2 min. lugemist

Brexiti varjatud mõju e-kaubandusele

Kuna Ühendkuningriigi e-kaubanduse maastik areneb jätkuvalt, on tekkinud uus reaalsus: Brexit on toonud kaasa märkimisväärseid häireid tööstuses, eriti Briti kaubamärkide ja jaemüüjate jaoks, kes soovivad laiendada oma haaret kogu ELis. Retail Economicsi ja Tradebyte'i hiljutise aruande kohaselt on Ühendkuningriigist ELi suunduva toiduks mittekasutatava jaemüügi ekspordi väärtus pärast esialgset Brexiti hääletust langenud 5,9 miljardi naela võrra.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Brexiti varjatud mõju e-kaubandusele
Allikas: Depositphotos

Numbrid on karmid: kuigi veebipõhine jaemüük peaks ELi majandusele aastas lisama 323 miljardit naela, on täiendavad kaubanduspiirangud piiranud seda võimalust Ühendkuningriigis asuvate ettevõtete jaoks. Muude kui toiduainete jaemüügi ekspordi väärtus on alates 2019. aastast vähenenud peaaegu 18%, kusjuures eriti tugevalt on kannatanud rõiva- ja jalatsisektor.Langus on tingitud mitmetest teguritest, sealhulgas logistikakulude suurenemisest, ELi üksuse registreerimise keerukusest kauplemiseks ja suurenenud viivitustest niigi konkurentsitihedal turul. Rõivasektor, mis oli kunagi kolme suurima eksportija hulgas, on näinud ekspordi väärtuse järsku langust, kusjuures domineerivateks kategooriatekson saanud tervishoid ja ilu, elektrikaubad ning heakorra- ja aianduskaupade sektor .

Source: Channelx.world

Vaatamata nendele probleemidele on siiski ka positiivset külge. Online-turuplatsid on kujunenud Ühendkuningriigi kaubamärkide ja jaemüüjate jaoks oluliseks kanaliks, mis aitab neil uuel kaubandusmaastikul orienteeruda. Kuna üle kahe viiendiku ELi 322,6 miljardi naelsterlingi suurusest iga-aastasest toiduks mittekasutatava kauba internetimüügist toimub praegu turuplatvormide kaudu, pakuvad need platvormid lihtsustatud juurdepääsu jõukatele ja noorematele tarbijaskonnale. Müügi koondumine ELi suurimatele turgudele tähendab, et 10 suurimat internetiturgu moodustavad lõviosa toiduks mittekasutatava kauba internetimüügist, kusjuures ainuüksi turuplatvormide müük moodustab vähemalt 133 miljardit naela ELi e-kaubandusest. See annab Ühendkuningriigi kaubamärkidele ja jaemüüjatele võimaluse kohaneda ja areneda uuel maastikul.

Source: Channelx.world

Edu saavutamiseks peavad ettevõtted seadma prioriteediks paindlikkuse, innovatsiooni ja klientide kaasamise. Kasutades ära veebipõhiseid turuplatse ja töötades välja strateegiad, et navigeerida uue regulatiivse maastiku keerukuses, saavad Ühendkuningriigi kaubamärgid ja jaemüüjad leevendada Brexiti mõju ja kasutada tekkivaid võimalusi. Kuigi Brexit on toonud Ühendkuningriigi e-kaubanduse jaoks kaasa märkimisväärseid probleeme, on see pakkunud ka võimalusi kasvuks ja kohanemiseks. Kuna tööstusharu areneb jätkuvalt, on oluline, et ettevõtted oleksid ajast ja arust ees ning kasutaksid hetke ära, et edendada innovatsiooni ja edu digitaalmajanduses.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU