1 min. lugemist

Emotsionaalne jutuvestmine: 96% vaatajatest nõuab seda

Hiljutine uuring , milles osales 12 000 videovaatajat , näitab olulist muutust publiku eelistustes, rõhutades emotsionaalse jutuvestmise tähtsust videosisus. Kuigi tehniline kvaliteet on endiselt ülioluline, kuna 92% vaatajatest hindab selget visuaali ja head heli, on emotsionaalsed aspektid nüüd kesksel kohal.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Emotsionaalne jutuvestmine: 96% vaatajatest nõuab seda
Allikas: Depositphotos

YouTube’i hiljutises uuringus Miks me vaatame 2.0 aruannet, leiti, et 96% vastanutest peab emotsionaalseid markereid kvaliteetse sisu jaoks hädavajalikuks. Vaatajad ihkavad videoid, mis köidavad tähelepanu, räägivad kaasahaaravaid lugusid ja pakuvad ainulaadseid vaatenurki. Üllataval kombel keskendub vähem kui 1% vaatajatest ainult tehnilistele aspektidele.

Source: EMEA - Why we watch

Source: EMEA – Why we watch

Emotsionaalsetes eelistustes ilmnesid vanusepõhised erinevused. Kuigi kõik vanuserühmad seavad esikohale tähelepanu köitva või emotsionaalse jutuvestmise sisu, hindavad üle 35-aastased vaatajad usaldusväärsust, samas kui noorem publik otsib loovust ja isiklikku tähtsust.

Usaldusväärsus on muutunud kriitiliseks teguriks – 82% vastanutest eeldab, et kvaliteetne sisu on usaldusväärne. YouTube on usaldusväärsuse poolest kõrgelt hinnatud, eriti nooremate vaatajate seas, edestades traditsioonilist ringhäälingumeediat.

EMEA - Why we watch

Source: EMEA – Why we watch

See muutus kajastab meediatarbimise laiemat suundumust, kus vaatajaskond nõuab:

  • Autentsuse
  • Sügavamad ühendused

Alates kuulsuste meigiõpetustest kuni tõeliste krimidokumentaalideni kohanevad sisuloojad nende uute ootustega, segades tehnilist vilumust emotsionaalse resonantsiga, et köita vaatajaid digitaalajastul.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine
11 min. lugemist

Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine

Tasuline sotsiaalmeediareklaam on kujunenud võimsaks vahendiks ettevõtetele, kes soovivad suurendada oma veebipositsiooni ja suhelda tõhusalt oma sihtrühmaga. Erinevalt orgaanilistest postitustest võimaldavad tasulised reklaamid kaubamärkidel kasutada sotsiaalmeediaplatvormide suurt ulatust, et edastada kohandatud sõnumeid, mis kõnetavad konkreetseid demograafilisi sihtrühmi. Kuna ettevõtted konkureerivad tarbijate tähelepanu pärast, võivad strateegilised reklaamplakatid märkimisväärselt suurendada brändi nähtavust ja toetada üldisi turunduseesmärke. Selles […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Loe artiklit
Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine
11 min. lugemist

Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine

Tasuline sotsiaalmeediareklaam on kujunenud võimsaks vahendiks ettevõtetele, kes soovivad suurendada oma veebipositsiooni ja suhelda tõhusalt oma sihtrühmaga. Erinevalt orgaanilistest postitustest võimaldavad tasulised reklaamid kaubamärkidel kasutada sotsiaalmeediaplatvormide suurt ulatust, et edastada kohandatud sõnumeid, mis kõnetavad konkreetseid demograafilisi sihtrühmi. Kuna ettevõtted konkureerivad tarbijate tähelepanu pärast, võivad strateegilised reklaamplakatid märkimisväärselt suurendada brändi nähtavust ja toetada üldisi turunduseesmärke. Selles […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Loe artiklit
Q5: Pühadejärgse hooaja kasutamata turunduspotentsiaal
2 min. lugemist

Q5: Pühadejärgse hooaja kasutamata turunduspotentsiaal

Ajavahemik 26. detsembrist kuni jaanuari keskpaigani, mida turundusringkondades nimetatakse Q5-ks, on brändide jaoks sageli tähelepanuta jäetud kullaauk. Kuigi paljud ettevõtted lõpetavad oma turundustegevust pärast pühadepuhkust, pakub see “varjatud kvartal” ainulaadseid eeliseid neile, kes mõistavad selle potentsiaali.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+