3 min. lugemist

Gen Z avastab peidetud pärli: Facebooki turg

Kas arvate, et saate Gen Z-i püüda ainult TikTokis või Instagramis? Meil on siin tõeliselt üllatav trend: Facebook Marketplace meelitab ligi üha rohkem Z-põlvkonna esindajaid - demograafilist gruppi, mis on seda sotsiaalset võrgustikku suuresti vältinud. E-kaubanduse spetsialistide jaoks pakub see ainulaadset võimalust jõuda kasvavale noorte tarbijate turule, kes kasutavad Marketplace'i üha enam oma ostuvajaduste rahuldamiseks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Gen Z avastab peidetud pärli: Facebooki turg
Allikas: Depositphotos

Turuplats, platvorm esemete ostmiseks ja müümiseks kohalikus kogukonnas, ikogub populaarsust Gen Z seas , kes otsib taskukohaseid viise oma kodu sisustamiseks või garderoobide värskendamiseks. See on märkimisväärne kõrvalekalle tüüpilisest Z-põlvkonna käitumisest, mis tavaliselt väldib Facebooki kui sotsiaalset platvormi. Selle asemel tõmbab neid Marketplace’i praktilisus ja võimalus leida kasutatud ja vintage-esemeid murdosa jaehindadest.

Majanduslikud põhjused on üks peamisi tegureid, miks C2C segment on populaarsemaks muutumas. Kuid ökoloogia on oluline ka noorte jaoks, millele reageerivad sellised platvormid nagu TikTok. Meta on võrdselt teadlik Marketplace’i potentsiaalist meelitada ligi nooremaid kasutajaid ja on Facebooki strateegiliselt ümber suunanud, et see meeldiks rohkem 18–29-aastastele vanuserühmale.

Nagu teatas Business Insider, on Meta finantsjuhi Susan Li sõnul Marketplace selle kasvu oluline tõukejõud. Platvormi edu seisneb ohutuse kombinatsioonis – kasutajatel peab kauplemiseks olema Facebooki konto – ja selle atraktiivsuses garaažimüügi digitaalse versioonina, kus soodsad ostud on päevakorras.

The term Generation Z, often abbreviated as Gen Z, describes individuals born approximately from 1997 to 2012. This age group represents the demographic cohort that comes after the Millennial generation.

Source: Depositphotos

Tegevjuht Mark Zuckerberg tunnistas, et Facebooki algne kasutajaskond, kuhu kuulusid teismelised ja noored täiskasvanud, on kolinud teistele platvormidele. Kuid Marketplace’i kasvava populaarsuse tõttu hakkab Meta seda suundumust muutma, kusjuures Zuckerberg väljendab rahulolu edusammudega noorte täiskasvanute platvormile tagasi meelitamisel.

“Eriti hea meel on mul selle üle, milliseid edusamme oleme noortega Facebookis teinud. Numbrid, mida me näeme, eriti USA-s, on tõesti vastuolus avaliku arvamusega selle kohta, kes seda rakendust kasutab,” ütles Zuckerberg.

E-kaubanduse spetsialistide jaoks on Facebook Marketplace’i kasvav populaarsus noorte tarbijate seas üllatav, kuid teretulnud võimalus. Facebook on sotsiaalse kaubanduse kõige populaarsem platvormenam kui 1.2 miljardit veebiostlejat kasutab Marketplace’i iga kuu. Lisaks on märkimisväärne osa kasutajatest pärit noorematest demograafilistest rühmadest. See muudab selle ideaalseks kanaliks ettevõtetele , mis on suunatud Z-põlvkonna tarbijatele.

Selle suundumuse täielikuks ärakasutamiseks peaksid e-kaubanduse ettevõtted kaaluma Marketplace’i lisamist oma turundusstrateegiasse. Facebook Marketplace’is reklaamiekraani tolmu pühkimine on vähemalt väärt kaalumist.

Facebook Marketplace on osutunud võimsaks tööriistaks Meta püüdlustes võita Gen Z tähelepanu. Neid köidavad soodsad ostud, ainulaadsed esemed ja jätkusuutlikkus kannab ka kaalu. Z-põlvkonna eelistuste, näiteks nende kiindumuse mõistmine kasutatud asjade ostmise vastu võib aidata e-poodidel kohandada oma pakkumisi vastavalt nõudlusele.

Lisaks ärge unustage lisada üksikasjalikke tootekirjeldusi, lisada hinnaläbirääkimiste võimalusi ja tagada turvalised tehingud. Need on elemendid, mis võivad parandada ostukogemust ja luua usaldust nooremate ostjate seas.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate
5 min. lugemist

Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate

Mõned aastad tagasi tähendas veebipoe käivitamine kuu aega arendajaga veetmist ja mõne tuhande dollari ettemaksu. Täna? Teil võib pärastlõunal töötada töötav pood ja selle alustamine ei maksa teile põhimõtteliselt midagi. Kui olete mõelnud oma veebiettevõtte loomisele, kuid tehnilised asjad või käivituskulud on teid tagasi hoidnud, on mul häid uudiseid.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU