2 min. lugemist

Brighton SEO: Premier digitaalse turunduse konverents

Brighton SEO on ennast tõestanud digitaalse turunduse kalendri nurgakivina, meelitades ligi spetsialiste kogu maailmast. Aga mis on Brightoni SEO ja miks on see tööstuses nii esile tõusnud?

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Brighton SEO: Premier digitaalse turunduse konverents
Allikas: Depositphotos

Kes alustas Brighton SEO-d

Kelvin Newmani poolt 2010. aastal asutatud üritus algas tagasihoidliku kogunemisena kohalikus pubis. Nendest tagasihoidlikest algustest on see kasvanud üheks suurimaks ja lugupeetumaks SEO konverentsiks Euroopas. Täna on see tunnistus otsingumootori optimeerimise ja digitaalse turunduse pidevalt arenevast olemusest.

Tavaliselt kaks korda aastas toimuv Brighton SEO pakub ainulaadset segu ekspertide kõnelustest, praktilistest töötubadest ja hindamatutest võrgustike loomise võimalustest. Võib-olla mõtlete kõik, millal on Brightoni SEO sel aastal? Eelseisev üritus on kavandatud 3. ja 4. oktoobriks 2024, lubades kahte päeva, mis on täis tipptasemel teadmisi ja strateegiaid.

Mis on Brightoni SEO

See eristab selle terviklikku lähenemist digitaalsele turundusele. Kuigi SEO on endiselt selle keskmes, hõlmab konverents laia valikut seotud teemasid, sealhulgas:

  1. Tehniline SEO
  2. Sisuturundus
  3. Kliki eest makstav reklaam
  4. Sotsiaalmeedia strateegiad
  5. Analüütika ja andmete tõlgendamine
  6. Kasutajakogemus ja konversioonide optimeerimine



Digitaalse turunduse keskus

Olenemata sellest, kas olete kogenud professionaal või selles valdkonnas uus, pakub see üritus kõiki teadmiste tasemeid. Osalejad võivad eeldada, et õpivad valdkonna juhtidelt, avastavad uusimaid tööriistu ja tehnikaid ning püsivad digitaalse turunduse kiire tempoga maailmas esilekerkivate suundumuste ees.

Konverents pakub ka platvormi võrgustike loomiseks, võimaldades osalejatel suhelda eakaaslaste, potentsiaalsete klientide ja tööstuse mõjutajatega. Need seosed osutuvad sageli sama väärtuslikuks kui seanssidest saadud teadmised.

Kõigile, kes soovivad oma oskusi täiendada, laiendada oma professionaalset võrgustikku või lihtsalt püsida kursis pidevalt muutuvas digitaalse turunduse maailmas, on see SEO kogunemine sündmus, mida ei tohi vahele jätta. Märkige oma kalendrid 3. ja 4. oktoobriks 2024 ning valmistuge sellest põnevast ja harivast kogemusest osa saama.

Brighton SEO 2024 esinejate teadaannete, seansi teemade ja registreerimisandmetega kursis olemiseks hoidke silma peal ametlikul veebisaidil ja sotsiaalmeedia kanalitel. SEO maailm areneb pidevalt ja Brighton SEO jääb selle digitaalse revolutsiooni esirinnas.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU