
Lõhe vestluse ja kliendipidamise vahel
See juhtub pidevalt: klient saadab teie ettevõttele Messengeris sõnumi, milles küsib toote üksikasjade kohta, teeb tellimuse, saab tuge ja siis… vaikus. Vestlus lõpeb ja teil ei ole otsest võimalust nendega uuesti uuenduste, pakkumiste või uute toodetega ühendust võtta. Selline katkestus on e-kaubanduse ettevõtteid aastaid frustreerinud. Saate neid uuesti reklaamidega suunata ja saata e-kirju (kui teil on nende aadress olemas), kuid te ei saa jätkata juba alanud loomulikku vestlust.
Messengeri turundussõnumid lahendavad selle probleemi
Facebook käivitas äsja Messengeris turundussõnumite täiustatud versiooni, mis võimaldab ettevõtetel uuesti kaasata kliente, kes on tellinud reklaamsõnumeid. Mõelge sellele kui e-turundusele, kuid läbi vestlusplatvormi, kus kliendid on juba aktiivsed.
Peamised eelised e-kaubanduse jaoks
Parem mõõtmine – Jälgige allapoole suunatud näitajaid, et mõista, millised sõnumid edendavad tegelikku müüki ja optimeerida oma turundussegu.Saavutage kliente seal, kus nad on aktiivsed – üle miljardi igakuise Messengeri kasutaja puhul saate luua kontakti klientidega, kes võivad e-kirju ignoreerida või olla reklaamiväsinud.Paindlikud sõnumivalikud – Saatke personaliseeritud sõnumeid üksikutele klientidele või edastage reklaami kogu oma tellijaskonnale.Lihtne tellijate haldamine – Lisage kliente oma olemasolevast CRM-loendist, kohandatud sihtrühmadest või otse Messengerisse klõpsavatest reklaamidest.
Kuidas see praktikas toimib
Sellised ettevõtted nagu Nestle Filipiinid kasutavad juba turundussõnumeid, et säilitada püsivaid suhteid klientidega. Ühekordsete tehingute asemel saavad nad nüüd:
- saata varasematele ostjatele tooteuuendusi
- Jagada lojaalsete klientidega eksklusiivseid pakkumisi
- teatada uutest turuletulekutest huvitatud tellijatele
- anda kasulikke nõuandeid ja sisu ostude vahel

Source: developers.facebook.com/blog
Süsteem töötab Facebooki turundus API kaudu, kusjuures Meta äripartnerid nagu Pancake ja Smartly ehitavad selle oma platvormidesse, et lihtsamat juurdepääsu võimaldada. Enne turundussõnumitele ligipääsu vajavad ettevõtted:
- Facebook Login for Business koos süsteemi kasutaja juurdepääsutunnusega
- Äritüüpi arendajarakendus koos täiustatud juurdepääsuga
- Messengeri veebikonksu teavituste käsitseja
- UI-uuendused tellijate haldamiseks ja aruandluseks
Messengeri turundussõnumid on arendajatele nüüdsest alates ülemaailmselt kättesaadavad. Ettevõtete jaoks on juurdepääs praegu piiratud konkreetsete riikidega, sealhulgas Austraalia, Brasiilia, Tšiili, Colombia, Hongkong, India, Indoneesia, Iisrael, Malaisia, Mehhiko, Uus-Meremaa, Peruu, Filipiinid, Saudi Araabia, Singapur, Taiwan, Tai, AÜE, USA ja Vietnam.
Miks see on e-kaubanduse jaoks oluline
Klientide hoidmine maksab 5x vähem kui nende soetamine, kuid enamik ettevõtteid keskendub siiski peamiselt uute klientide hankimisele. Messengeri turundussõnumid annavad teile otsese võimaluse hoida kliente läbi platvormi, mida nad juba kasutavad kiireks ja isiklikuks suhtlemiseks. Võimalus taas kaasata kliente, kes on juba näidanud huvi teie toodete vastu – kas varasemate ostude, tugivestluste või esmaste päringute kaudu – on reaalne võimalus luua püsivaid suhteid ja suurendada eluaegset väärtust. Üksikasjalikud rakendussuunised leiate Facebooki arendusdokumentatsioonist.