2 min. lugemist

Google parandab GA4 ja Search Console’i integratsiooni

Google on avaldanud uue dokumentatsiooni, mis parandab Google Analyticsi (GA4) ja Search Console'i andmete integreerimist, et parandada veebisaidi tulemuslikkust ja SEO-analüüsi. Seda uuendust hindavad eriti kõrgelt ettevõtted, kes soovivad suurendada orgaanilist liiklust ja parandada kasutajakogemust.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Google parandab GA4 ja Search Console’i integratsiooni
Allikas: Google

GA4 ja Search Console’i andmete ühendamisega saavad kontod tervikliku ülevaate klientide käitumisest – alates külastuseelsetest otsingutest kuni kohapealse suhtlemiseni. See integratsioon aitab tuvastada kõige edukamad otsingupäringud, suurendada konversioonimäära ja täiustada turundusstrateegiaid.

Mida need tööriistad jälgivad?

  • Search Console: Keskendub külastuseelsele tegevusele, jälgides otsingutulemuste muljeid, klikke, otsingupäringuid ja üldist nähtavust Google Searchis.
  • Google Analytics 4: analüüsib kasutaja käitumist pärast klikkimist, sealhulgas lehekülje külastamist, seansi kestust, kasutaja tegevusi ja eri turunduskanalite liiklusallikaid.

Google parandab GA4: uus Looker Studio armatuurlaud

Google on välja andnud Looker Studio armatuurlaua, mis lihtsustab turundajate jaoks andmete analüüsi ja visualiseerimist. Looker Studio armatuurlaud võimaldab Google Analytics 4 ja Search Console’i andmete otsest võrdlemist. See lihtsustab kasutajate käitumise ja sisu tulemuslikkuse mustrite avastamist. Lisaks orgaanilise liikluse suundumuste jälgimisele pakub see üksikasjalikku analüüsi kaasamismäärade, kasutajate tagasipöördumismäärade ja lehekülje interaktsioonide kohta. See aitab tuvastada kõige edukamad leheküljed ja otsingupäringud, mis loovad kõige rohkem väärtust, võimaldades tõhusamat sisu optimeerimist ja SEO-strateegiat.

Andmete lahknevuste käsitlemine

Google toob esile ka sagedased lahknevused GA4 ja Search Console’i andmete vahel. Klikkide ja seansside arvu erinevused võivad olla põhjustatud sellistest teguritest nagu:

  • erinevad jälgimismeetodid ja atributsioonimudelid,
  • küpsiste jälgimise erinevused,
  • andmete salvestamise ajalised erinevused,
  • bot ja mittestandardne lehekülje filtreerimine,
  • erinevad lähenemisviisid kanooniliste URLide jälgimisele.

Google soovitab kasutada täiendavaid vahendeid, mis hõlbustavad andmete ühendamist, näiteks otsene Search Console’i integratsioon GA4-ga, WordPress Site Kit’i plugin andmete lihtsamaks ühendamiseks või BigQuery eksport edasijõudnud analüüsiks.

Google parandab GA4: eelised e-kaubandusele

See uuendus pakub praktilisi eeliseid veebimüüjatele, kes soovivad parandada otsingu nähtavust, optimeerida sisu ja mõista paremini klientide käitumist otsingus ja veebisaitidel. Selgemate andmete abil saavad ettevõtted paremini suunata turundust, täpsustada SEO-d ja optimeerida tootepakkumisi. Tulemuseks võib olla konkurentsieelis, suurem liiklus ja suurem müük.

Jaga artiklit
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+