2 min. lugemist

E-kaubanduse varjatud oht: 44% tagastustest pole kunagi edasi müüdud

Toodete tagastamise küsimust on arutatud juba mõnda aega. Pärast DACH piirkonna uuringu avaldamist võime eeldada, et teema kerkib uuesti esile. Kaalul on kaks väärtuslikku kaupa: ökoloogia ja raha.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
E-kaubanduse varjatud oht: 44% tagastustest pole kunagi edasi müüdud
Allikas: Depositphotos

Praegu tellitakse peaaegu kõik tootekategooriad veebist ja ülemaailmne e-kaubanduse turg peaks 2030. aastaks jõudma 10 triljoni dollarini. Kuigi eeldatakse, et veebikaubandusel on traditsioonilise traditsioonilise jaemüügiga võrreldes väiksem süsinikujalajälg, kehtib see ainult siis, kui kaupu ei tagastata. Ökoloogiline mõju muutub dramaatiliselt, kui esemed tagasi saadetakse, nagu teatas Die Presse.

Tootlus on e-kaubanduse sektori jaoks märkimisväärne väljakutse, eriti keskkonnamõju osas, rõhutab Negevi Ben-Gurioni ülikooli rahvusvaheline uurimisrühm.

Kaupade tagastamine on internetiostude tavaline osa, mille keskmine tagastusmäär ulatub 20-30% -ni, mis on palju kõrgem kui füüsilistes poodides (10%). Eriti tõsine probleem on rõivastega, mis tagastatakse, kuna need ei sobi või ei vasta ootustele.

Uuring toob välja, et paljud tarbijad ei tea, et tagastatud tooted ei lähe automaatselt müüki tagasi. Selle asemel läbivad need tooted range sorteerimise, kontrollimise ja sageli puhastamise, parandamise ja ümberpakendamise protsessi. Selle protsessiga seotud kulud võivad mõnikord ületada toote müügiväärtust.

Selle tulemusena müüakse paljusid tagastatud tooteid allahindlusega, visatakse ära või isegi hävitatakse, ilma et neid kunagi kasutataks.

Teadlased kvantifitseerisid selle probleemi, kasutades ulatuslikku andmebaasi, mis sisaldas 2021. aastal ELis 630 000 tagastatud rõivaeset. Nad leidsid, et praeguste tagastushaldustavade kohaselt ei jõua 44% tagastatud kaupadest kunagi teise kliendini. Neist pooled võetakse ringlusse, veerand jõuab prügilatesse, seitsmendik põletatakse ja ülejäänud kaovad kuhugi tee äärde.

Nende kasutamata kasutuselt kõrvaldatud esemete ökoloogilised tagajärjed on märkimisväärsed, kuna nende tootmise käigus tarbitud ressursid ja õhku paisatud kasvuhoonegaasid lähevad raisku. Hinnanguliselt on tagastuste haldamisega seotud heitkogused 4–16 korda väiksemad kui nende toodete tootmisel. Teadlased väidavad, et tõhusamad tagastusprotsessid võivad tagastatud kaupade jäätmeid poole võrra vähendada.

Mida saavad e-poed teha, et vähendada tagastatava kauba mahtu? Lahendusteks näivad olevat tagasisaatmise haldamise parandamine ja keskkonnamõjude alase teadlikkuse tõstmine . Tõhusamate protsesside kasutuselevõtuga saab tööstus vähendada oma ökoloogilist jalajälge ja tegeleda ühe olulise varjatud kuluga internetikaubanduses.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Facebook juhib sotsiaalset kaubandust: platvormi suundumused sotsiaalses kaubanduses
5 min. lugemist

Facebook juhib sotsiaalset kaubandust: platvormi suundumused sotsiaalses kaubanduses

Hoolimata kasvavast entusiasmist ja märkimisväärsetest investeeringutest sotsiaalmeedia ostlemisse (sotsiaalne kaubandus) lääne turgudel, ei ole see uuenduslik segu suhtlusvõrgustikest ja e-kaubandusest veel saavutanud kõlavat edu, mida tööstuse eksperdid ja platvormiarendajad algselt ootasid. Kontseptsioon osta tooteid otse sotsiaalmeedia platvormide kaudu on lääne tarbijate uudishimu ja ettevaatusega kokku puutunud, mille tulemuseks on oodatust aeglasem kasutuselevõtu määr. Siiski on […]

Loe artiklit
E-kaubanduse kanaliteülene turundus: edu võti
3 min. lugemist

E-kaubanduse kanaliteülene turundus: edu võti

Juhtiv klientide kaasamise ja hoidmise platvorm CleverTap on heitnud valgust kanaliteülese turunduse kriitilisele rollile e-kaubanduses. Nende ülevaated näitavad, kuidas veebimüüjad saavad tõhusalt kasutada mitut suhtluskanalit, et suurendada klientide seotust, suurendada müüki ja parandada säilitamise määra. Integreerides sujuvalt strateegiad e-posti, SMS-ide, tõukemärguannete ja sotsiaalmeedia platvormide vahel, saavad e-kaubanduse ettevõtted luua ühtse klienditeekonna, mis suurendab märkimisväärselt konversioonimäärasid […]

Loe artiklit
Google’i uued müüjatööriistad suurendavad tippmüügi hooaja tuge
3 min. lugemist

Google’i uued müüjatööriistad suurendavad tippmüügi hooaja tuge

Must reede ja jõulud on kohe nurga taga. Läheneva ostuhooajaga annab Google välja mitu olulist värskendust, mille eesmärk on aidata edu maksimeerida. Google’i uued müüjatööriistad teenustes Google Merchant Center ja Google Ads on loodud selleks, et pakkuda müüjatele ajakohast teavet, parandada automatiseerimist ja optimeerida turundusstrateegiaid.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+