Olulised valdkonnad, mida tasub tulevikuks säästa:
- Oma veebikirjete jaoks investeerivad juhid disaini, interaktiivsetesse videotesse ja suurepärasesse sisu asjakohasusse
- Platvormi mitmekesistamine: Enamik neist laieneks pigem rohkematele e-kaubanduse platvormidele
- Ülemaailmse turu hõlvamine (40%), millest paljud jälgivad tähelepanelikult maailma sündmusi
Tänapäeval on 36% kogu turundusest seotud mõjutajate kaasamisega, et suurendada müüki ja brändi nähtavust.
Need leiud näitavad juhtide suurt vajadust suurendada konversioonimäärasid ja pakkuda liiklust veebipõhistele kirjetele. Lisaks on üsna ilmne, et tahetakse liikuda peamistelt turgudelt välja ja kasutada ära tarbijaskondi mujal.
Põneval kombel selgus küsitlusest, et e-kaubanduse kiirenditega tegelevad juhid usuvad kaks korda suurema tõenäosusega, et nende arengutee on ilma oluliste takistusteta. See tähendab, et ettevõtete jaoks, kes otsivad ennekuulmatut laienemist alati üha keerulisemas ja konkurentsitihedamas veebikaubanduse keskkonnas, võivad sellised kokkulepped olla pöördelise tähtsusega.
Brändijuhid toetavad tugevalt suure mõjuga projekte, hoolimata piiratud ressurssidest ja rahalistest muredest. Nende kontsentratsioonivaldkonnad on:
- Veebikirjete täiustamine
- Mõjutajate turunduskampaaniate suurendamine
- logistiliste küsimuste lahendamine
- volitamata hankijate kontrollimine
Need teadmised on kasulik teekaart ettevõtetele , kes püüavad oma veebikasvu kõverast ees hoida, kuna pidevalt muutuv e-kaubanduse turg kujundab kõike.