2 min. lugemist

E-kaubandus Hispaanias: 77% ostab veebis, kuid vanusevahe kasvab

Hispaania e-kaubandus näitab 2024. aastal huvitavaid muutusi: 77% internetikasutajatest ostab veebis, kuid teeb vähem oste kui eelmisel aastal. Kuigi üldine kasutuselevõtt püsib stabiilsena, näitavad viimased uuringud vanuserühmade lõikes erinevaid mustreid - nooremad tarbijad eelistavad üllatuslikult füüsilisi poode, samas kui vanemad ostlejad võtavad veebikanaleid aktiivsemalt omaks. Vaatamata ostusageduse vähenemisele soodustavad mugavus ja lai tootevalik jätkuvalt e-kaubanduse kasvu.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
E-kaubandus Hispaanias: 77% ostab veebis, kuid vanusevahe kasvab
Allikas: Depositphotos

Hispaania e-kaubanduse suundumused: tarbijate demograafia ja ostusagedus

Viimased uuringud näitavad põnevaid mustreid Hispaania veebiostude käitumises, kus kasutuselevõtu määr on püsiv, kuid eelistused muutuvad erinevates demograafilistes rühmades. Kuigi enam kui kolmveerand internetikasutajatest tegeleb e-kaubandusega, kujundavad vanus ja sugu jätkuvalt erinevaid ostuharjumusi ning tekkimas on huvitav nihe hübriidsete ostukogemuste suunas.

See uuring näitab, et Hispaanias veebis ostlevate inimeste arv jääb samaks:

  • 77% 16 –74-aastastest internetikasutajatest sooritab oste internetis
  • 16–34-aastased teevad kõige rohkem veebioste
  • 65% inimestest, kes ostavad veebis, kasutavad nii veebipõhiseid kui ka -väliseid kanaleid
  • nooremad ostlejad eelistavad pigem füüsilisi poode
  • vanemad ostlejad kipuvad veebist palju rohkem ostma

E-ostude arv vähenes 3,4 korralt kuus 2023. aastal 2,5 korrale kuus 202. aastal4, mis on madalaim keskmine ostude arv alates 2019. aastast.

Kõige sagedasemad ostlejad on alla 44-aastased, kes teevad seda keskmiselt 3,0 korda kuus.

Online vs. offline

Source: Depositphotos

Miks Hispaania tarbijad internetis sisseoste teevad? Peamised motivatsioonid ja usaldustegurid

Mõned peamised põhjused, miks inimesed veebis ostlevad, pole muutunud.

  • mugavus (97%)
  • lai valik/sortiment (94%)
  • pakkumised/reklaamid/hind (89%)

Usaldus on oluline aspekt ka enamiku e-ostlejate jaoks (75%) ning põhineb peamiselt varasemal kogemusel, usaldusel veebisaidi vastu, turvalistel makseviisidel ja usaldusel kaubamärgi vastu.

Teisest küljest, võimalus toode kaasa võtta, proovige enne ostmist ja otsene kontakt tootega on füüsilise kanali peamised eelised võrreldes veebiga.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+