2 min. lugemist

Briti Amazon karmistab rahvusvaheliste müüjate tagastamisreegleid

Briti Amazon teatas, et uued tagastamisreeglid jõustuvad 11. novembril 2024. See samm on osa Amazoni jõupingutustest lihtsustada tagastusprotsessi ja suurendada klientide rahulolu Ühendkuningriigi platvormil, luues usaldusväärsema ja ühtsema tagastuskogemuse. Muudatused mõjutavad aga otseselt rahvusvahelisi müüjaid.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Briti Amazon karmistab rahvusvaheliste müüjate tagastamisreegleid
Allikas: Depositphotos

Uute eeskirjade kohaselt peavad rahvusvahelised müüjad andma Ühendkuningriigi klientidele riigisisese tagastusaadressi või korraldama tagastuste jaoks ettemakstud jälgimissildi. Kui müüja ei täida seda nõuet nelja päeva jooksul alates tagastusnõude esitamisest, saab klient automaatselt raha tagasi ilma kohustuseta toodet tagastada.

Mis muutub:

  1. Siseriiklik tagastusaadress või tasuta sildi nõue: Müüjatel peab olema tagastusaadress Ühendkuningriigis või nad peavad esitama ettemakstud tagastussildi koos jälgimisvõimalustega.
  2. Automaatne tagasimakse nelja päeva pärast: Kui müüja ei täida tagastamistingimusi nelja päeva jooksul, maksab Amazon kliendile raha tagasi ja klient võib toote endale jätta.

Amazon UK sõnul on see samm, et tugevdada Ühendkuningriigi klientide usaldust, kes ootavad võimalust tagastada kaupu ilma kulusid kandmata.

Müüjate tugi

Amazoni eesmärk on hõlbustada rahvusvaheliste müüjate üleminekut uutele reeglitele , pakkudes neile soovitatud teenusepakkujate nimekirja. Nende hulka kuuluvad sellised ettevõtted nagu Evri, Royal Mail, UPS, DHL ja La Poste Groupe.

Pikendatud puhkuse tagastusperiood

Amazon pikendab tagastusperioodi ka pühade ajal. See muudatus kehtib mitme Euroopa riigi, sealhulgas Saksamaa, Prantsusmaa, Itaalia ja Madalmaade suhtes.

1. novembrist kuni 25. detsembrini ostetud esemeid saab tagastada kuni 31. jaanuarini või 30 päeva jooksul pärast ostu sooritamist (olenevalt sellest, kumb toimub hiljem).

See laiendus toetab klientide mugavust ja on oluline tegur pühadehooajaks valmistuvatele müüjatele.

E-kaubanduse soovitused

Kui müüte oma tooteid Briti Amazonis, on teil muudatuste rakendamiseks veel aega. Keskenduge tõhusatele lahendustele ja kaaluge, mida on vaja korraldada.

Müüjad peaksid hindama oma praegust tagastustaristut ja kaaluma Amazoni soovitatud pakkujate kasutamist, et lihtsustada reeglite järgimist.

Samuti väärib märkimist, et Amazon muudab tavaliselt oma tagastuspoliitikat ka teistes Euroopa riikides. Seetõttu võime sarnaseid kohandusi oodata mitte ainult Ühendkuningriigis, vaid ka teistes riikides. Kuid platvorm ei ole selle kohta veel teavet andnud.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU