2 min. lugemist

Brexiti varjatud mõju e-kaubandusele

Kuna Ühendkuningriigi e-kaubanduse maastik areneb jätkuvalt, on tekkinud uus reaalsus: Brexit on toonud kaasa märkimisväärseid häireid tööstuses, eriti Briti kaubamärkide ja jaemüüjate jaoks, kes soovivad laiendada oma haaret kogu ELis. Retail Economicsi ja Tradebyte'i hiljutise aruande kohaselt on Ühendkuningriigist ELi suunduva toiduks mittekasutatava jaemüügi ekspordi väärtus pärast esialgset Brexiti hääletust langenud 5,9 miljardi naela võrra.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Brexiti varjatud mõju e-kaubandusele
Allikas: Depositphotos

Numbrid on karmid: kuigi veebipõhine jaemüük peaks ELi majandusele aastas lisama 323 miljardit naela, on täiendavad kaubanduspiirangud piiranud seda võimalust Ühendkuningriigis asuvate ettevõtete jaoks. Muude kui toiduainete jaemüügi ekspordi väärtus on alates 2019. aastast vähenenud peaaegu 18%, kusjuures eriti tugevalt on kannatanud rõiva- ja jalatsisektor.Langus on tingitud mitmetest teguritest, sealhulgas logistikakulude suurenemisest, ELi üksuse registreerimise keerukusest kauplemiseks ja suurenenud viivitustest niigi konkurentsitihedal turul. Rõivasektor, mis oli kunagi kolme suurima eksportija hulgas, on näinud ekspordi väärtuse järsku langust, kusjuures domineerivateks kategooriatekson saanud tervishoid ja ilu, elektrikaubad ning heakorra- ja aianduskaupade sektor .

Source: Channelx.world

Vaatamata nendele probleemidele on siiski ka positiivset külge. Online-turuplatsid on kujunenud Ühendkuningriigi kaubamärkide ja jaemüüjate jaoks oluliseks kanaliks, mis aitab neil uuel kaubandusmaastikul orienteeruda. Kuna üle kahe viiendiku ELi 322,6 miljardi naelsterlingi suurusest iga-aastasest toiduks mittekasutatava kauba internetimüügist toimub praegu turuplatvormide kaudu, pakuvad need platvormid lihtsustatud juurdepääsu jõukatele ja noorematele tarbijaskonnale. Müügi koondumine ELi suurimatele turgudele tähendab, et 10 suurimat internetiturgu moodustavad lõviosa toiduks mittekasutatava kauba internetimüügist, kusjuures ainuüksi turuplatvormide müük moodustab vähemalt 133 miljardit naela ELi e-kaubandusest. See annab Ühendkuningriigi kaubamärkidele ja jaemüüjatele võimaluse kohaneda ja areneda uuel maastikul.

Source: Channelx.world

Edu saavutamiseks peavad ettevõtted seadma prioriteediks paindlikkuse, innovatsiooni ja klientide kaasamise. Kasutades ära veebipõhiseid turuplatse ja töötades välja strateegiad, et navigeerida uue regulatiivse maastiku keerukuses, saavad Ühendkuningriigi kaubamärgid ja jaemüüjad leevendada Brexiti mõju ja kasutada tekkivaid võimalusi. Kuigi Brexit on toonud Ühendkuningriigi e-kaubanduse jaoks kaasa märkimisväärseid probleeme, on see pakkunud ka võimalusi kasvuks ja kohanemiseks. Kuna tööstusharu areneb jätkuvalt, on oluline, et ettevõtted oleksid ajast ja arust ees ning kasutaksid hetke ära, et edendada innovatsiooni ja edu digitaalmajanduses.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+