3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
Allikas: balkanecommerce.com

.

Ülemaailmne ekspertiis kohtub Balkani innovatsiooniga

Tippkohtumisel osaleb muljetavaldav hulk maailmakuulsaid kõnelejaid, sh:

  • Jeff Hoffman – ülemaailmselt tunnustatud ettevõtja, Booking.comi kaasasutaja ja ülemaailmse ettevõtlusvõrgustiku juhatuse esimees.
  • Pascal BrochierElectronic Arts’i endine tegevjuht ja mitme juhtiva e-kaubandusettevõtte juht.
  • Ahmed Hassan – Colgate-Palmolive’i endine digitaliseerimise juht, praegu CEO Coaching Internationali partner.
  • David Henzel – sariettevõtja ja UpCoach’i asutaja.
  • Martin Greif – ärikonsultant ja SiteTuners.com’i asutaja.
  • Ken Kralick – QualiBooth’i tegevjuht ja endine Moët Hennessy e-kaubanduse asepresident, varasemad juhtivad ametikohad PUMA Groupis.

Põhjalik ülevaade tööstusharust

Tippkohtumise esimesel päeval toimub ulatuslik mess, kus üle 200 ettevõtte tutvustab oma teenuseid ja tehnoloogilisi lahendusi mitmes sektoris:

  • AI ja digitaalne ümberkujundamine
  • E-kaubanduse kasv ja piiriülesed strateegiad
  • Turundus ja bränding
  • Maksed ja logistika
  • Regulatiivsed nõuded
  • Mobiilne kaubandus ja tehnoloogiline innovatsioon
nikola_balkan_ecommerce_summit

Source: balkanecommerce.com

Ekspertide juhitud istungid

Osalejad saavad kasu praktilistest arusaamadest, mida jagavad piirkondlikud eksperdid neljal eraldi etapil. Tähelepanuväärsed istungid on järgmised:

  • Gennadiy Vorobyov (Netpeak Bulgaria) “Digitaalsest üleminekust tehisintellektiini”.
  • “Beauty Brand Creation, Reinvented”, mida korraldab Lidiya Stoycheva (BioPharma).
  • “Digitaalstrateegia tegeliku mõju mõõtmine”, Paweł Panawa (META).
  • “Breaking Borders: Fulfillment and Cash-on-Delivery as Game-Changers” ( Vichren Bisset ja Michal Jedlicka (EuShipments)).
  • “Kauplemine ELis? Hoidke oma intellektuaalomandit – jääge konkurentsivõimeliseks!” Zornitsa Dimitrova (Zipit Legal).

Täiustatud võrgustikuvõimalused

“Balkani e-kaubanduse tippkohtumine ei ole lihtsalt üritus; see pakub kõigile ettevõtjatele ja e-kaubanduse spetsialistidele võrreldamatut kogemust,” ütles Balkani e-kaubanduse tippkohtumise ja e-kaubanduse akadeemia asutaja Nikola Ilchev

. Üritusel toimuvad järgmised üritused:

  • spetsiaalsed võrgustikualad ärivestluste pidamiseks
  • spetsiaalne mobiilirakendus, mis hõlbustab ühendusi
  • ainulaadne Balkani pidu koos elava muusikaga esimese päeva lõpetuseks.

Hrvatska E-commerce Associationi presidentMarcel Majsan ütles: “

Minu arvates on Balkan E-commerce Summit üks parimaid Euroopa üritusi e-kaubanduse spetsialistide jaoks, sest see toob kokku juhtivad mõtlejad ja spetsialistid kogu piirkonnast, hõlbustades arutelusid, mis võivad viia praktiliste lahenduste ja strateegiate väljatöötamiseni ühiste probleemide lahendamiseks.

Piletiteave

Varajased piletid on saadaval kuni 30. märtsini 2025:

  • Tavapilet: 79 eurot (tavahind: 109 eurot)
  • Täieliku kogemuse pakett: 149 € (tavahind: 199 €)

Täiendava 15% allahindluse saamiseks kasutage meie sooduskoodi: 🔖ecommercebridge15🔖Lisateabe saamiseks ja koha kindlustamiseks külastage balkanecommerce.com.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge