
Turuplatside võimsuse avamine
Turuplatsid on muutunud kaasaegse e-kaubanduse määravaks tunnuseks Euroopas. 62% 100 suurimast online-kaupmehest kasutab turuplatvorme ja need platvormid hõlmavad 85% Ida-Euroopa veebiliiklusest.

Source: Ecommercegermany.com
Piirkondlikud erinevused
Lääne-Euroopa on küps turg, kus turuplatside levik on suur, samas kui Lõuna- ja Kesk-Euroopa on aeglasem, kuna kultuuriliselt eelistatakse füüsilist jaemüüki ja kaubamärgipõhist ostmist.
Puhtaste turuplatside esiletõus
AliExpress paistab silma märkimisväärse käibe (119,4 miljardit eurot 2022. aastal), samas kui Allegro on 135 000 kaupmehe ja 22 miljoni igakuise külastusega võimas Poola ja Ida-Euroopa turul.
Segatud ja jaemüüjate turuplatsid
Sega- ja jaemüüjate turuplatsid pakuvad ainulaadset segu traditsioonilisest jaemüügi- ja turudünaamikast. Amazon on selles kategoorias väga võimas, kuna tal on suur tootevalik ja integratsioon üle 10 miljoni müüjaga. Aga kuidas on lood teiste sega- ja jaemüüjate turuplatsidega, nagu Boots, B&Q, Carrefour ja Zalando? Lisateavet saate ChannelXi aruandest.

Source: Ecommercegermany.com
Tehnoloogia ja strateegilised partnerlusedEt selles konkurentsiruumis edu saavutada, peavad ettevõtted kasutama tipptasemel tehnoloogiaid ja sõlmima strateegilisi partnerlussuhteid. Täiustatud analüütikaplatvormid võivad aidata tarbijaandmeid dešifreerida, kogemusi kohandada, trende ennustada ja võimaldada sujuvat tehingut.Tulevikutrendid ja väljakutsedAruande kohaselt võivad Euroopa turuplatsid liikuda niši- ja vertikaalsete turuplatside suunas, meelitades ligi spetsialiseeritud tooteid ja teenuseid. Tehisintellektipõhised soovitused mängivad olulist rolli kliendikogemuse parandamisel digitaalsete platvormide kaudu. Euroopa jaemüüjate jaoks, kes konkureerivad Euroopa-väliste hiiglastega nagu Amazon ja eBay, tähendab see, et nad peavad konkurentsivõime säilitamiseks kohanema uute tehnoloogiate ja ärimudelitega.