2 min. lugemist

Co-op saab esimeseks Ühendkuningriigi toidukaupluseks, mis kasutab Deliveroo Expressi

Co-op on liitunud Deliveroo uue Expressi pakkumise debüütpartnerina, mis teeb sellest esimese Ühendkuningriigi supermarketi, mis kasutab platvormi valge sildi tehnoloogiat, vahendab RetailGazette. Kliendid saavad nüüd Co-opi enda veebilehe kaudu tellida toidukaupu, mille kohaletoimetamine on garanteeritud ühe tunni jooksul, mis tähendab olulist muutust selles, kuidas traditsioonilised toidukaupade jaemüüjad lähenevad kiirele kaubandusele.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Co-op saab esimeseks Ühendkuningriigi toidukaupluseks, mis kasutab Deliveroo Expressi
Allikas: ChatGPT

.

Mis teeb selle partnerluse teistsuguseks

Erinevalt tavapärastest tarnerakendustest tegeleb Deliveroo Express kogu jaemüüjate enda digitaalsete kauplusepindade tagasisideoperatsiooniga. Co-op ostab kõik tellimuste töötlemisest kuni lõpliku kättetoimetamiseni välja, säilitades samal ajal oma brändi identiteedi internetis. Teenus käivitub sadades Co-opi kauplustes üleriigiliselt, tuginedes seitsme aasta tagusele suhtele, kui Co-opist sai Deliveroo esimene suurem toidukaupade partner.

Agressiivsed laienemisplaanid

Mugavuskaupade jaemüüja soovib saada 30% Suurbritannia toidukaupade kiirturust – see on ambitsioonikas eesmärk, mis peegeldab tarbijate kasvavat nõudlust kiire ostlemise järele. Co-op jõuab juba 86% Ühendkuningriigi elanikeni erinevate veebikanalite kaudu.

“See partnerlus pakub suuremat paindlikkust ja valikuvõimalusi, et rahuldada tarbijate vajadusi toidukaupade ja nõudmisel pakutavate maiustuste järele,” selgitas Chris Conway, kes juhib Co-opi kiiret tarnestrateegiat.

Toidukaupade tarnimise buum jätkub

Eelmisel aastal moodustasid toidutellimused 16% Deliveroo äritegevuse koguväärtusest, kusjuures kahekohaline kasv oli tingitud laiemast tootevalikust ja klientide paremast teavitamisest teenuse kohta. Euroopa toidukaupade ketid, kes jälgivad seda valdkonda, saavad Co-opi lähenemisviisist eeskuju, kuidas konkureerida spetsiaalsete online-mängijatega ilma suurte infrastruktuuriinvesteeringuteta. RetailGazette’i aruande põhjal.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge