2 min. lugemist

GA4 uuendused lubavad paremat aruandlust ja ülevaadet

Google on avalikustanud Google Analytics 4 (GA4) uuendused, mis lubavad muuta turundajate andmete analüüsimise ja kasutamise viisi. Uuendused keskenduvad täiustatud kanaliteülesele aruandlusele, täiustatud tehisintellektipõhisele analüüsile ja tugevale toetusele privaatsusele suunatud jälgimisele.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
GA4 uuendused lubavad paremat aruandlust ja ülevaadet
Allikas: Depositphotos

Täiustatud kanaliteülene aruandlus ja eelarvestamine

Üks uuenduse kõige märkimisväärsemaid funktsioone on põhjaliku kanaliteülese aruandluse ja eelarvestamise vahendite kasutuselevõtt. Need tööriistad võimaldavad ettevõtetel saada tervikliku ülevaate oma reklaamipingutustest kõikidel platvormidel.

Kolmanda osapoole reklaamiandmete integreerimine

GA4 kasutajad saavad nüüd importida reklaamiandmeid Pinterestist, Redditist ja Snapist otse oma analüüsi. See tähendab, et mitte-Google’i kampaania andmed on kaasatud kanaliteülestesse tulemuslikkuse aruannetesse, andes terviklikuma pildi reklaami tõhususest selliste näitajate abil nagu reklaami maksumus, reklaamiklikid või reklaamimuljed.

Kanaliteülene eelarvestamine

Praegu on see funktsioon beetaversioonis, mis sisaldab prognoosimisaruannet, et jälgida meediakanalite tempot ja prognoositud tulemuslikkust eesmärgi, näiteks tulude suhtes. See tööriist on hindamatu väärtusega ettevõtetele, kes soovivad optimeerida oma reklaamikulutusi mitmes kanalis.

Campaign Manager 360 integratsioon

Ühendatud Campaign Manager 360 kontode koondvaated on nüüd GA4 Ad Workspace’is saadaval, andes sügavama ülevaate kampaaniate tulemuslikkusest kogu kanalis.

Source: ga4.com

Tehisintellekti ülevaade

Google kasutab oma täiustatud tehisintellekti võimalusi, et pakkuda GA4-s rohkem rakendatavaid teadmisi. Mudel on loodud tohutute andmemahtude analüüsimiseks ning peamiste suundumuste ja anomaaliate selgeks ja lihtsaks selgitamiseks. Näiteks kui ostumõõdikud on suurenenud, ühendab AI punktid ja annab selge selgituse trendile kaasa aitavate tegurite kohta. Selle funktsiooni eesmärk on lihtsustada andmeanalüüsi, muutes selle kõigile kasutajatele kättesaadavamaks ja rakendatavamaks.

Privaatsust arvestav jälgimine

Kuna digitaalne maastik liigub suurema privaatsuse suunas, kohandub ka GA4, uurides, kuidas ettevõtted saavad jätkuvalt tõhusalt mõõta oma tulemuslikkust, ilma et nad toetuksid kolmandate osapoolte küpsistele. Sel aastal toetab GA4 Chrome’i privaatsuse liivakasti API-d, et aidata ettevõtetel jõuda oma sihtrühmadeni ja mõõta tõhusust küpsistevabas keskkonnas. See on kriitilise tähtsusega, kuna tööstus liigub eraelu puutumatusele suunatud tavade suunas.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU