2 min. lugemist

Gen Z ostukäitumise ülevaade

SheerID hiljutine uuring keskendus Gen Z tarbijate ostueelistustele ja majandususaldusele Ameerika Ühendriikides ja Ühendkuningriigis. Siin on põhipunktid:

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Gen Z ostukäitumise ülevaade

Kulutustes domineerivad majanduslikud probleemid

2023. aastal kasvas USA majandus 2,5% ja inflatsioon langes 3,4% -ni. Vaatamata teadetele majanduse paranemise kohta on vaid 30% Gen Z tarbijatest eelmise aastaga võrreldes optimistlikud. Ettevaatlikkus on veelgi suurem Euroopas, kus majandus ei kasva peaaegu üldse. UK Gen Z on 25% pessimistlikum kui Ameerikas.

“See selgitab, miks TikTok on täis videoid “valju eelarvestamise” kohta, kus inimesed räägivad avalikult oma rahaplaanidest ja jõupingutustest vähem kulutada. See suundumus viib selleni, et ligi kolmandik Z-põlvkonnast üritab raha kokku hoida, ostes odavamaid asju ja vähem tarbetut kraami.”

36% Gen Z vastanutest ütleb, et nad kulutavad vähem. Neid mõjutavad eriti sellised kategooriad nagu kaasavõetav toit, mängud, elektroonika ja veebiuudised. Gen Z kolledži üliõpilaste seas on meeleolu veelgi halvem: 45% on majanduse tuleviku suhtes pessimistlik ja 77% näeb vaeva oma eelarvete kohandamisega, et neid muresid arvesse võtta.

Kuidas kaasata Gen Z?

Instagram, TikTok ja Snapchat mängivad uute kaubamärkide tutvustamisel võtmerolli. 68% vastanutest ütles, et sotsiaalmeedia on nende peamine brändi avastamise allikas. Olulist mõju avaldavad ka sõprade ja pere soovitused.

Eksklusiivsed pakkumised on osutunud oluliseks teguriks Gen Z tähelepanu köitmisel. Kuni 91% kolledži üliõpilastest uurib enne ostmist allahindlusi. Lisaks on eksklusiivsed pakkumised osutunud tõhusamaks kui muud taktikad. Nende hulka kuuluvad näiteks osta kohe, maksa hiljem (BNPL) või pikendatud tagastusperioodid.

Eksklusiivsed allahindlused mitte ainult ei suurenda ostukäitumist, vaid ka brändilojaalsust. Märkimisväärne osa vastanutest ütles, et nad vahetavad eksklusiivse pakkumise saamiseks teise kaubamärgi või registreeruvad allahindluse eest lojaalsusprogrammi.

Kõige atraktiivsemateks eksklusiivseteks pakkumisteks peeti tasuta kingitusi ja tasuta saatmist, millele järgnesid allahindlused ostudele. Üllataval kombel kujunes pakkumiste saatmisel eelistatud suhtluskanaliks e-post, millele järgnesid tihedalt tekstisõnumid.

Kaasaostmise / kohaletoimetamise tellimused olid esikohal tootekategooriate seas, mida Gen Z ostaks allahindlusega. Sellele järgnesid rõivad, kosmeetika/isiklik hooldus, mängud ja elektroonika. Kõige vähem populaarne valik oli veebiuudised, mis näitasid, et Gen Z eelistab tasuta teabeallikaid.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU