2 min. lugemist

Google Business Profile lisab WhatsAppi ja SMS-i integratsiooni

Google Business Profile on lisanud funktsiooni, mis võimaldab ettevõtetel integreerida WhatsAppi ja SMS-sõnumeid, et suhelda klientidega otse. See muudatus võib oluliselt lihtsustada klienditoe protsesse, vastata päringutele ja hallata broneeringuid, parandades seega üldist kliendikogemust.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Google Business Profile lisab WhatsAppi ja SMS-i integratsiooni
Allikas: Depositphotos

Ettevõtjad, kellel on kinnitatud Google’i äriprofiil, saavad sõnumid lihtsa protsessi kaudu aktiveerida:

  1. Avage Google Business Profile.
  2. Minge jaotisse Edit Profile > Business Information > Contact (Muuda profiili > Ettevõtte andmed > Kontakt).
  3. Valige Vestlusvalikud.
  4. Valige SMS või WhatsApp.
  5. Sisestage telefoninumber või WhatsAppi URL.

WhatsApp ja SMS-suhtlus toob kasu

Online- ja offline-müüki ühendavate ettevõtete jaoks tähendab see uuendus tõhusamat kliendisuhtluse haldamist otse Google’i ökosüsteemis. Paljud tarbijad kasutavad juba praegu Google’i, et otsida äriteavet, ning võimalus võtta nendega koheselt ühendust populaarsete platvormide, nagu WhatsApp või SMS, kaudu võib märkimisväärselt lühendada teed päringust ostuni.

Integratsioon võimaldab ettevõtetel kiirendada vastuseid toodete, saadavuse või tarnimise kohta esitatud küsimustele. Konkurentsivõimelises e-kaubanduse keskkonnas on need olulised eelised, mis teevad vahet keskmise teeninduse ja ostmist soodustava kogemuse vahel

. Kiire ja lihtne kliendisuhtlus võib suurendada konversioonimäära ja lojaalsust. Kui klient saab oma küsimusele kiire vastuse otse otsingumootoris, tellib ta tõenäolisemalt toote just sellelt ettevõttelt. See võib olla lahendus ka ettevõtetele, kellel puudub oma live-chat või kelle kliendid eelistavad suhtlemist juba kasutatavate rakenduste kaudu. WhatsApp on paljudes riikides massiliselt esindatud, mistõttu selle integreerimine GBPga on nende piirkondade ettevõtetele märkimisväärne konkurentsieelis. Üldiselt võib WhatsApp olla huvitav vahend klientide hankimiseks.

WhatsApp & SMS now available in Google Business Profile

Source: Depositphotos

Uue funktsiooni piirangud

Selle funktsiooni kasutamiseks peab ettevõttel olema Google Business Profile’is kinnitatud äriprofiil. Kahjuks ei paku Google praegu nende sõnumite tulemuslikkuse statistikat. Seetõttu ei tea ettevõtted veel, kui palju kliente nende kanalite kaudu nendega ühendust võtab või milline on nende mõju müügile. Uus funktsioon on saadaval kogu maailmas, välja arvatud Filipiinid, Vietnam, Tai, Taiwan, Jaapan, Lõuna-Korea ja Hiina. Vaatamata teatud piirangutele võib see uuendus aidata ettevõtetel parandada kliendisuhtlust ilma kallidesse lahendustesse investeerimata. E-kaubanduse kaubamärkide jaoks võib see tähendada vähem mahajäetud ostukorve ja rohkem oste.

Jaga artiklit
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+