
.
Dognet on oma platvormi arendamisega ületanud tehnoloogilise lõhe.
Aastaid töötas võrgustik Post Affiliate Network valmisplatvormil, mis teenindas hästi Ida-Euroopa turgu. Kuid kiire kasvuga kaasnesid uued väljakutsed: rohkem kampaaniaid, uued territooriumid ja suuremad klientide ootused. Aastal 2021 otsustati luua algusest peale oma platvorm. Pärast põhjalikku arendus-, testimis- ja täiustamisperioodi on Dognet 2.0 nüüd live-ehitatud, et vastata reklaamijate ja kirjastajate vajadustele kogu Kesk- ja Ida-Euroopas ning Balkanil.
Lihtsam kampaaniate haldamine, sügavam ülevaade ja suurem paindlikkus.
Uus süsteem muudab partnerikampaaniate tulemuslikkuse jälgimise viisi. Oluline uuendus on ümbersuunamislinkide kasutamine, mis võimaldab täielikku kontrolli UTM-parameetrite üle. See funktsioon võimaldab täpsemat konversiooni jälgimist GA4-s ja tõhusamat liikluse jälgimist üldiselt. Dognet 2.0 tutvustab üksikasjalikku tulemuslikkuse jälgimist kuni iga kirjastaja projektini – mitteainult konto tasandini. See funktsioon annab reklaamijatele täpse ülevaate sellest, millised konkreetsed saidid või alamprojektid on edukad. Kuigi seda tüüpi analüüs oli võimalik ka varem, tõstab Dognet 2.0 selle funktsiooni täiesti uuele tasemele.Dognet 2.0 pakub ka järgmist:
- Täiustatud aruandlus ja intuitiivsem haldussüsteem,
- suuremat paindlikkust kampaania seadetes,
- üksikasjalik ülevaade üksikute kirjastajate tulemuslikkusest,
- juurdepääsu statistikale REST API kaudu,
- kohandatav funktsionaalsus.
Migratsioon saavutab oma haripunkti – reklaamijate migratsioon algab 20. mail
Pärast selle aasta alguses toimunud sujuvat kirjastajate migratsiooni teatab Dognet, et enamik neist on edukalt tööle võetud. Alates 20. maist saavad ka reklaamijad juurdepääsu uuele haldussüsteemile. Nad peavad vaid sisse logima või uuendama oma API-ühendusi sisesüsteemidesse. Kogu võrgustik töötab Dognet 2.0-l hiljemalt septembriks, mis loob eeldused uute teenuste kasutuselevõtuks 2026. aastal.
Dogneti tulevik ulatub kaugemale affiliate-turundusest
Oma platvormi käivitamisega on Dognetil nüüd täielik kontroll oma arengukava üle – ilmakolmandate osapoolte pakkujate, nende prioriteetide või ajakava piirangutest. Võrgustik plaanib veel sel aastal tutvustada oma esimesi tooteid väljaspool traditsioonilist partnerluse valdkonda. Seejuures positsioneerib Dognet end mitte ainult tulemusliku turunduse võrgustikuna, vaid ka omaette tehnoloogiapõhise ettevõttena. “
Mul oli valida: kas müüa ettevõte või seista silmitsi suure tehnoloogilise väljakutsega. Valisin raskema tee. Täna olen kindel, et oleme tehnoloogilise lõhe ületanud ja ehitanud tugeva vundamendi tuleviku jaoks,” ütleb Dogneti asutaja Štefan Polgári.
Pressiteade