3 min. lugemist

Gen Z avastab peidetud pärli: Facebooki turg

Kas arvate, et saate Gen Z-i püüda ainult TikTokis või Instagramis? Meil on siin tõeliselt üllatav trend: Facebook Marketplace meelitab ligi üha rohkem Z-põlvkonna esindajaid - demograafilist gruppi, mis on seda sotsiaalset võrgustikku suuresti vältinud. E-kaubanduse spetsialistide jaoks pakub see ainulaadset võimalust jõuda kasvavale noorte tarbijate turule, kes kasutavad Marketplace'i üha enam oma ostuvajaduste rahuldamiseks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Gen Z avastab peidetud pärli: Facebooki turg
Allikas: Depositphotos

Turuplats, platvorm esemete ostmiseks ja müümiseks kohalikus kogukonnas, ikogub populaarsust Gen Z seas , kes otsib taskukohaseid viise oma kodu sisustamiseks või garderoobide värskendamiseks. See on märkimisväärne kõrvalekalle tüüpilisest Z-põlvkonna käitumisest, mis tavaliselt väldib Facebooki kui sotsiaalset platvormi. Selle asemel tõmbab neid Marketplace’i praktilisus ja võimalus leida kasutatud ja vintage-esemeid murdosa jaehindadest.

Majanduslikud põhjused on üks peamisi tegureid, miks C2C segment on populaarsemaks muutumas. Kuid ökoloogia on oluline ka noorte jaoks, millele reageerivad sellised platvormid nagu TikTok. Meta on võrdselt teadlik Marketplace’i potentsiaalist meelitada ligi nooremaid kasutajaid ja on Facebooki strateegiliselt ümber suunanud, et see meeldiks rohkem 18–29-aastastele vanuserühmale.

Nagu teatas Business Insider, on Meta finantsjuhi Susan Li sõnul Marketplace selle kasvu oluline tõukejõud. Platvormi edu seisneb ohutuse kombinatsioonis – kasutajatel peab kauplemiseks olema Facebooki konto – ja selle atraktiivsuses garaažimüügi digitaalse versioonina, kus soodsad ostud on päevakorras.

The term Generation Z, often abbreviated as Gen Z, describes individuals born approximately from 1997 to 2012. This age group represents the demographic cohort that comes after the Millennial generation.

Source: Depositphotos

Tegevjuht Mark Zuckerberg tunnistas, et Facebooki algne kasutajaskond, kuhu kuulusid teismelised ja noored täiskasvanud, on kolinud teistele platvormidele. Kuid Marketplace’i kasvava populaarsuse tõttu hakkab Meta seda suundumust muutma, kusjuures Zuckerberg väljendab rahulolu edusammudega noorte täiskasvanute platvormile tagasi meelitamisel.

“Eriti hea meel on mul selle üle, milliseid edusamme oleme noortega Facebookis teinud. Numbrid, mida me näeme, eriti USA-s, on tõesti vastuolus avaliku arvamusega selle kohta, kes seda rakendust kasutab,” ütles Zuckerberg.

E-kaubanduse spetsialistide jaoks on Facebook Marketplace’i kasvav populaarsus noorte tarbijate seas üllatav, kuid teretulnud võimalus. Facebook on sotsiaalse kaubanduse kõige populaarsem platvormenam kui 1.2 miljardit veebiostlejat kasutab Marketplace’i iga kuu. Lisaks on märkimisväärne osa kasutajatest pärit noorematest demograafilistest rühmadest. See muudab selle ideaalseks kanaliks ettevõtetele , mis on suunatud Z-põlvkonna tarbijatele.

Selle suundumuse täielikuks ärakasutamiseks peaksid e-kaubanduse ettevõtted kaaluma Marketplace’i lisamist oma turundusstrateegiasse. Facebook Marketplace’is reklaamiekraani tolmu pühkimine on vähemalt väärt kaalumist.

Facebook Marketplace on osutunud võimsaks tööriistaks Meta püüdlustes võita Gen Z tähelepanu. Neid köidavad soodsad ostud, ainulaadsed esemed ja jätkusuutlikkus kannab ka kaalu. Z-põlvkonna eelistuste, näiteks nende kiindumuse mõistmine kasutatud asjade ostmise vastu võib aidata e-poodidel kohandada oma pakkumisi vastavalt nõudlusele.

Lisaks ärge unustage lisada üksikasjalikke tootekirjeldusi, lisada hinnaläbirääkimiste võimalusi ja tagada turvalised tehingud. Need on elemendid, mis võivad parandada ostukogemust ja luua usaldust nooremate ostjate seas.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Facebook juhib sotsiaalset kaubandust: platvormi suundumused sotsiaalses kaubanduses
5 min. lugemist

Facebook juhib sotsiaalset kaubandust: platvormi suundumused sotsiaalses kaubanduses

Hoolimata kasvavast entusiasmist ja märkimisväärsetest investeeringutest sotsiaalmeedia ostlemisse (sotsiaalne kaubandus) lääne turgudel, ei ole see uuenduslik segu suhtlusvõrgustikest ja e-kaubandusest veel saavutanud kõlavat edu, mida tööstuse eksperdid ja platvormiarendajad algselt ootasid. Kontseptsioon osta tooteid otse sotsiaalmeedia platvormide kaudu on lääne tarbijate uudishimu ja ettevaatusega kokku puutunud, mille tulemuseks on oodatust aeglasem kasutuselevõtu määr. Siiski on […]

Loe artiklit
E-kaubanduse kanaliteülene turundus: edu võti
3 min. lugemist

E-kaubanduse kanaliteülene turundus: edu võti

Juhtiv klientide kaasamise ja hoidmise platvorm CleverTap on heitnud valgust kanaliteülese turunduse kriitilisele rollile e-kaubanduses. Nende ülevaated näitavad, kuidas veebimüüjad saavad tõhusalt kasutada mitut suhtluskanalit, et suurendada klientide seotust, suurendada müüki ja parandada säilitamise määra. Integreerides sujuvalt strateegiad e-posti, SMS-ide, tõukemärguannete ja sotsiaalmeedia platvormide vahel, saavad e-kaubanduse ettevõtted luua ühtse klienditeekonna, mis suurendab märkimisväärselt konversioonimäärasid […]

Loe artiklit
Google’i uued müüjatööriistad suurendavad tippmüügi hooaja tuge
3 min. lugemist

Google’i uued müüjatööriistad suurendavad tippmüügi hooaja tuge

Must reede ja jõulud on kohe nurga taga. Läheneva ostuhooajaga annab Google välja mitu olulist värskendust, mille eesmärk on aidata edu maksimeerida. Google’i uued müüjatööriistad teenustes Google Merchant Center ja Google Ads on loodud selleks, et pakkuda müüjatele ajakohast teavet, parandada automatiseerimist ja optimeerida turundusstrateegiaid.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+