2 min. lugemist

B2B klientide omandamise strateegia: digitaalsete ja traditsiooniliste lähenemisviiside tasakaalustamine

B2B turundusorganisatsioonid on välja töötanud terviklikud lähenemised klientide hankimisele, mis ei sõltu enam suuresti isiklikust kontaktist. Need kaasaegsed b2b klientide omandamise strateegiad hõlmavad mitmekesist digitaalsete ja traditsiooniliste kanalite segu, peegeldades ärisuhtluse arenevat maastikku. Alates sotsiaalmeedia ja digitaalse reklaami võimendamisest kuni otseülekannete ja partnerprogrammide rolli taaselustamiseni kohandavad ettevõtted oma taktikat, et see vastaks tänapäeva B2B ostjate muutuvatele eelistustele. See muutus b2b klientide omandamise strateegias rõhutab mitmetahulise lähenemisviisi tähtsust, mis tasakaalustab digitaalse teavitustegevuse tõhusust isikupärastatud, näost näkku ühenduste püsiva väärtusega.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
B2B klientide omandamise strateegia: digitaalsete ja traditsiooniliste lähenemisviiside tasakaalustamine
Allikas: Depositphotos

Sotsiaalmeedia ja digitaalne reklaam on alates pandeemia algusest olnud peamised klientide hankimise kanalid. Kuid ka otseülekanded ja partnerprogrammid on oma tähtsust tagasi saamas. Identiteedi- ja andmepõhiste turunduslahenduste pakkuja Stirista 2024. aasta B2B klientide värbamise aruanne toob selle suundumuse esile.

B2B turundusorganisatsioonid on välja töötanud terviklikud lähenemised klientide hankimisele, mis ei sõltu enam suuresti isiklikust kontaktist. Need kaasaegsed b2b klientide omandamise strateegiad hõlmavad mitmekesist digitaalsete ja traditsiooniliste kanalite segu, peegeldades ärisuhtluse arenevat maastikku. Alates sotsiaalmeedia ja digitaalse reklaami võimendamisest kuni otseülekannete ja partnerprogrammide rolli taaselustamiseni kohandavad ettevõtted oma taktikat, et see vastaks tänapäeva B2B ostjate muutuvatele eelistustele. See muutus b2b klientide omandamise strateegias rõhutab mitmetahulise lähenemisviisi tähtsust, mis tasakaalustab digitaalse teavitustegevuse tõhusust isikupärastatud, näost näkku ühenduste püsiva väärtusega.

Sotsiaalmeediat ja digitaalset reklaami hinnati kõige edukamateks klientide värbamisstrateegiateks, mitte e-posti aadressiks. Otseülekandeid hindas väga tõhusaks 55% vastanutest, kuid palju väiksem arv – 11% – pidas neid oma kõige tõhusamaks omandamisstrateegiaks.

Tänapäeva B2B turundajad on tõenäoliselt digitaalsed põliselanikud, sotsiaalmeediateadlikud ja võivad olla kaugtöötajad. Üritusel osalemine eemalt võib olla neile ahvatlevam kui reis lennujaama. Isegi e-post võib suhelda proovides tunduda arhailine.

B2B turundajad tunnistavad seda ja otsivad terviklikke lähenemisviise otsingutele, mis ühendavad sügavad investeeringud digitaalsesse ja õiged näost näkku kohtumised. See tasakaalustatud b2b klientide omandamise strateegia peegeldab nüansirikast arusaama kaasaegsetest ostja eelistustest. Integreerides erinevaid puutepunkte, alates digitaalsest suhtlusest kuni isikliku kaasamiseni, loovad ettevõtted tõhusamaid b2b klientide omandamise strateegiaid, mis resoneeruvad tänapäeva mitmekesise ärimaastikuga.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
LinkedIn paljastab B2B reklaami tulemuslikkuse lõhe, käivitab uued lahendused
2 min. lugemist

LinkedIn paljastab B2B reklaami tulemuslikkuse lõhe, käivitab uued lahendused

LinkedIni tulemused näitavad, et 81% B2B-reklaamidest ei suuda piisavat tähelepanu äratada või meelde tuletada. Platvorm annab teada uutest uuringutest ostja eelistuste kohta koos Live Events’i täiustatud võimalustega ja laiendatud LinkedIn Accelerate’i funktsioonidega, mis hõlmavad tehisintellektipõhiseid videoreklaame ja täiendavaid kampaaniaeesmärke.

Loe artiklit
Kuidas luua B2B turundusstrateegia 6 sammuga
3 min. lugemist

Kuidas luua B2B turundusstrateegia 6 sammuga

E-kaubanduse ettevõtete jaoks, kes üritavad teiste ettevõtetega korralikult suhelda, on eduka B2B turundusplaani väljatöötamine ülioluline. Kui B2C turundus rõhutab mõnikord emotsionaalseid veetlusi, siis B2B turundus rõhutab suhteid ja väärtust ning nõuab strateegilisemat lähenemist. See on põhijuhend, mis võimaldab teil luua tõhusa B2B turundusplaani.

Loe artiklit
Tõhus B2B sotsiaalmeedia turundus: planeerimine ja strateegiad
3 min. lugemist

Tõhus B2B sotsiaalmeedia turundus: planeerimine ja strateegiad

B2B sotsiaalmeedia turundus on nüüd oluline tööriist ettevõtetele, kes soovivad jõuda rohkemate inimesteni, luua usaldust oma kaubamärgi vastu ning suhelda võimalike klientide ja äripartneritega. Selline turundus on keerulisem kui B2C turundus, mis keskendub kiirele müügile. See peab keskenduma pikaajaliste suhete loomisele, mõttejuhtimisele ja professionaalsele publikule millegi väärtusliku andmisele. See artikkel näitab teile kõiki samme, mida […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+