Artiklid ja uudised teemal Turundusstrateegia

Mis on geriljaturundus?
3 min. lugemist

Mis on geriljaturundus?

Geriljaturundus on uuenduslik reklaamistrateegia , mis kasutab üllatusi ja ebatraditsioonilisi meetodeid toodete või teenuste reklaamimiseks. See lähenemisviis on eriti tõhus tarbijate tähelepanu köitmiseks rahvarohkel turul, tuginedes sageli pigem loovusele ja odavatele taktikatele kui traditsioonilistele meediakanalitele. Geriljaturundus on viis, kuidas ettevõte saab sõna välja ilma reklaamile palju raha kulutamata. Sellest artiklist saate lisateavet geriljaturunduse kohta, sealhulgas […]

Loe artiklit
Pikaajaline strateegia turunduses: uuringud näitavad 60% ROI kasvu
2 min. lugemist

Pikaajaline strateegia turunduses: uuringud näitavad 60% ROI kasvu

WARCi ja Google’i uuringud annavad soovitusi jätkusuutliku kasvu saavutamiseks kogu turunduslehtris. Retsept hõlmab tasakaalustatud investeeringuid turundussegu modelleerimisse (MMM), omistamisse ja tehisintellekti. Need tööriistad aitavad mõista keerulisi seoseid turundustegevuse ja äritulemuste vahel nii lühikeses kui ka pikas perspektiivis.

Loe artiklit
Kuidas luua B2B turundusstrateegia 6 sammuga
3 min. lugemist

Kuidas luua B2B turundusstrateegia 6 sammuga

E-kaubanduse ettevõtete jaoks, kes üritavad teiste ettevõtetega korralikult suhelda, on eduka B2B turundusplaani väljatöötamine ülioluline. Kui B2C turundus rõhutab mõnikord emotsionaalseid veetlusi, siis B2B turundus rõhutab suhteid ja väärtust ning nõuab strateegilisemat lähenemist. See on põhijuhend, mis võimaldab teil luua tõhusa B2B turundusplaani.

Loe artiklit
Google’i tehisintellekti ülevaated: dilemma ajakirjandusele
3 min. lugemist

Google’i tehisintellekti ülevaated: dilemma ajakirjandusele

Mais käivitas Google funktsiooni “AI Overreviews”, mis pakub lehe ülaosas loomuliku keele otsingutulemusi. See tööriist võib põhjustada meediaväljaannete nähtavuse kadumise, kui kasutajad ei klõpsa enam allpool kuvatavatel linkidel. Veelgi hullem on see, et kui kirjastajad keelduvad lubamast oma sisu kasutada tehisintellekti loodud vastuste jaoks, võivad nende artiklid Google Discoverist kaduda.

Loe artiklit
Tootelehtede mõju e-kaubanduse konversioonimäärale
2 min. lugemist

Tootelehtede mõju e-kaubanduse konversioonimäärale

Tootelehed moodustavad kaasaegsel digitaalsel turul veebimüügi taktika tugisamba. Neid lehti, mida sageli nimetatakse toote üksikasjade lehtedeks (PDP), otsustavad tarbijad, mida kõige olulisemalt osta. Laua- ja mobiiliplatvormide sissetuleku maksimeerimine sõltub kõigepealt nende saitide optimeerimisest nii kaubamärkide kui ka kaupluste jaoks.

Loe artiklit
Holland vs Poola: milline riik optimeerib e-kaubanduse tarneahelaid paremini?
3 min. lugemist

Holland vs Poola: milline riik optimeerib e-kaubanduse tarneahelaid paremini?

E-kaubanduse hõivatud valdkonnas võib logistika ettevõtet kas aidata või hävitada. parcelmonitor.com hiljutine uuring näitab kahe olulise Euroopa osaleja, Hollandi ja Poola, 2024. aasta esimese kvartali tulemusi. See ulatuslik uuring pakub uskumatuid värskeid vaatenurki nende e-kaubanduse logistikavõimekusele, pakkudes seeläbi väärtuslikku teavet seotud valdkondade ettevõtetele.

Loe artiklit
Kuidas suurendada oma koolimüüki?
3 min. lugemist

Kuidas suurendada oma koolimüüki?

Lapsevanemad valmistuvad tagasi kooli ostmise kiirustamiseks sel aastaajal, kui koolikellad on valmis helisema. Nutikad kauplused mõistavad, et kunagi pole liiga vara hakata valmistuma selleks pöördeliseks müügihooajaks.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+