2 min. lugemist

Gen Z ostukäitumise ülevaade

SheerID hiljutine uuring keskendus Gen Z tarbijate ostueelistustele ja majandususaldusele Ameerika Ühendriikides ja Ühendkuningriigis. Siin on põhipunktid:

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Gen Z ostukäitumise ülevaade

Kulutustes domineerivad majanduslikud probleemid

2023. aastal kasvas USA majandus 2,5% ja inflatsioon langes 3,4% -ni. Vaatamata teadetele majanduse paranemise kohta on vaid 30% Gen Z tarbijatest eelmise aastaga võrreldes optimistlikud. Ettevaatlikkus on veelgi suurem Euroopas, kus majandus ei kasva peaaegu üldse. UK Gen Z on 25% pessimistlikum kui Ameerikas.

“See selgitab, miks TikTok on täis videoid “valju eelarvestamise” kohta, kus inimesed räägivad avalikult oma rahaplaanidest ja jõupingutustest vähem kulutada. See suundumus viib selleni, et ligi kolmandik Z-põlvkonnast üritab raha kokku hoida, ostes odavamaid asju ja vähem tarbetut kraami.”

36% Gen Z vastanutest ütleb, et nad kulutavad vähem. Neid mõjutavad eriti sellised kategooriad nagu kaasavõetav toit, mängud, elektroonika ja veebiuudised. Gen Z kolledži üliõpilaste seas on meeleolu veelgi halvem: 45% on majanduse tuleviku suhtes pessimistlik ja 77% näeb vaeva oma eelarvete kohandamisega, et neid muresid arvesse võtta.

Kuidas kaasata Gen Z?

Instagram, TikTok ja Snapchat mängivad uute kaubamärkide tutvustamisel võtmerolli. 68% vastanutest ütles, et sotsiaalmeedia on nende peamine brändi avastamise allikas. Olulist mõju avaldavad ka sõprade ja pere soovitused.

Eksklusiivsed pakkumised on osutunud oluliseks teguriks Gen Z tähelepanu köitmisel. Kuni 91% kolledži üliõpilastest uurib enne ostmist allahindlusi. Lisaks on eksklusiivsed pakkumised osutunud tõhusamaks kui muud taktikad. Nende hulka kuuluvad näiteks osta kohe, maksa hiljem (BNPL) või pikendatud tagastusperioodid.

Eksklusiivsed allahindlused mitte ainult ei suurenda ostukäitumist, vaid ka brändilojaalsust. Märkimisväärne osa vastanutest ütles, et nad vahetavad eksklusiivse pakkumise saamiseks teise kaubamärgi või registreeruvad allahindluse eest lojaalsusprogrammi.

Kõige atraktiivsemateks eksklusiivseteks pakkumisteks peeti tasuta kingitusi ja tasuta saatmist, millele järgnesid allahindlused ostudele. Üllataval kombel kujunes pakkumiste saatmisel eelistatud suhtluskanaliks e-post, millele järgnesid tihedalt tekstisõnumid.

Kaasaostmise / kohaletoimetamise tellimused olid esikohal tootekategooriate seas, mida Gen Z ostaks allahindlusega. Sellele järgnesid rõivad, kosmeetika/isiklik hooldus, mängud ja elektroonika. Kõige vähem populaarne valik oli veebiuudised, mis näitasid, et Gen Z eelistab tasuta teabeallikaid.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem
4 min. lugemist

Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem

Digitaalne reklaam muutub kiiremini kui kunagi varem ning e-kaubanduse kaubamärgid ja turundusagentuurid peavad uute väljakutsete ja võimalustega sammu pidama. Industry Pulse Report kaardistab, millised trendid, ohud, süvavead ja uuendused kujundavad online-reklaami järgmisel aastal. See tugineb digitaalse meedia ekspertide – reklaamitegijate, agentuuride, reklaamtehnoloogiaettevõtete ja kirjastajate – arvamustele ning annab ülevaate sellest, mis on 2025. aastal tõhusa […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+