
.
Magento: Magento: Euroopa e-kaubanduse kroonimata kuningas.
Euroopas on selge favoriit, samal ajal kui globaalsel turul on tavaliselt keskmes kaks hiiglast Shopify ja Magento. Magento on kinnitanud oma ülemvõimu iidsel mandril, vallutades hämmastavalt neliteist Euroopa riiki. Alates päikesepaistelisest Itaaliast läbi rikkaliku Hollandi kuni külma Soomeni on Magento number üks paljudes kultuurides ja majandustes.
Rikkalik valikute pakett
Piirkondlike klastrite puudumine üllatab aga eksperte. Kuigi geograafiliselt lähedased riigid valiksid loomulikult sarnaseid lahendusi, on tegelikkus palju mitmekesisem.PrestaShop, mis valitseb viies riigis, sealhulgas Prantsusmaal ja Hispaanias, ja WooCommerce, mida eelistatakse Serbias, Horvaatias, Islandil ja Eestis, näitavad, et Euroopa jaemüüjad lähtuvad otsuse tegemisel muudest kriteeriumidest kui piirkondlikust kuuluvusest.
Saksa keelt kõnelevad riigid: ootamatu jaotus
DACH-piirkonnas on põnev nähtus . Saksa kauplused on panustanud kodulahendusele Shopware, kuid nende Austria ja Šveitsi naabrid eelistavad Magentot. See erinevus eksisteerib keskkonnas, kus tarbijate käitumine nendel turgudel näitab tavaliselt sarnasust.

Europe´s top shop software providers Source:ECDB
Mosaiik Kesk-Euroopast
Kesk-Euroopa seisab tõelise mosaiigina maitsete vahel.
- Poola kauplejad vannuvad IdoSellile
- Ungarlased valivad ShopRenteri
- Türgi müüjad usaldavad T-Softi süsteemi.
See mitmekesisus ei kajasta mitte ainult isiklikku tehnoloogiamaitset, vaid ka iga turu kultuurilisi ja rahalisi eripärasid.
Mis otsustab otsuse?
Spetsialistid on ühel meelel, et neid valikuid mõjutavad mitmed elemendid, alates piirkondlikest tavadest kuni hinna taskukohasuse ja kasutajasõbralikkuse kaudu. Väga olulised on ka arendajate isiklikud kogemused ja digitaalsete turgude ajalooline kasv eri riikides. Kahtlemata on Euroopa e-kaubandusturg endiselt mitmekesine keskkond, kus üks mudel ei ole universaalselt kohaldatav.