2 min. lugemist

Gen Z ostukäitumise ülevaade

SheerID hiljutine uuring keskendus Gen Z tarbijate ostueelistustele ja majandususaldusele Ameerika Ühendriikides ja Ühendkuningriigis. Siin on põhipunktid:

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Gen Z ostukäitumise ülevaade

Kulutustes domineerivad majanduslikud probleemid

2023. aastal kasvas USA majandus 2,5% ja inflatsioon langes 3,4% -ni. Vaatamata teadetele majanduse paranemise kohta on vaid 30% Gen Z tarbijatest eelmise aastaga võrreldes optimistlikud. Ettevaatlikkus on veelgi suurem Euroopas, kus majandus ei kasva peaaegu üldse. UK Gen Z on 25% pessimistlikum kui Ameerikas.

“See selgitab, miks TikTok on täis videoid “valju eelarvestamise” kohta, kus inimesed räägivad avalikult oma rahaplaanidest ja jõupingutustest vähem kulutada. See suundumus viib selleni, et ligi kolmandik Z-põlvkonnast üritab raha kokku hoida, ostes odavamaid asju ja vähem tarbetut kraami.”

36% Gen Z vastanutest ütleb, et nad kulutavad vähem. Neid mõjutavad eriti sellised kategooriad nagu kaasavõetav toit, mängud, elektroonika ja veebiuudised. Gen Z kolledži üliõpilaste seas on meeleolu veelgi halvem: 45% on majanduse tuleviku suhtes pessimistlik ja 77% näeb vaeva oma eelarvete kohandamisega, et neid muresid arvesse võtta.

Kuidas kaasata Gen Z?

Instagram, TikTok ja Snapchat mängivad uute kaubamärkide tutvustamisel võtmerolli. 68% vastanutest ütles, et sotsiaalmeedia on nende peamine brändi avastamise allikas. Olulist mõju avaldavad ka sõprade ja pere soovitused.

Eksklusiivsed pakkumised on osutunud oluliseks teguriks Gen Z tähelepanu köitmisel. Kuni 91% kolledži üliõpilastest uurib enne ostmist allahindlusi. Lisaks on eksklusiivsed pakkumised osutunud tõhusamaks kui muud taktikad. Nende hulka kuuluvad näiteks osta kohe, maksa hiljem (BNPL) või pikendatud tagastusperioodid.

Eksklusiivsed allahindlused mitte ainult ei suurenda ostukäitumist, vaid ka brändilojaalsust. Märkimisväärne osa vastanutest ütles, et nad vahetavad eksklusiivse pakkumise saamiseks teise kaubamärgi või registreeruvad allahindluse eest lojaalsusprogrammi.

Kõige atraktiivsemateks eksklusiivseteks pakkumisteks peeti tasuta kingitusi ja tasuta saatmist, millele järgnesid allahindlused ostudele. Üllataval kombel kujunes pakkumiste saatmisel eelistatud suhtluskanaliks e-post, millele järgnesid tihedalt tekstisõnumid.

Kaasaostmise / kohaletoimetamise tellimused olid esikohal tootekategooriate seas, mida Gen Z ostaks allahindlusega. Sellele järgnesid rõivad, kosmeetika/isiklik hooldus, mängud ja elektroonika. Kõige vähem populaarne valik oli veebiuudised, mis näitasid, et Gen Z eelistab tasuta teabeallikaid.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024
3 min. lugemist

TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024

Kui me vaatame aastasse 2024, siis TikTok on tõusnud digitaalsete muutuste jõuallikaks, saavutades muljetavaldava verstaposti – 170 miljonit Ameerika kasutajat oma üleilmses kogukonnas, mis koosneb enam kui miljardist inimesest. Platvormi ainulaadne lähenemine sisule on muutnud revolutsiooniliselt, kuidas ettevõtted oma sihtrühmadega suhtlevad, eriti TikTok Shopi kaudu, kus igakuised LIVE-sessioonid on Ameerika Ühendriikides kolmekordistunud.

Loe artiklit
Turunduse maskuliinsuse uuesti määratlemine: Kuidas brändid saavad jõuda kaasaegsete meesteni
4 min. lugemist

Turunduse maskuliinsuse uuesti määratlemine: Kuidas brändid saavad jõuda kaasaegsete meesteni

Kaubamärgid seisavad silmitsi olulise väljakutsega muuta seda, kuidas nad oma kampaaniates mehi kujutavad. Hiljutise Kantari aruande kohaselt ei suuda kaasaegne sihtrühm samastuda väljakujunenud stereotüüpidega tugevatest ja vastupidavatest meestest. Selle asemel on tarbijate sidemete loomisel ja brändi kasvul võtmetähtsusega kaasav mehelikkus erinevate erinevustega turunduses. Vaatame, milliseid järeldusi saab e-kaubandus teha ja enda kasuks ära kasutada.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+