
Parim viis oma arvutustabeli uuendamiseks
Valemit on lihtne kasutada: =AI(“teie üleskutse”, [valikuline vahemik]). Ei ole vaja vahetada vahendeid või luua keerulisi integratsioone. Kirjutage, mida soovite lihtsas inglise keeles, ja Google’i tehisintellekt annab teile kohe tulemused. Võtke klientide tagasiside analüüs. Võite sisestada =AI(“analüüsida selle tagasiside sentimenti ja liigitada see positiivseks, negatiivseks või neutraalseks”, A2:D2), selle asemel, et käsitsi sadu kommentaare läbi sõeluda. AI vaatab teie andmed üle ja sorteerib need kohe kõigi veergude jaoks kategooriatesse.
Turundusrakendused
Reaalsed kasutusvõimalused turundusmeeskondade jaoks on revolutsioonilised:sisu personaliseerimine: =AI(“kirjuta see tootekirjeldus ümber aastatuhandete jaoks”, A2) kohandab teie olemasolevat teksti erinevate sihtrühmade jaoks.Konkurentide analüüs: =AI(“eralda selle konkurendi maandumislehe peamised müügipunktid”, A2:B2) tuvastab turu positsioneerimise strateegiad.
Klientide segmenteerimine: =AI(“kategoriseeri need kontaktid ettevõtte suuruse ja tööstusharu alusel”, A2:E2) sorteerib automaatselt potentsiaalsed kliendid sihipäraseks pöördumiseks.Tulemuslikkuse ülevaade: =AI(“tuvasta 3 peamist tegurit, mis aitavad kaasa kõrgetele konversioonimääradele”, A2:F2) paljastab teie kampaaniaandmete mustrid ilma käsitsi analüüsita.
Revolutsiooniline aja kokkuhoid
Varajased kasutajad ütlevad, et nad on palju produktiivsemad. Asjad, mis varem võtsid 30 minutit, võtavad nüüd vaid 30 sekundit.AI hoolitseb kõige eest, alates kulude sorteerimisest kuni vastuste kirjutamiseni klienditeeninduspäringutele. Andke sellele märkmeid müügikõnedest ja see annab teile lühikokkuvõtteid. Saate sisestada kampaania toorandmeid ja saada valmis aruandeid.
Rohkem kui traditsioonilised valemid
Kõige šokeerivam eelis? Te ei pea üldse kasutama keerulisi tabelarvutusvalemeid. Te ei pea meeles pidama VLOOKUP-süntaksi või INDEX-MATCH-kombinatsioone. Ütle lihtsalt, mida sa vajad: =AI(“näita mulle, millistel toodetel on suurim kasumimarginaal”, A:D) =AI(“leia kliendid, kes ei ole viimase 6 kuu jooksul ostnud”, B2:E2) AI mõistab, mida sa tahad, ja viib loogika ise ellu.
Tehniline rakendamine
Funktsioon töötab otse Google Workspace’i turvaprotokollidega, nii et teie tundlikud turundusandmed jäävad teie praegusesse keskkonda. Kolmanda osapoole eksporti ei ole vaja.Saate sellele juurdepääsu standardse valemiriba kaudu või klõpsates Gemini ikoonil, mis ilmub abikõlblikel lehtedel. Süsteem töötab sujuvalt koos teiste lahtritega, võimaldades keerukat mitmeastmelist analüüsi tervete töövihikute ulatuses.
Tööstuse mõju
See kujutab endast olulist muutust loomuliku keele liideste kasutamise suunas ärirakendustes. Selle asemel, et õppida käske, mis töötavad ainult teatud tarkvaraga, räägivad kasutajad arvutustabeleid vestluskäskluste abil.See tehnoloogia võib kõrvaldada kitsaskohad andmete kogumise ja kasuliku ülevaate saamise vahel turundusosakondades, mis on juba niigi ülekoormatud andmeanalüüsi, sisu loomise ja aruandluse nõuetega.

Source: blog.google
Käivitamine ja juurdepääs
Google võtab selle funktsiooni aeglaselt kasutusele kõigis Google Workspace’i kontodes. Kättesaadavus sõltub praegu organisatsioonist, kuid lähinädalatel peaks see olema laiemalt kasutusel. Mõju ulatub kaugemale iga inimese tootlikkuse suurendamisest. Meeskonnad saavad standardiseerida, kuidas nad andmeid analüüsivad, vähendada uute töötajate koolitamiseks kuluvat aega ja hoida turundustegevust järjepidevalt, ilma et selleks oleks vaja palju tehnilisi teadmisi. Kuna tehisintellekt muutub Google’i tootlikkuse paketti üha integreeritumaks, on see valem tõenäoliselt aimu rohkem arenenud automatiseerimisest, mis lisatakse ettevõtte töövoogudesse. Varajased kasutuselevõtjad võivad saada konkurentsieelise, kui tehnoloogia küpseb ja laiendab võimalusi.AI valem muudab tabelid kohtadest, kus salvestate staatilisi andmeid, nutikateks analüüsimootoriteks, mis saavad hakkama väga paljude erinevate aspektidega: PPC-kampaaniad, klientide tagasiside töötlemine, erinevate sisuversioonide loomine, konkurentide hinnastrateegiate analüüsimine, ostukäitumise alusel e-posti nimekirjade segmenteerimine, tootekirjelduste loomine inventari kataloogide jaoks, hooajaliste müügitrendide jälgimine, reklaamikulude jaotuse optimeerimine eri kanalite vahel, kliendi teekonna kaardistamise personaliseerimine, A/B-testimise tulemuste tõlgendamise automatiseerimine ja palju muud.