2 min. lugemist

Digitaalsed rahakotid kasvavad Saksamaal

Kuna üle poole tarbijatest kasutab nüüd veebis ostmiseks digitaalseid rahakotte, näitab hiljutine uuring, et need on Saksamaal muutumas üsna populaarseks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Digitaalsed rahakotid kasvavad Saksamaal
Allikas: Depositphotos

Üllataval kombel juhivad mitmes valdkonnas süüdistust vanemad põlvkonnad; beebibuumerid ja pensionärid kasutavad Z-põlvkonna liikmetest tõenäolisemalt e-kaubanduse jaoks digitaalsete rahakottide makseväravaid .

Sellegipoolest ulatuvad digitaalsete rahakottide võimalused palju kaugemale lihtsatest maksetest ja ülekannetest. Mobiiltelefonide üldlevinud levik annab neile tööriistadele erilise võimaluse saada igapäevaelu loomulikuks osaks.

PYMNTS Intelligence’i uuring , mis on tehtud koos Google Walletiga , selgitab seda muutuvat maastikku. Selle aasta alguses tehtud 2,302 Saksa tarbija küsitluse põhjal pakub nende paber “Digital Wallets Beyond Financial Transactions: Germany Edition” tähelepanekuid.

Nende tarbijate osakaal Saksamaal, kes on viimase aasta jooksul kasutanud oma digitaalselt salvestatud mandaati sündmustele või teenustele juurdepääsuks, põlvkondade kaupa

Digital wallets to enter events or services Share of consumers in Germany who have used their digitally stored credentials to access events or services in the past year, by generation

Source: PYMNTS Intelligence

Uuringu olulised järeldused on järgmised:

1. Uued rakendusalad reisi- ja transporditööstuses.

2. Võimalikud mugavused, eriti mobiilikasutajatele.

3. Kõrge rahulolu tarbijate seas, kes on kasutanud digitaalseid rahakotte volituste esitamiseks või identiteedi kontrollimiseks.

4. Erinevad põlvkondade aktsepteerimise määrad koos mõne üllatava suundumusega.

Aruande kohaselt on Saksamaa turg valmis digitaalsete rahakottide arendamise eelseisvaks etapiks. Laialdase aktsepteerimise võimalus suureneb, kuna tarbijad saavad neid tööriistu hõlpsamini kasutada erinevate tööde jaoks, alates ID-de kuvamisest kuni üritustele juurdepääsuni.

Täielik uuring annab põhjalikku teavet, et lähemalt uurida, kuidas sakslased digitaalseid rahakotte kasutavad ja mida tulevik võib tuua. Selles kiiresti muutuvas digitaalses keskkonnas uurib see praeguseid kasutustrende, põlvkondade erinevusi ja võimalikke arenguvaldkondi, andes seega nii ettevõtetele kui ka tarbijatele kasulikku teavet.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid
2 min. lugemist

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid

Jaemüüjad leiavad, et kuigi kliendid armastavad allahindlusi, on nad ka mures oma privaatsuse pärast, kui nad jagavad isiklikke andmeid. Digitaalse ümberkujundamise konsultatsioonifirma Daemon hiljutise uuringu kohaselt on sooduspakkumised ja e-posti teel saadetavad allahindlused endiselt tugevaks tõmbenumbriks kõigis põlvkondades; aastatuhandetevanused on esikohal 67%, neile järgnevad beebibuumlased 65% ja Z-generatsioon 61%, mis puudutab kaupluste korduvat külastamist allahindluste […]

Loe artiklit
Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid
3 min. lugemist

Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid

Digitaalsed rahakotipassid on teinud märkimisväärse arengu läbi, alates lihtsatest pardakaartidest kuni tõhusate turundusvahenditeni. Mobiilipanga rakendustes, nagu Apple Wallet, Google Pay ja Samsung Pay, saab neis digitaalsetes esindustes hoida kõike alates pardakaartidest ja piletitest kuni liikmekaartide, kliendikaartide ja kupongideni.

Loe artiklit
88% ostjatest soovib kõikehõlmavat kaubandust: 5 põhistrateegiat kaasaegse jaekaubanduse edu saavutamiseks
4 min. lugemist

88% ostjatest soovib kõikehõlmavat kaubandust: 5 põhistrateegiat kaasaegse jaekaubanduse edu saavutamiseks

Viimane iga-aastane Bazaarvoice’i ostukogemuse indeksi (SEI) aruanne annab uusi teadmisi sellest, kuhu praeguste ostjate ootused liiguvad. Uuring viidi läbi rohkem kui 8000 kliendi valimi põhjal, kes olid pärit sellistest riikidest nagu USA, Suurbritannia, Prantsusmaa, Saksamaa, Kanada, Austraalia ja India. Miks on kõikehõlmavus tänapäeval moesõna? Ja milliseid strateegiaid peavad kaubamärgid kasutusele võtma, et konkurentsiga sammu pidada?

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+