2 min. lugemist

B2B klientide omandamise strateegia: digitaalsete ja traditsiooniliste lähenemisviiside tasakaalustamine

B2B turundusorganisatsioonid on välja töötanud terviklikud lähenemised klientide hankimisele, mis ei sõltu enam suuresti isiklikust kontaktist. Need kaasaegsed b2b klientide omandamise strateegiad hõlmavad mitmekesist digitaalsete ja traditsiooniliste kanalite segu, peegeldades ärisuhtluse arenevat maastikku. Alates sotsiaalmeedia ja digitaalse reklaami võimendamisest kuni otseülekannete ja partnerprogrammide rolli taaselustamiseni kohandavad ettevõtted oma taktikat, et see vastaks tänapäeva B2B ostjate muutuvatele eelistustele. See muutus b2b klientide omandamise strateegias rõhutab mitmetahulise lähenemisviisi tähtsust, mis tasakaalustab digitaalse teavitustegevuse tõhusust isikupärastatud, näost näkku ühenduste püsiva väärtusega.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
B2B klientide omandamise strateegia: digitaalsete ja traditsiooniliste lähenemisviiside tasakaalustamine
Allikas: Depositphotos

Sotsiaalmeedia ja digitaalne reklaam on alates pandeemia algusest olnud peamised klientide hankimise kanalid. Kuid ka otseülekanded ja partnerprogrammid on oma tähtsust tagasi saamas. Identiteedi- ja andmepõhiste turunduslahenduste pakkuja Stirista 2024. aasta B2B klientide värbamise aruanne toob selle suundumuse esile.

B2B turundusorganisatsioonid on välja töötanud terviklikud lähenemised klientide hankimisele, mis ei sõltu enam suuresti isiklikust kontaktist. Need kaasaegsed b2b klientide omandamise strateegiad hõlmavad mitmekesist digitaalsete ja traditsiooniliste kanalite segu, peegeldades ärisuhtluse arenevat maastikku. Alates sotsiaalmeedia ja digitaalse reklaami võimendamisest kuni otseülekannete ja partnerprogrammide rolli taaselustamiseni kohandavad ettevõtted oma taktikat, et see vastaks tänapäeva B2B ostjate muutuvatele eelistustele. See muutus b2b klientide omandamise strateegias rõhutab mitmetahulise lähenemisviisi tähtsust, mis tasakaalustab digitaalse teavitustegevuse tõhusust isikupärastatud, näost näkku ühenduste püsiva väärtusega.

Sotsiaalmeediat ja digitaalset reklaami hinnati kõige edukamateks klientide värbamisstrateegiateks, mitte e-posti aadressiks. Otseülekandeid hindas väga tõhusaks 55% vastanutest, kuid palju väiksem arv – 11% – pidas neid oma kõige tõhusamaks omandamisstrateegiaks.

Tänapäeva B2B turundajad on tõenäoliselt digitaalsed põliselanikud, sotsiaalmeediateadlikud ja võivad olla kaugtöötajad. Üritusel osalemine eemalt võib olla neile ahvatlevam kui reis lennujaama. Isegi e-post võib suhelda proovides tunduda arhailine.

B2B turundajad tunnistavad seda ja otsivad terviklikke lähenemisviise otsingutele, mis ühendavad sügavad investeeringud digitaalsesse ja õiged näost näkku kohtumised. See tasakaalustatud b2b klientide omandamise strateegia peegeldab nüansirikast arusaama kaasaegsetest ostja eelistustest. Integreerides erinevaid puutepunkte, alates digitaalsest suhtlusest kuni isikliku kaasamiseni, loovad ettevõtted tõhusamaid b2b klientide omandamise strateegiaid, mis resoneeruvad tänapäeva mitmekesise ärimaastikuga.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Uus statistika B2B kampaaniate kohta LinkedInis
2 min. lugemist

Uus statistika B2B kampaaniate kohta LinkedInis

Need, kes soovivad B2B turunduses edu saavutada, peavad mõistma teiste ettevõtete vajadusi ja motivatsioone. Erinevalt B2C turundusest, mis töötab sageli emotsionaalsete impulssidega, tugineb B2B turundus pikaajalistele suhetele, usaldusele ja professionaalsetele teadmistele. See tähendab, et strateegia peab olema kohandatud igale kliendile. Ühesõnaga, see on tõeliselt mitmekesine.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+