3 min. lugemist

Euroopa online reisiturg kasvab, kuna mobiilne broneerimine domineerib

Tänu laialdasele internetiühendusele ja kiirele ühenduvusele on reiside planeerimise ja broneerimise peamiseks allikaks saanud veebipõhised reisiplatvormid.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Euroopa online reisiturg kasvab, kuna mobiilne broneerimine domineerib
Allikas: Depositphotos

Sellised platvormid vastavad tänapäeva külastajate erinevatele huvidele, pakkudes laia valikut lennufirmade, majutuse, ekskursioonide ja elamuste võimalusi. Euroopa kultuuriline mitmekesisus mängib internetireiside sektoris olulist rolli, sest platvormid on suunatud kohalikele turgudele ning pakuvad materjale ja teenuseid paljudes keeltes. Koostöö- ja jagamismajanduse tõus muudab Euroopa reisimisharjumusi, võimaldades turistidel sukelduda kohalikku kogukonda. 2029. aastaks prognoositakse Euroopa veebipõhise reisituru kiiret kasvu 131,94 miljardi USA dollarini. Euroopa online-reisiturul domineerib Ühendkuningriik, mis on üks peamisi ülemaailmseid ärikeskusi, ning veebiplatvormidel on oluline roll ärireiside broneerimise lihtsustamisel. Need platvormid pakuvad mitmekesist valikut majutuskohti, nagu lennud, majutus ja giidiga ekskursioonid, mis sobivad erinevatele eelarvetele, stiilidele ja huvidele.Suurenenud huvi ökoturismi ja säästvate reisimistavade vastu Ühendkuningriigis on toonud kaasa internetiportaalide kasutamise keskkonnasõbralike hotellide ja tegevuste broneerimiseks. Euroopa internetireiside turu teenuseliikide turg jaguneb transpordiks, reisimajutuseks, puhkusepakettideks ja muudeks. Prognooside kohaselt on reisimajutusteenuste kategooria Euroopa internetireiside turul kõige suurema kasvutempoga. Elamusterohke reisimise kasvav populaarsus on rõhutanud majutuse kui reisi võtmekomponendi tähtsust.

Reiside broneerimise viisid muutuvad

Viimastel aastatel oleme näinud järsku muutust selles, kuidas inimesed oma reiside kohta teavet koguvad ja neid broneerivad. Üha rohkem ja rohkem meist haaravad sülearvuti asemel oma telefoni. Kuna nutitelefonid on muutunud meie elu oluliseks osaks, on meil muutunud üha mugavamaks kasutada neid peaaegu kõigeks – sealhulgas ostude tegemiseks. See mugavus koos reisibüroo mugavusega taskus on toonud kaasa mobiilse reisikindlustuse buumi,nagu näitab MordorIntelligence’i aruanne.Reisitööstus ei ole olnud aeglane. Viimase kümne aasta jooksul on reisiteenuste pakkumine täielikult muutunud. Veebipõhised reisibürood on muutunud ühtseteks kauplusteks, mis pakuvad kõike alates lendudest kuni hotellide broneerimiseni ja kohalike elamusteni, kõik üheainsa lihtsasti kasutatava mobiilirakenduse kaudu. See muutus kujutab endast tõelist reisibroneerimisprotsessi teekonda. Me oleme jõudnud reisibüroodes näost näkku tehtud broneeringutelt veebipõhistele broneeringutele kodustes arvutites ja nüüd oleme sisenemas mobiiliplatvormi ajastusse. See on justkui reisibüroo, reisijuht ja broneerimisbüroo ühes seadmes, mis mahub taskusse.

Kokkuvõtteks võib öelda, et Euroopa online-reisiturg kasvab märkimisväärselt, mis on tingitud interneti laialdasest kättesaadavusest ja tarbijate muutuvatest eelistustest. See sektor rahuldab mitmesuguseid reisijate vajadusi, alates ärireisidest kuni keskkonnasõbralike kogemusteni, kusjuures Ühendkuningriik on turul juhtivaks tegijaks.

Majanduskasvu peamine tegur on järsk muutus selles, kuidas inimesed oma reiside kohtateavet koguvad ja neid broneerivad. Nutitelefonid on muutunud reiside planeerimisel oluliseks vahendiks, pakkudes reisibüroo mugavust taskusse. See on toonud kaasa mobiilireiside broneerimise buumi, kusjuures veebipõhised reisibürood on muutunud lihtsate mobiilirakenduste abil ühtseteks kauplusteks.

See buum annab märkimisväärse võimaluse e-kaubanduse ja digitaalse turunduse strateegiate jaoks, et haarata ja kaasata kasvav online-reisijate sihtrühm. Kuna turismitööstus kohaneb jätkuvalt Euroopa kultuurilise mitmekesisuse ja arenevate reisitrendidega, sealhulgas ökoturismi ja säästvate reisimistavade tõusuga, on selge, et reisibroneerimise tulevik on üha enam digitaalne ja mobiilikeskne.

Uusim kategooria Digitaalne ja veebiturundus
Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU