2 min. lugemist

Brexiti varjatud mõju e-kaubandusele

Kuna Ühendkuningriigi e-kaubanduse maastik areneb jätkuvalt, on tekkinud uus reaalsus: Brexit on toonud kaasa märkimisväärseid häireid tööstuses, eriti Briti kaubamärkide ja jaemüüjate jaoks, kes soovivad laiendada oma haaret kogu ELis. Retail Economicsi ja Tradebyte'i hiljutise aruande kohaselt on Ühendkuningriigist ELi suunduva toiduks mittekasutatava jaemüügi ekspordi väärtus pärast esialgset Brexiti hääletust langenud 5,9 miljardi naela võrra.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Brexiti varjatud mõju e-kaubandusele
Allikas: Depositphotos

Numbrid on karmid: kuigi veebipõhine jaemüük peaks ELi majandusele aastas lisama 323 miljardit naela, on täiendavad kaubanduspiirangud piiranud seda võimalust Ühendkuningriigis asuvate ettevõtete jaoks. Muude kui toiduainete jaemüügi ekspordi väärtus on alates 2019. aastast vähenenud peaaegu 18%, kusjuures eriti tugevalt on kannatanud rõiva- ja jalatsisektor.Langus on tingitud mitmetest teguritest, sealhulgas logistikakulude suurenemisest, ELi üksuse registreerimise keerukusest kauplemiseks ja suurenenud viivitustest niigi konkurentsitihedal turul. Rõivasektor, mis oli kunagi kolme suurima eksportija hulgas, on näinud ekspordi väärtuse järsku langust, kusjuures domineerivateks kategooriatekson saanud tervishoid ja ilu, elektrikaubad ning heakorra- ja aianduskaupade sektor .

Source: Channelx.world

Vaatamata nendele probleemidele on siiski ka positiivset külge. Online-turuplatsid on kujunenud Ühendkuningriigi kaubamärkide ja jaemüüjate jaoks oluliseks kanaliks, mis aitab neil uuel kaubandusmaastikul orienteeruda. Kuna üle kahe viiendiku ELi 322,6 miljardi naelsterlingi suurusest iga-aastasest toiduks mittekasutatava kauba internetimüügist toimub praegu turuplatvormide kaudu, pakuvad need platvormid lihtsustatud juurdepääsu jõukatele ja noorematele tarbijaskonnale. Müügi koondumine ELi suurimatele turgudele tähendab, et 10 suurimat internetiturgu moodustavad lõviosa toiduks mittekasutatava kauba internetimüügist, kusjuures ainuüksi turuplatvormide müük moodustab vähemalt 133 miljardit naela ELi e-kaubandusest. See annab Ühendkuningriigi kaubamärkidele ja jaemüüjatele võimaluse kohaneda ja areneda uuel maastikul.

Source: Channelx.world

Edu saavutamiseks peavad ettevõtted seadma prioriteediks paindlikkuse, innovatsiooni ja klientide kaasamise. Kasutades ära veebipõhiseid turuplatse ja töötades välja strateegiad, et navigeerida uue regulatiivse maastiku keerukuses, saavad Ühendkuningriigi kaubamärgid ja jaemüüjad leevendada Brexiti mõju ja kasutada tekkivaid võimalusi. Kuigi Brexit on toonud Ühendkuningriigi e-kaubanduse jaoks kaasa märkimisväärseid probleeme, on see pakkunud ka võimalusi kasvuks ja kohanemiseks. Kuna tööstusharu areneb jätkuvalt, on oluline, et ettevõtted oleksid ajast ja arust ees ning kasutaksid hetke ära, et edendada innovatsiooni ja edu digitaalmajanduses.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate
5 min. lugemist

Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate

Mõned aastad tagasi tähendas veebipoe käivitamine kuu aega arendajaga veetmist ja mõne tuhande dollari ettemaksu. Täna? Teil võib pärastlõunal töötada töötav pood ja selle alustamine ei maksa teile põhimõtteliselt midagi. Kui olete mõelnud oma veebiettevõtte loomisele, kuid tehnilised asjad või käivituskulud on teid tagasi hoidnud, on mul häid uudiseid.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU