2 min. lugemist

Euroopa e-kaubanduse turuplatsid: 2024. aasta parimad platvormid

Euroopa e-kaubanduse turud muudavad jaemüüki, selgub arvustuste haldamise platvormi Gominga andmetest . Ainuüksi Amazonis müüakse iga minut üle 2,700 toote, samas kui 80% Zalando massilisest liiklusest pärineb mobiilseadmetest, mis näitab, kuidas veebiostude harjumused kiiresti arenevad. Piirkonna tippturud kujundavad kaubandust ümber, kuna tarbijad pöörduvad üha enam digitaalsete platvormide poole, mis pakuvad ulatuslikku tootevalikut, konkurentsivõimelist hinnakujundust ja järgmise päeva tarnevõimalusi.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Euroopa e-kaubanduse turuplatsid: 2024. aasta parimad platvormid
Allikas: Depositphotos

Turuliidrid

Amazon

Amazon domineerib Euroopa e-kaubanduse maastikul, meelitades ligi 1.2 miljardit igakuist külastajat vaid viiest parimast riigist. Üle 86 000 aktiivse kolmanda osapoole müüjaga Euroopa turgudel ja muljetavaldava 2,700 tootega, mida müüakse iga minut, juhib Amazon kiirete tarnevõimaluste ja konkurentsivõimelise hinnaga.

eBay

Tähelepanelikult jälgides väidab eBay teist kohta 463 miljoni igakuise külastajaga, mis on eriti tugev Ühendkuningriigis, millele järgneb 147.8 miljonit Saksamaalt, 46.9 miljonit Itaaliast, 24.2 miljonit Prantsusmaalt ja 11.7 miljonit Hispaaniast.

Allegro

Allegro kindlustab kolmanda koha, pakkudes B2B ja C2B teenuseid erinevates kategooriates. Kuna saadaval on 290 miljonit eset, meelitab Allegro 209 miljonit igakuist külastajat ja säilitab 10% konversioonimäära.

Zalando

Zalando domineerib moesektoris Euroopa suuruselt neljanda turuplatsina, meelitades igakuiselt 121 miljonit külastajat. Tegutsedes suuremas osas Euroopas, on sellel 600,000 2,500+ üksust enam kui 2,500 kaubamärgilt ja see genereerib 430 miljonit igakuist vaatamist. Nimelt tuleb 80% liiklusest mobiilseadmetest.

Kaufland

Kaufland.de tõuseb Saksamaa juhtivaks toidu- ja joogituruks, opereerides 1,000+ kauplust kaheksas riigis. Nad on edukalt laienenud toidukaupadest kaugemale, et esitada väljakutse väljakujunenud mängijatele nagu Amazon.

Top 10 E-commerce Online Marketplaces in Europe 2024

Source: Gominga.com

Peamised turustatistikad riikide kaupa

UK: veebiostude juhtpositsioonid, kusjuures Amazon ja eBay kontrollivad umbes 90% veebimüügist

Saksamaa: suuruselt teine turg, prognoosides 2023. aastal 109 miljardit eurot

  • 67,9 miljonit e-ostlejat
  • Peamised mängijad: AliExpress, Cdiscount, eBay, Fnac/Darty, La Redoute, Veepee

Hispaania: 33.82 miljonit kasutajat

Turuliidrid: Amazon, El Corte Inglés, AliExpress, Temu

Itaalia: tugev turuosa, kus domineerivad Amazon ja Temu

Tööstuse suundumused

  • Euroopa on maailma suuruselt kolmas e-kaubanduse sektor
  • B2B internetipõhiste kauplemiskohtade kasvav populaarsus
  • Ülemaailmse turu atraktiivsuse suurendamine jaemüüjate jaoks
  • Mobiilsete ostude domineerimine
  • Arvustuste haldamise platvormide kasvav tähtsus turuülevaadete jaoks
  • Kiired kasvuprognoosid kõigis segmentides

Euroopa e-kaubanduse maastik ühendab väljakujunenud hiiglased uuenduslike uustulnukatega, luues dünaamilise turu, mis rahuldab tarbijate erinevaid vajadusi piirkonniti ja kategooriates.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid
2 min. lugemist

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid

Jaemüüjad leiavad, et kuigi kliendid armastavad allahindlusi, on nad ka mures oma privaatsuse pärast, kui nad jagavad isiklikke andmeid. Digitaalse ümberkujundamise konsultatsioonifirma Daemon hiljutise uuringu kohaselt on sooduspakkumised ja e-posti teel saadetavad allahindlused endiselt tugevaks tõmbenumbriks kõigis põlvkondades; aastatuhandetevanused on esikohal 67%, neile järgnevad beebibuumlased 65% ja Z-generatsioon 61%, mis puudutab kaupluste korduvat külastamist allahindluste […]

Loe artiklit
Euroopa Liidu e-kaubanduse aruanne 2024: Piirkondliku turu analüüs: Piirkondliku turu analüüs
3 min. lugemist

Euroopa Liidu e-kaubanduse aruanne 2024: Piirkondliku turu analüüs: Piirkondliku turu analüüs

Piirkondliku turu analüüs näitab Euroopa Liidu digitaalse turu muutuvat olukorda. Eurostati piirkondlikus aastaraamatus 2024 tuuakse esile erinevaid suundumusi internetikaubanduses eri piirkondades. Selles analüüsis uuritakse hiljutisi arenguid digitaalses kaubanduses, keskendudes tarbijate käitumisele ja individuaalsetele müügimudelitele kogu ELis.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+