
Klientide lojaalsuse muutumine Briti jaekaubanduses
Tänapäeva jaemüügimaastikul on konkurents tihe, 23 protsenti ostjatest otsib pigem sooduspakkumisi, kui jääb oma tavapoodidesse. Lojaalsusprogrammide tähtsus on üha ilmsem, 52 protsenti ostjatest väljendas, et nad kalduvad patroniseerima ettevõtteid, mis pakuvad programme. Lisaks leiab märkimisväärne enamus, 61 protsenti, et jaemüüjad peaksid suurendama oma jõupingutusi klientide premeerimisel.
Kvaliteet ja mugavus: Peamised ostuprioriteedid
60 protsenti küsitletutest peab endiselt oluliseks mugavust. 65 protsenti hindab ettevõtteid, mis saavad hakkama viimase hetke ostudega ja tagavad tarneteenuse.Toodete kvaliteeti vaadatakse tähelepanelikult. 62 protsenti brittidest on täheldanud viimasel ajal toodete kvaliteedi või suuruse langust. 47 protsenti otsustab osta vähem, kuid kvaliteetsemat kaupa Daniel Edelman American Expressist rõhutab, kui oluline on jaemüüjate kiire kohanemine klientide muutuvate nõudmistega, seades esikohale tipptasemel kliendikogemuse pakkumise nii kauplustes kui ka internetis.
“Inimeste ostuprioriteedid muutuvad arusaadavalt kiiresti vastavalt ajale, keskendudes rohkem väärtusele ja pöörates rohkem tähelepanu kvaliteedile. On oluline, et jaemüüjad oleksid nagu alati oma klientidele lähedal ja reageeriksid kiiresti nende muutuvatele vajadustele. Võiduka kliendikogemuse pakkumine nii kaupluses kui ka internetis peaks samuti olema esmatähtis, sest tarbijad seavad ostude tegemisel jätkuvalt esikohale mugavuse ja lihtsuse.”

Source: Depositphotos
Briti tarbijate kulutamisharjumused
Uuringust selgus ka, et 42 protsenti inimestest kulutab endiselt suurema osa oma rahast puhkusele.72 protsenti arvab endiselt, et oluline on end aeg-ajalt hellitada. Üsna intrigeeriv on see, et 44 protsenti on avatud oma andmete jagamisele vastutasuks ostukogemuse eest. See annab kauplustele võimaluse pakkumisi ja sõnumeid inimestele tõhusalt kohandada.
Mida see tähendab jaemüüjate jaoks?
1️⃣ Hinnatundlikkus on kõigi aegade kõrgeimal tasemel.
- Tegevus: Pakkuda konkurentsivõimelist hinnakujundust, tähtajalisi pakkumisi ja personaalseid allahindlusi, et meelitada eelarveteadlikke ostjaid.
2️⃣ Lojaalsusprogrammid on olulisemad kui kunagi varem.
- Tegevus: Tugevdage püsikliendiprogramme eksklusiivsete allahindluste, varajase juurdepääsu müügile ja personaalsete preemiate abil.
3️⃣ Kvaliteet on oluline, kuid mugavus samuti.
- Meede: Keskenduge järjepideva tootekvaliteedi pakkumisele, tagades samal ajal tõrgeteta, kiire ja usaldusväärse ostukogemuse (nii veebis kui ka väljaspool veebi).
4️⃣ Isikupärastatud ostukogemused suurendavad pühendumist.
- Meede: Kasutage tehisintellekti ja andmeanalüüsi, et kohandada kampaaniaid, soovitada tooteid ja suurendada klientide kaasamist.