2 min. lugemist

Euroopa e-kaubanduse stseen: Kes domineerib tarkvaralahendustes?

Edu pidevalt muutuvas veebimüügi valdkonnas sõltub peamiselt sobiva tarkvaralahenduse valikust. ECDB värskeim statistika annab huvitava pildi Euroopa turust ja tarbijate eelistustest.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Euroopa e-kaubanduse stseen: Kes domineerib tarkvaralahendustes?
Allikas: Depositphotos

.

Magento: Magento: Euroopa e-kaubanduse kroonimata kuningas.

Euroopas on selge favoriit, samal ajal kui globaalsel turul on tavaliselt keskmes kaks hiiglast Shopify ja Magento. Magento on kinnitanud oma ülemvõimu iidsel mandril, vallutades hämmastavalt neliteist Euroopa riiki. Alates päikesepaistelisest Itaaliast läbi rikkaliku Hollandi kuni külma Soomeni on Magento number üks paljudes kultuurides ja majandustes.

Rikkalik valikute pakett

Piirkondlike klastrite puudumine üllatab aga eksperte. Kuigi geograafiliselt lähedased riigid valiksid loomulikult sarnaseid lahendusi, on tegelikkus palju mitmekesisem.PrestaShop, mis valitseb viies riigis, sealhulgas Prantsusmaal ja Hispaanias, ja WooCommerce, mida eelistatakse Serbias, Horvaatias, Islandil ja Eestis, näitavad, et Euroopa jaemüüjad lähtuvad otsuse tegemisel muudest kriteeriumidest kui piirkondlikust kuuluvusest.

Saksa keelt kõnelevad riigid: ootamatu jaotus

DACH-piirkonnas on põnev nähtus . Saksa kauplused on panustanud kodulahendusele Shopware, kuid nende Austria ja Šveitsi naabrid eelistavad Magentot. See erinevus eksisteerib keskkonnas, kus tarbijate käitumine nendel turgudel näitab tavaliselt sarnasust.

Discover Europe's top eCommerce Software Solutions

Europe´s top shop software providers Source:ECDB

Mosaiik Kesk-Euroopast

Kesk-Euroopa seisab tõelise mosaiigina maitsete vahel.

  • Poola kauplejad vannuvad IdoSellile
  • Ungarlased valivad ShopRenteri
  • Türgi müüjad usaldavad T-Softi süsteemi.

See mitmekesisus ei kajasta mitte ainult isiklikku tehnoloogiamaitset, vaid ka iga turu kultuurilisi ja rahalisi eripärasid.

Mis otsustab otsuse?

Spetsialistid on ühel meelel, et neid valikuid mõjutavad mitmed elemendid, alates piirkondlikest tavadest kuni hinna taskukohasuse ja kasutajasõbralikkuse kaudu. Väga olulised on ka arendajate isiklikud kogemused ja digitaalsete turgude ajalooline kasv eri riikides. Kahtlemata on Euroopa e-kaubandusturg endiselt mitmekesine keskkond, kus üks mudel ei ole universaalselt kohaldatav.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+