2 min. lugemist

GA4 uuendused lubavad paremat aruandlust ja ülevaadet

Google on avalikustanud Google Analytics 4 (GA4) uuendused, mis lubavad muuta turundajate andmete analüüsimise ja kasutamise viisi. Uuendused keskenduvad täiustatud kanaliteülesele aruandlusele, täiustatud tehisintellektipõhisele analüüsile ja tugevale toetusele privaatsusele suunatud jälgimisele.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
GA4 uuendused lubavad paremat aruandlust ja ülevaadet
Allikas: Depositphotos

Täiustatud kanaliteülene aruandlus ja eelarvestamine

Üks uuenduse kõige märkimisväärsemaid funktsioone on põhjaliku kanaliteülese aruandluse ja eelarvestamise vahendite kasutuselevõtt. Need tööriistad võimaldavad ettevõtetel saada tervikliku ülevaate oma reklaamipingutustest kõikidel platvormidel.

Kolmanda osapoole reklaamiandmete integreerimine

GA4 kasutajad saavad nüüd importida reklaamiandmeid Pinterestist, Redditist ja Snapist otse oma analüüsi. See tähendab, et mitte-Google’i kampaania andmed on kaasatud kanaliteülestesse tulemuslikkuse aruannetesse, andes terviklikuma pildi reklaami tõhususest selliste näitajate abil nagu reklaami maksumus, reklaamiklikid või reklaamimuljed.

Kanaliteülene eelarvestamine

Praegu on see funktsioon beetaversioonis, mis sisaldab prognoosimisaruannet, et jälgida meediakanalite tempot ja prognoositud tulemuslikkust eesmärgi, näiteks tulude suhtes. See tööriist on hindamatu väärtusega ettevõtetele, kes soovivad optimeerida oma reklaamikulutusi mitmes kanalis.

Campaign Manager 360 integratsioon

Ühendatud Campaign Manager 360 kontode koondvaated on nüüd GA4 Ad Workspace’is saadaval, andes sügavama ülevaate kampaaniate tulemuslikkusest kogu kanalis.

Source: ga4.com

Tehisintellekti ülevaade

Google kasutab oma täiustatud tehisintellekti võimalusi, et pakkuda GA4-s rohkem rakendatavaid teadmisi. Mudel on loodud tohutute andmemahtude analüüsimiseks ning peamiste suundumuste ja anomaaliate selgeks ja lihtsaks selgitamiseks. Näiteks kui ostumõõdikud on suurenenud, ühendab AI punktid ja annab selge selgituse trendile kaasa aitavate tegurite kohta. Selle funktsiooni eesmärk on lihtsustada andmeanalüüsi, muutes selle kõigile kasutajatele kättesaadavamaks ja rakendatavamaks.

Privaatsust arvestav jälgimine

Kuna digitaalne maastik liigub suurema privaatsuse suunas, kohandub ka GA4, uurides, kuidas ettevõtted saavad jätkuvalt tõhusalt mõõta oma tulemuslikkust, ilma et nad toetuksid kolmandate osapoolte küpsistele. Sel aastal toetab GA4 Chrome’i privaatsuse liivakasti API-d, et aidata ettevõtetel jõuda oma sihtrühmadeni ja mõõta tõhusust küpsistevabas keskkonnas. See on kriitilise tähtsusega, kuna tööstus liigub eraelu puutumatusele suunatud tavade suunas.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+