2 min. lugemist

DAZE: Uus põlvkonna Z sõnumsiderakendus levib enne käivitamist 48 miljoni vaatamisega

DAZE on uus sõnumsiderakendus, mis on loodud Gen Z tarbijate väljendusrikaste vajaduste rahuldamiseks. See käivitati 4. novembril 2024, on juba pälvinud märkimisväärset tähelepanu, kiideldes üle 187 000 kasutaja ootenimekirjaga.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
DAZE: Uus põlvkonna Z sõnumsiderakendus levib enne käivitamist 48 miljoni vaatamisega
Allikas: TikTok

Rakendus võlgneb oma sumina tugevale, valdavalt orgaanilisele sotsiaalmeedia strateegiale. Mõjutajate või tasuliste reklaamide kasutamise asemel pälvis rakendus tähelepanu toote demovideote kaudu. Üks videotest kogus üle 8 miljoni vaatamise. Kokku on Daze kogunud 48 miljonit vaatamist sellistel platvormidel nagu TikTok ja Instagram. Ja seda on üsna raske ignoreerida.

E-kaubanduse jaoks kohandatud ainulaadsed funktsioonid

Pakkudes suhtlemiseks loomingulist lõuendit, eristab DAZE end tavapärastest sõnumsiderakendustest nagu WhatsApp ja iMessage. Vestlused on visuaalselt huvitavad, kui kasutajad saadavad sõnumeid, sealhulgas ujuvaid fonte, animeeritud GIF-e ja interaktiivseid elemente. Selline ekspressiivsuse aste sobib noorematele tarbijatele , kes hindavad oma kontaktides innovatsiooni.

Kliendisuhtluse parandamine

DAZE pakub e-kaubanduse ettevõtetele võimalust parandada klientide kaasatust. Rakenduse erivõimaluste kasutamine aitab ettevõtetel pakkuda interaktiivsemaid ja kohandatud ostukeskkondi. Ettevõtted saavad DAZE-i kasutada näiteks esteetiliselt meeldivate, kuid ka kasulike reklaamsõnumite saatmiseks, mis suurendavad klientidega suhtlemise võimalusi.

https://www.tiktok.com/@daze.chat/video/7415726395835469102?lang=en

Integratsioon e-kaubanduse platvormidega

Kuna DAZE kasvab jätkuvalt, võib see pakkuda integratsioone populaarsete e-kaubanduse platvormidega, võimaldades ettevõtetel rakenduses klientidega otse suhelda. See võib aidata:

  • sujuvam klienditeeninduse suhtlus
  • hõlbustada reaalajas tuge
  • ostukorvi hülgamise määra vähendamine
  • üldise müügi parandamine

DAZE on mõeldud kasulikuks tööriistaks e-kaubanduse ettevõtetele , kes üritavad jõuda noorema vaatajaskonnani tänu oma loomingulisele lähenemisele sõnumite saatmisele ja suurele atraktiivsusele Gen Z tarbijate seas. Arvestades DAZE senist edu, võiks ta kasutada sponsoreeritud sisumudelit või loomingulisi reklaame, mis võimaldaksid integreerumist DAZE isikupärastatud sõnumite ja graafiliste elementidega.

Täiendavat kasu võib tuua võimalik koostöö tehisintellekti tööriistadega , mis võivad sisu isikupärastada otse iga kasutaja jaoks, laiendades seega rakenduse võimalusi kasutajate kaasamiseks ainulaadsetes ja interaktiivsetes reklaamikampaaniates.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+