3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
Allikas: balkanecommerce.com

.

Ülemaailmne ekspertiis kohtub Balkani innovatsiooniga

Tippkohtumisel osaleb muljetavaldav hulk maailmakuulsaid kõnelejaid, sh:

  • Jeff Hoffman – ülemaailmselt tunnustatud ettevõtja, Booking.comi kaasasutaja ja ülemaailmse ettevõtlusvõrgustiku juhatuse esimees.
  • Pascal BrochierElectronic Arts’i endine tegevjuht ja mitme juhtiva e-kaubandusettevõtte juht.
  • Ahmed Hassan – Colgate-Palmolive’i endine digitaliseerimise juht, praegu CEO Coaching Internationali partner.
  • David Henzel – sariettevõtja ja UpCoach’i asutaja.
  • Martin Greif – ärikonsultant ja SiteTuners.com’i asutaja.
  • Ken Kralick – QualiBooth’i tegevjuht ja endine Moët Hennessy e-kaubanduse asepresident, varasemad juhtivad ametikohad PUMA Groupis.

Põhjalik ülevaade tööstusharust

Tippkohtumise esimesel päeval toimub ulatuslik mess, kus üle 200 ettevõtte tutvustab oma teenuseid ja tehnoloogilisi lahendusi mitmes sektoris:

  • AI ja digitaalne ümberkujundamine
  • E-kaubanduse kasv ja piiriülesed strateegiad
  • Turundus ja bränding
  • Maksed ja logistika
  • Regulatiivsed nõuded
  • Mobiilne kaubandus ja tehnoloogiline innovatsioon
nikola_balkan_ecommerce_summit

Source: balkanecommerce.com

Ekspertide juhitud istungid

Osalejad saavad kasu praktilistest arusaamadest, mida jagavad piirkondlikud eksperdid neljal eraldi etapil. Tähelepanuväärsed istungid on järgmised:

  • Gennadiy Vorobyov (Netpeak Bulgaria) “Digitaalsest üleminekust tehisintellektiini”.
  • “Beauty Brand Creation, Reinvented”, mida korraldab Lidiya Stoycheva (BioPharma).
  • “Digitaalstrateegia tegeliku mõju mõõtmine”, Paweł Panawa (META).
  • “Breaking Borders: Fulfillment and Cash-on-Delivery as Game-Changers” ( Vichren Bisset ja Michal Jedlicka (EuShipments)).
  • “Kauplemine ELis? Hoidke oma intellektuaalomandit – jääge konkurentsivõimeliseks!” Zornitsa Dimitrova (Zipit Legal).

Täiustatud võrgustikuvõimalused

“Balkani e-kaubanduse tippkohtumine ei ole lihtsalt üritus; see pakub kõigile ettevõtjatele ja e-kaubanduse spetsialistidele võrreldamatut kogemust,” ütles Balkani e-kaubanduse tippkohtumise ja e-kaubanduse akadeemia asutaja Nikola Ilchev

. Üritusel toimuvad järgmised üritused:

  • spetsiaalsed võrgustikualad ärivestluste pidamiseks
  • spetsiaalne mobiilirakendus, mis hõlbustab ühendusi
  • ainulaadne Balkani pidu koos elava muusikaga esimese päeva lõpetuseks.

Hrvatska E-commerce Associationi presidentMarcel Majsan ütles: “

Minu arvates on Balkan E-commerce Summit üks parimaid Euroopa üritusi e-kaubanduse spetsialistide jaoks, sest see toob kokku juhtivad mõtlejad ja spetsialistid kogu piirkonnast, hõlbustades arutelusid, mis võivad viia praktiliste lahenduste ja strateegiate väljatöötamiseni ühiste probleemide lahendamiseks.

Piletiteave

Varajased piletid on saadaval kuni 30. märtsini 2025:

  • Tavapilet: 79 eurot (tavahind: 109 eurot)
  • Täieliku kogemuse pakett: 149 € (tavahind: 199 €)

Täiendava 15% allahindluse saamiseks kasutage meie sooduskoodi: 🔖ecommercebridge15🔖Lisateabe saamiseks ja koha kindlustamiseks külastage balkanecommerce.com.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU