklaamijatel sihtida kasutajaid just siis, kui nad aktiivselt teavet otsivad.

Loe artiklit
Meta reklaam: suurendage oma strateegiat uute funktsioonidega
4 min. lugemist

Meta reklaam: suurendage oma strateegiat uute funktsioonidega

Kuna innukate ostude hooaeg läheneb, on Meta Advertising Innovations valmis revolutsiooniliselt muutma seda, kuidas e-kaubanduse ettevõtted klientideni jõuavad. Uute tööriistadega, mis on loodud müügi täiustamiseks ja turundusstrateegiate optimeerimiseks, pakuvad Meta uusimad funktsioonid loomingulisemaid reklaamivalikuid, isikupärastatud allahindluste esiletõstmisi ja täiustatud asukohapõhist sihtimist. Need värskendused lubavad tõhusamat lähenemist potentsiaalsete klientide kaasamisele, tagades, et teie e-kaubanduse strateegia paistab […]

Loe artiklit
Meta AI UK saab arenguks rohelise tule
2 min. lugemist

Meta AI UK saab arenguks rohelise tule

Meta AI UK on saanud heakskiidu kasutada täiskasvanud Facebooki ja Instagrami kasutajate avalikke postitusi tehisintellekti koolitamiseks. See märkimisväärne areng võimaldab Ühendkuningriigis asuval tehisintellekti algatusel kasutada kasutajate loodud sisu oma tehisintellekti mudelite täiustamiseks.

Loe artiklit
Metareklaamide juhend: suurendage oma pühadeaegseid e-kaubanduse kampaaniaid
4 min. lugemist

Metareklaamide juhend: suurendage oma pühadeaegseid e-kaubanduse kampaaniaid

Läheneva jõulude ja musta reede perioodiga valmistuvad e-kaubanduse ettevõtted üheks aasta kõige aktiivsemaks ostuhooajaks. Meta ja selle platvormid, eriti Facebook ja Instagram, mängivad turunduskampaaniates olulist rolli aastaringselt. Suurimate ostupühade ajal ei saa turundajad neid arusaadavalt ära jätta. Ettevõtete abistamiseks on Meta loonud põhjaliku metareklaamide juhendi , mis sisaldab näpunäiteid kampaaniate optimeerimiseks ja toimivuse parandamiseks sellel […]

Loe artiklit
YouTube’i uued tööriistad loojate ja kaubamärkide kaitsmiseks
3 min. lugemist

YouTube’i uued tööriistad loojate ja kaubamärkide kaitsmiseks

YouTube’i uued tööriistad muudavad sisukaitset põhjalikult. Platvormi kaitse süvavõltsingute vastu tugevneb, kuna YouTube tutvustab loojate ja kaubamärkide kaitsmiseks uuenduslikke funktsioone. Need uued tööriistad YouTube’is hoiatavad kasutajaid tehisintellekti loodud sisu eest, mis üritab nende algset loomingut toetada. See areng avab uusi võimalusi kaubamärgi kaitsmiseks ja sisu täiustamiseks, tähistades olulist sammu edasi platvormi pühendumuses autentsusele.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+