2 min. lugemist

Google keelab alates 1. septembrist pillide pressireklaamid

Google kavatseb 1. septembril 2025 blokeerida pillide valmistamise seadmete reklaamid. Keeld mõjutab nii Google'i reklaame kui ka Google Shoppingi. Veebimüüjad peavad probleemide vältimiseks kiiresti tegutsema.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Google keelab alates 1. septembrist pillide pressireklaamid
Allikas: Depositphotos and Canva Pro License

Mida keelatakse

Uued eeskirjad on suunatud pillipressidele ja masinatele, mis täidavad pulbreid kapslitesse. Google keelab ka nende masinate juurde kuuluvad osad. Enam ei saa reklaamida tabletipressimismasinaid, matriitsid, vorme, stantse ega pitsereid. Põhimõtteliselt on keelatud kõik, mida kasutatakse tablettide ja tablettide valmistamiseks või märgistamiseks.

Kuidas see välja rullub

1. septembrist algab mahasurumine, kuid Google võtab selle järk-järgult kasutusele kuue nädala jooksul. Nad ei sulge kontosid lihtsalt kohe. Saate vähemalt seitse päeva hoiatust, enne kui Google teie konto peatab. See annab teile aega, et asju parandada või oma reklaamid maha võtta.

Mida müüjad peavad tegema

  • Kontrollige oma reklaame kohe
  • Kui te müüte seda kraami, kustutage need reklaamid enne septembrit.

Google ütleb, et vaadake kõik üle, nii et ärge oodake viimaseni. See sobib Google’i musteriga, et lõigata välja riskantsed tooted. Nad on sarnaseid keelde teinud ka varem teiste ohtlike toodete puhul. Keegi ei taha, et kogu tema Google’i reklaamikonto peatatakse ühe halva toote tõttu. Google’i liiklusest sõltuvate ettevõtete jaoks võib tulude kaotus olla tohutu. Targad müüjad auditeerivad sel nädalal oma kampaaniaid ja eemaldavad kõik küsitava.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge