
.
🎤 Alustame millestki lihtsast: kui palju riike oli tänavusel tippkohtumisel esindatud?
Meil oli osalejaid 23 riigist. Kuigi ootasime suurt huvi Balkani riikide e-kaubanduse ja digitaalse turunduse ekspertide poolt, olime meeldivalt üllatunud osalejate kohalolekust Kesk- ja Lääne-Euroopast, aga ka Hiinast, Singapurist ja Indiast. On selge, et meie piirkond on saavutamas ülemaailmset tähelepanu.
🎤 Sukeldume nüüd sügavamalt teie kogemustesse selle aasta ürituse korraldamisel. Milline oli teie kui peakorraldaja kõige üllatavam tagasiside või vastus, mida saite selle aasta Balkani e-kaubanduse tippkohtumise osalejatelt?
Saime palju positiivset tagasisidet, mida me ausalt öeldes ka lootsime. See ei ole meie esimene aasta, mil me seda üritust sellises mahus korraldame, ja meie eesmärk on alati vastata oma publiku kõrgetele ootustele. Pärast eelmise aasta tagasiside läbivaatamist seadsime prioriteediks tippkohtumise iga aspekti tõstmise. Sel aastal sai kindlasti kõige rohkem kiidusõnu võrgustikutsoon: 100 lauaga ja kõigi kohtumiste sujuv haldamine mobiilirakenduse kaudu sai sellest üks kõige enam hinnatud funktsioone.
🎤 Milline kõneleja või ettekanne pani teid kiirustama märkmete tegemiseks ja miks?
Kuna olin sageli seotud vestluste ja korralduslike kohustustega, ei saanud ma kõiki ettekandeid täies mahus jälgida. Siiski õnnestus mul jälgida Jeff Hoffmani ja Martin Greifi ettekandeid. Mõlemad esitasid oma teadmisi kaasahaaravalt ja väga arusaadavalt. Leidsin, et nende sisu on äärmiselt väärtuslik, ja olen juba märkinud mitmeid olulisi mõtteid, mida kavatsen oma meeskonnaga lähinädalatel arutada. Minu jaoks on meie ettevõtte praeguses etapis meeskonna arendamine võtmetähtsusega ja kõik märkmed, mida ma tegin, on sellega seotud.

Source: Balkanecommerce.com
🎤 Kui te peaksite kirjeldama Balkani e-kaubanduse tulevikku vaid kolme sõnaga, millised oleksid need?
Balkani piirkonnas kasvab endiselt internetimüük ja see on Kesk- ja Lääne-Euroopa ettevõtete jaoks väga atraktiivne turg. See on dünaamiline ja keeruline keskkond tänu oma erinevatele keeltele ja mentaliteetidele. Aga kui ma peaksin Balkani e-kaubanduse tuleviku kolme sõnaga kokku võtma, siis oleksid need järgmised: Dünaamiline, väljakutsuv ja paljulubav.
🎤 Milline on üks e-kaubanduse trend, millest kõik tippkohtumisel rääkisid ja mis teid üllatas?
Ürituseks valmistudes oli mul võimalus teemasid üle vaadata ja mõned ettekanded ette vaadata. Mul oli hea meel näha, et tehisintellekt oli hästi esindatud, kuigi mitte ülekaalukalt. Tõeliselt üllatas mind aga see, et peaaegu kõik kõnelejad lisasid oma ettekannetesse tehisintellekti näiteid. See peegeldas selgelt, kui sügavalt mõjutab tehisintellekt e-kaubanduse tulevikku.
🎤 Milline Balkani piirkonna riik on teie arvates praegu e-kaubanduse revolutsiooni juhtival kohal?
Minu arvates juhib Rumeenia praegu e-kaubanduse revolutsiooni Balkani piirkonnas. Selles riigis on mõned kõige arenenumad ja arenenumad platvormid ning see on tihtipeale Ida-Euroopa globaalsete e-kaubanduse suundumuste varajane kasutuselevõtja. Samuti annab tema positsioon piirkonna suurima turuna rahvaarvu järgi märkimisväärse konkurentsieelise.

Source: Balkanecommerce.com
🎤 Milline on see üks nõuanne, mida te annaksite igale e-kaubanduse ettevõtjale Balkanil?
Üks nõuanne, mida lavalt jagati, jäi mulle kohe meelde ja mõjutab kõiki minu tulevasi projekte. Usun, et see on midagi, mis võib tõepoolest muuta iga e-kaubanduse ettevõtet Balkanil: “Eduka ettevõtte loomiseks veenduge, et kogu teie meeskond mõistab selgelt teie tulevikuplaane ja eesmärke ning on nendega tõeliselt seotud.” See on midagi, mida ma usun, et see võib tõepoolest muuta iga e-kaubanduse ettevõtet Balkanil. Kui kõik on ühel meelel, muutub täitmine palju võimsamaks.
🎤 Milline tippkohtumisel tutvustatud uuendus või lahendus sai osalejatelt kõige enam entusiastlikku vastukaja?
Kuna esitleti nii palju erinevaid lahendusi alates uuenduslikest pakenditest ja tehisintellektipõhistest e-kaubanduse otsinguvahenditest kuni nišiplatvormideni, oli huvi kõikjal suur. Siiski paistis silma üks uus täiendus meie formaadis: esmakordselt kutsusime tootjaid üles tutvustama erimärgistuse võimalusi. See äratas suurt tähelepanu, sest paljud veebipoodide omanikud leidsid oma järgmiste tootesarjade jaoks potentsiaalsed tarnijad.
🎤 Milline oli teie lemmikvõrgustikuhetk, mis toimus väljaspool ametlikke esitlusi?
Ürituse alguses tekkis meil väike tehniline probleem piletimüügisüsteemiga, mille tõttu tekkis registreerimisel järjekord. Mis mulle tõeliselt muljet avaldas, oli osalejate suhtumine. Selle asemel, et olla ärritunud või kannatamatu, hakkasid nad kohe vestlema ja mõtteid vahetama. Paljud rääkisid hiljem, et nad olid juba “võrgustikurežiimile” läinud ja et järjekorras ootamine muutus tegelikult üheks nende kõige meeldivamaks ja produktiivsemaks võrgustikuhetkeks.
🎤 Kui te saaksite lisada tippkohtumise mobiilirakendusse järgmisel aastal mõne fantaasiafunktsiooni, siis mis paneks osalejad “vau” ütlema?
Kuidas oleks“Brainstorm Roulette” funktsioon? Rakendus võiks juhuslikult rühmitada 5-6 osalejat ja kutsuda nad 30-minutilisele üllatusajurünnakule mõnel kuumal e-kaubanduse teemal. See tekitaks värskeid ideid ja ootamatuid ühendusi ning pakuks kindlasti mõnda lõbusat, väärtuslikku ja unustamatut vau-momenti.

Source: Balkanecommerce.com