
EL nõuab seda jõuliselt, eriti rõivaste puhul. Miks? Mõelge kõigile neile peavaludele, millega me igapäevaselt kokku puutume – ettevõtete ületootmine, nõuete täitmisega seotud õudusunenäod, võltsitud kaubad. DPP-d võivad olla just see aspiriin, mida me oleme otsinud. Ja nüüd valmistage ennast ette mõnede numbrite jaoks. ABI Research ütleb, et 2030. aastaks on oodata 62,5 miljardit DPP-d ainult riiete puhul. See ei ole trükiviga. See on äratuskõne. Mida see tähendab meie jaoks, kes me oleme kaevikutes? Meie platvormid vajavad põhjalikku uuendamist. Igal tooteleheküljel tuleb näidata, kust see t-särk või käekott pärit on, kuidas see on valmistatud, kõik see on võimalik. See on nagu igale tootele oma digitaalne sünnitunnistus. Ajastu? See tuleb meile kiiresti. Eeldatavasti hakkavad eeskirjad kehtima alates 2027. aastast ja 2030. aastaks on Euroopas kõik süsteemid valmis. Põhja-Ameerika ja Aasia ei jää kaugele maha.

Source: Depositphotos
Tegutsemine:
1. Peate hakkama mõtlema oma ärile ja sellele , kuidas andmeid süsteemidesse integreerida. See ei ole lihtsalt peen lisa; see saab olema meie tooteinfo selgroog. 2. See ei ole lihtsalt peen lisa, see saab olema meie tooteinfo selgroog. Enam ei peida end ebamäärase “made in” sildi taha. 3. Kliendikogemus? See saab olema järgmine tase. Kujutage ette, et ostjad saavad jälgida oma teksapükse puuvillapõllult laoruumini. Olgem siiski realistlikud. Meil on ees tõsised tehnoloogilised investeeringud – mõtleme 1,59 miljardit dollarit tugitarkvarale ja IT-le. Neile meist, kes on valmis varakult sisse hammustama, võib see olla tohutu. Tegemist on olulise eristusvõimalusega ülerahvastatud turul. Mis siis nüüd? Alustage oma ettevõtte ettevalmistamist. Vaadake oma süsteeme. Rääkige oma tehnikameeskonnaga. Ja võib-olla, ainult võib-olla, alustage eelarve koostamist tõsiste uuenduste jaoks. DPP-d on tulemas, meeldib see meile või mitte. See saab olema valus, kuid see võib olla ka meie pilet läbipaistvuse ja usalduse juhtpositsioonile.