3 min. lugemist

Facebook parandab affiliate linkide integratsiooni

Facebook võtab kasutusele uue funktsiooni sisu loojate jaoks - partnerlingid saab nüüd lisada otse postitustele ja Reels-videodele. Selle vahendi eesmärk on toetada tootemüüki ja aidata loojatel oma sisu paremini rahaks muuta. Loe, kuidas selle potentsiaali ära kasutada, kuigi selle rakendamist meie piirkonnas tuleb veel oodata.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Facebook parandab affiliate linkide integratsiooni
Allikas: Meta

Meta, Facebooki emafirma, on avalikustanud parandusi partneriturunduses. Nendel muudatustel on kaks peamist eesmärki: pakkuda loojatele paremaid rahateenimise vahendeid ja lihtsustada ostmist otse sotsiaalmeedia kaudu. Funktsioon töötab juba USAs, kuid selle rakendamist meie piirkonnas peame ootama.

Kuidas toimib partnerprogramm Meta platvormidel?

Affiliate-turunduse põhimõte on lihtne – sisu loojad reklaamivad tooteid ja saavad iga müügi eest komisjonitasu. Programm võimaldab neil valida tooteid partnerite kataloogidest ja saada unikaalseid linke müügi jälgimiseks.

Instagramis saavad nad tooteid otse postitustes, lugudes või rullis märgistada, suurendades nende nähtavust. Süsteem jälgib automaatselt, kui paljud inimesed ostavad linkide kaudu ja arvutab looja komisjonitasu vastavalt sellele. Meta pakub ka selget statistikat, mis võimaldab loojatel näha, kuidas nende kampaaniad toimivad.

Viimased uuendused toovad sisse võimaluse lisada affiliate linke erinevatesse formaatidesse – olgu selleks siis Reelid, fotod või tekstipostitused. Lingid on nüüd silmatorkavamad ja peaksid rohkem tähelepanu äratama. Loojad saavad kohandada linkide nimesid ja lisada allahindluskoode, mis annab neile suurema vabaduse oma publikuni jõudmisel.

Praegu on programm partneriks suuremate platvormidega, sealhulgas Amazon.com, Impact, Rakuten.com, Walmart.com, Sephora.com, Shopee.com, Temu.com, LTK, Shop Your Likes ja Magikly.

Ja nüüd halvad uudised: Facebooki postitustele partnerlinkide lisamise funktsioon on praegu saadaval ainult valitud loojatele Ameerika Ühendriikides. Meta rakendab funktsioone sageli järk-järgult, seega ei pruugi need kohe kõigis piirkondades saadaval olla. Praegu puudutab see Tšehhi Vabariiki ja Slovakkiat.

Kuigi funktsioon ei ole meie piirkondades veel saadaval, on hea hakata mõtlema, kuidas te seda funktsiooni kasutate, kui see käivitub.

Kuidas lisada Facebooki partnerlinki

  1. Looge postitus
  2. Lisage affiliate link
  3. Vajaduse korral märgistage see tasuliseks partnerluseks
  4. Avaldage sisu – link ilmub kas videobänneris või kinnistatud kommentaarides

E-kaubanduse kaubamärkide jaoks on see huvitav võimalus. Nad saavad lihtsamalt teha koostööd mõjutajatega, jälgida paremini kampaania tulemusi ja suurendada müüki silmapaistvama lingi paigutamise kaudu.

Facebook Enhances Affiliate Link Integration

Source: Meta

Meta-platvormidel partneriturunduse maksimeerimiseks soovitame:

  • Pakkuda atraktiivseid komisjonitasusid ja allahindluskoode
  • Anda loojatele vajalikke materjale toodete kvaliteetseks esitlemiseks
  • Tulemuste regulaarne jälgimine ja strateegia kohandamine

Loomulikult kasutate neid punkte, kui Meta käivitab oma partnerprogrammi meie piirkonnas. Kuni selle ajani saate töötada punktide kallal, mis sillutavad teed edukale partnerprogrammile:

  • Luua head suhted sisu loojatega
  • Valmistage jagamiseks ette kvaliteetsed tootematerjalid
  • Jälgige rahvusvahelisi suundumusi (mitte ainult) Meta platvormidel toimuvas partneriturunduses

Affiliate programmi kriitilised punktid

Sellisel juhul sõltub edu ikkagi Facebooki algoritmist, mis määrab postituse ulatuse. Tasulise partnerluse vabatahtlik märgistamine võib tekitada küsimusi läbipaistvuse kohta. Lisaks võivad kasutajad partneripostituste arvu kasvades väsida reklaamsisust.

Meta uued funktsioonid on nagu kahe teraga mõõk – need pakuvad suurepäraseid võimalusi ulatuse suurendamiseks, kuid toovad kaasa ka suurema konkurentsi affiliate-turunduses. Edu võti on leida õige tasakaal võimaluste ärakasutamise ja läbimõeldud strateegia vahel.

Tšehhi ja Slovakkia kaubamärgid peaksid jälgima Meta platvormide funktsioonide arengut, et nende potentsiaali täielikult ära kasutada, kui need meie piirkonnas kättesaadavaks muutuvad. Samal ajal võivad kohalikud kaubamärgid kasutada oma partnerprogramme või teha koostööd väljakujunenud platvormide kaudu.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+