2 min. lugemist

El Corte Inglés saavutab kolmandal kasvuaastal 512 miljoni euro suuruse rekordilise kasumi

Hispaania jaemüügiettevõte El Corte Inglés on saavutanud 2024. aastal tugevad majandustulemused, mis tähistab kolmandat aastat järjest märkimisväärset kasumlikkuse paranemist. Ecommerce-news.es portaali andmetel jätkab ettevõte oma tugevat pandeemiajärgset taastumist, saavutades muljetavaldava tulude ja marginaalide kasvu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
El Corte Inglés saavutab kolmandal kasvuaastal 512 miljoni euro suuruse rekordilise kasumi
Allikas: Depositphotos: Photo by ventanamedia (edited in Canva Pro)

Hispaania jaekaubandus jätkab oma edukat pandeemiajärgset muutust, saavutades 2024. aasta kohta tugevad finantstulemused. Ettevõtte puhaskasum oli 512 miljonit eurot, mis tähendab 6,7% kasvu võrreldes eelmise aastaga. Veelgi muljetavaldavam on korduvkasum, mis jõudis 470 miljoni euroni31% kasv võrreldes 2023. aastaga ja rohkem kui kahekordne kasv võrreldes 2022. aastaga. Kontserni kogutulu tõusis 2%-lise kasvuga 16,675 miljardi euroni.

Tugevad tulemused kõigis võtmevaldkondades

Tunduvalt positiivne suundumus jätkub tegevusnäitajate osas. EBITDA tõusis 11,9% 1,209 miljardi euroni, mis tähistab El Corte Inglés’ kolmandat aastat järjest kahekohalise kasvu selles võtmetähtsusega näitajas. EBITDA marginaal paranes 8,2%ni.

el corte

Source: ecommerce-news.es

Ettevõtte brutomarginaal suurenes 4,5% võrra 4,966 miljardi euroni, mis moodustab 33,6% kogumüügist – peaaegu ühe protsendipunkti võrra rohkem kui eelmisel aastal. Seda kasvu toetas eelkõige eramärgistatud kaubamärkide tugev tulemuslikkus.

Kõik divisjonid näitavad kasvu

Vaatamata tagasihoidlikumale teisele poolaastale, mis oli kooskõlas jaemüügisektori suundumustega, täheldasid kõik El Corte Inglési ärivaldkonnad paranemist võrreldes 2023. aastaga. Eriti hästi esinesid moe- ja ilusalongid. Ettevõte läheb aastatesse 2025-2026 optimistlike väljavaadetega kõigis divisjonides. Samuti on oodata tegevjuhi Gastón Bottazzini uue strateegilise plaani avalikustamist, mis positsioneerib El Corte Inglési jätkuvaks kasvuks areneval jaemüügimaastikul.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU