3 min. lugemist

Brexiti mõju Ühendkuningriigi logistikale: mida ettevõtted peaksid teadma

23. juuni 2016. aasta referendum tähistas Ühendkuningriigi logistikatööstuse jaoks pöördelist hetke. Otsus Euroopa Liidust lahkuda on sellest ajast alates toonud kaasa kaugeleulatuvad tagajärjed, muutes põhjalikult sektori tegevusmaastikku.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Brexiti mõju Ühendkuningriigi logistikale: mida ettevõtted peaksid teadma
Allikas: Depositphotos

Mis Ühendkuningriigi piiridel tegelikult toimub? Mõelge sellele: sõidukid seisavad miilide kaupa järjekorras, autojuhid rebivad juukseid uute paberite üle ja laojuhid kratsivad pead selle üle, kus kiiresti riknevaid esemeid ladustada. See ei ole ainult peavalu; see on tööstuse jaoks terve migreen.

Autoveoliidu (RHA) aruande kohaselt teatati 2023. aastal üle 5,000 lastikuriteo juhtumist, mille tulemuseks oli hinnanguliselt 68 miljoni naela suurune varastatud kauba väärtus. See märkimisväärne arv rõhutab logistikasektori ees seisvaid eskaleeruvaid julgeolekuprobleeme pärast Brexitit.

Kuid siin muutub see turundajate, logistikaspetsialistide või e-kaubanduse ettevõtete jaoks isiklikuks:

  1. Paberitöö õudusunenägu: Mäletate, kui Prantsusmaale saatmine oli sama lihtne kui nurgapoodi minek? Need päevad on ammu möödas. Me upume praegu tollivormidesse, eriti kui tegemist on toidu või loomadega.
  2. Hüppeliselt kasvavad kulud: Liha eksportimine? Traksid ise. Lihaeksport on alates 2019. aastast vähenenud 17%. Miks? Sest vajalike tervisetõendite saamine on äärmiselt kallis.
  3. Skaala erinevus: Brexitiga seotud kulude mõju mõjutab ettevõtteid ebaproportsionaalselt, lähtudes nende suurusest. Suurettevõtjatel on finantsiline vastupidavus nende uute kuludega toimetulekuks, samal ajal kui väikeste ja keskmise suurusega ettevõtjate (VKEd) kasumimarginaalid on teravamalt surve all.

Strateegilised lahendused

Edasine tee seisneb arenenud logistikatehnoloogiate omaksvõtmises. Tehisintellekti, masinõppe ja keerukate transpordihaldusplatvormide (TMP) integreerimine ei ole ainult futuristlik mõtlemine – see on praktiline vajadus meie Brexiti-järgses keskkonnas.

Mõelge sellise süsteemi potentsiaalile, mis automatiseerib keerukaid dokumenteerimisprotsesse, pakub saadetiste reaalajas jälgimist ja kasutab viivituste ennetamiseks ja leevendamiseks ennustavat analüüsi. See on kaasaegse logistikatehnoloogia käegakatsutav väärtuspakkumine. Tööstuse prognoosid näitavad, et 2028. aastaks juhivad need kõrgtehnoloogiad veerandit kõigist logistika peamistest tulemusnäitajatest (KPI-d).

Arusaadavalt võib tekkida mure väiksemate ettevõtete kulude ja juurdepääsetavuse pärast. Kuid nende tehnoloogiate demokratiseerimine on nende arengu põhijooneks. Uued platvormid on loodud skaleeritavaks, pakkudes väiksematele ettevõtetele võimalust konkureerida tõhusamalt suuremate korporatsioonidega. Selline tehnoloogiliselt võrdsete võimaluste loomine on ülioluline mitmekesise ja tugeva e-kaubanduse sektori säilitamiseks.

Kuigi Brexit on kahtlemata esitanud märkimisväärseid väljakutseid, on see katalüüsinud ka innovatsiooni logistikatööstuses. Nende tipptasemel lahenduste kasutuselevõtuga ei kohane ettevõtted mitte ainult uue normaalsusega, vaid kujundavad aktiivselt tõhusamat ja vastupidavamat logistika- ja laomaastikku.

Digispetsialistide jaoks on kohustus selge: tehnoloogilise kirjaoskuse omaksvõtmine ja nende digitaalsete vahendite kasutamine ei ole enam vabatahtlik. Logistika ja ladude tulevik on digitaalne, andmepõhine ja dünaamiline. Tulevikku mõtlevate ettevõtete jaoks ei ole küsimus selles, kas nad kohanevad, vaid selles, kui kiiresti ja tõhusalt nad suudavad need lahendused oma tegevusse integreerida.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Jaemüügi jätkusuutlikkuse mõju: Gen Z juhib FMCG muutust
2 min. lugemist

Jaemüügi jätkusuutlikkuse mõju: Gen Z juhib FMCG muutust

Jaemüügi jätkusuutlikkus on muutunud FMCG sektori jaoks kriitiliseks probleemiks, kuna Gen Z kerkib peamiseks tarbijarühmaks. Gen Z sisenemine tööjõusse koos nende tugevate keskkonnaalaste veendumustega avaldab jaemüüjatele ja FMCG ettevõtetele survet, et nad mõistaksid paremini kliimamuutuste mõju tarbijatele, ostjatele ja tootekategooriatele. See üleminek jaemüügi jätkusuutlikkusele sunnib ettevõtteid oma tavasid ja strateegiaid ümber hindama, et need vastaksid […]

Loe artiklit
Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas
3 min. lugemist

Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas

Viimastel aastatel on otse tarbijale (DTC) kaubamärgid Euroopas märkimisväärselt populaarsust kogunud. See ärimudel, mis hõlmab kaubamärke, mis müüvad oma veebikanalite kaudu otse klientidele, läheb tõhusalt mööda traditsioonilistest jaemüügivahendajatest, nagu kaubamajad või turuplatsid. Sellest tulenevalt on DTC kaubamärgid jaemüügimaastikku põhjalikult ümber kujundanud, keskendudes isikupärastatud kogemustele, sihtides nišiturge ja luues tugeva kaubamärgi identiteedi. Lisaks võimaldab nende otsene […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+