2 min. lugemist

DAZE: Uus põlvkonna Z sõnumsiderakendus levib enne käivitamist 48 miljoni vaatamisega

DAZE on uus sõnumsiderakendus, mis on loodud Gen Z tarbijate väljendusrikaste vajaduste rahuldamiseks. See käivitati 4. novembril 2024, on juba pälvinud märkimisväärset tähelepanu, kiideldes üle 187 000 kasutaja ootenimekirjaga.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
DAZE: Uus põlvkonna Z sõnumsiderakendus levib enne käivitamist 48 miljoni vaatamisega
Allikas: TikTok

Rakendus võlgneb oma sumina tugevale, valdavalt orgaanilisele sotsiaalmeedia strateegiale. Mõjutajate või tasuliste reklaamide kasutamise asemel pälvis rakendus tähelepanu toote demovideote kaudu. Üks videotest kogus üle 8 miljoni vaatamise. Kokku on Daze kogunud 48 miljonit vaatamist sellistel platvormidel nagu TikTok ja Instagram. Ja seda on üsna raske ignoreerida.

E-kaubanduse jaoks kohandatud ainulaadsed funktsioonid

Pakkudes suhtlemiseks loomingulist lõuendit, eristab DAZE end tavapärastest sõnumsiderakendustest nagu WhatsApp ja iMessage. Vestlused on visuaalselt huvitavad, kui kasutajad saadavad sõnumeid, sealhulgas ujuvaid fonte, animeeritud GIF-e ja interaktiivseid elemente. Selline ekspressiivsuse aste sobib noorematele tarbijatele , kes hindavad oma kontaktides innovatsiooni.

Kliendisuhtluse parandamine

DAZE pakub e-kaubanduse ettevõtetele võimalust parandada klientide kaasatust. Rakenduse erivõimaluste kasutamine aitab ettevõtetel pakkuda interaktiivsemaid ja kohandatud ostukeskkondi. Ettevõtted saavad DAZE-i kasutada näiteks esteetiliselt meeldivate, kuid ka kasulike reklaamsõnumite saatmiseks, mis suurendavad klientidega suhtlemise võimalusi.

https://www.tiktok.com/@daze.chat/video/7415726395835469102?lang=en

Integratsioon e-kaubanduse platvormidega

Kuna DAZE kasvab jätkuvalt, võib see pakkuda integratsioone populaarsete e-kaubanduse platvormidega, võimaldades ettevõtetel rakenduses klientidega otse suhelda. See võib aidata:

  • sujuvam klienditeeninduse suhtlus
  • hõlbustada reaalajas tuge
  • ostukorvi hülgamise määra vähendamine
  • üldise müügi parandamine

DAZE on mõeldud kasulikuks tööriistaks e-kaubanduse ettevõtetele , kes üritavad jõuda noorema vaatajaskonnani tänu oma loomingulisele lähenemisele sõnumite saatmisele ja suurele atraktiivsusele Gen Z tarbijate seas. Arvestades DAZE senist edu, võiks ta kasutada sponsoreeritud sisumudelit või loomingulisi reklaame, mis võimaldaksid integreerumist DAZE isikupärastatud sõnumite ja graafiliste elementidega.

Täiendavat kasu võib tuua võimalik koostöö tehisintellekti tööriistadega , mis võivad sisu isikupärastada otse iga kasutaja jaoks, laiendades seega rakenduse võimalusi kasutajate kaasamiseks ainulaadsetes ja interaktiivsetes reklaamikampaaniates.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024
3 min. lugemist

TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024

Kui me vaatame aastasse 2024, siis TikTok on tõusnud digitaalsete muutuste jõuallikaks, saavutades muljetavaldava verstaposti – 170 miljonit Ameerika kasutajat oma üleilmses kogukonnas, mis koosneb enam kui miljardist inimesest. Platvormi ainulaadne lähenemine sisule on muutnud revolutsiooniliselt, kuidas ettevõtted oma sihtrühmadega suhtlevad, eriti TikTok Shopi kaudu, kus igakuised LIVE-sessioonid on Ameerika Ühendriikides kolmekordistunud.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+