3 min. lugemist

Google Shopping muutub oluliselt

Viis, kuidas me veebis sisseoste teeme, on muutumas tööriistade tõttu, mis leiavad pakkumisi, teevad isikupärastatud ettepanekuid ja kasutavad tehisintellekti uuringute tegemiseks. Tehisintellekti abil on Google avalikustanud täiesti uue ja uuendusliku ostuplatvormi, mis muudab seda, kuidas inimesed veebis ostlevad. See uus versioon, mis alustas kasutuselevõttu eelmisel nädalal USA-s, on mõeldud selleks, et lihtsustada uurimistööd, lihtsustada toodete leidmist ja muuta tarbijate jaoks parimate pakkumiste leidmine lihtsamaks kui kunagi varem.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Google Shopping muutub oluliselt
Allikas: Depositphotos

Kaksikute täiustatud tehisintellekti mudelid on lisatud Google’i tohutusse Shopping Graphi, millel on üle 45 miljardi tootekirje. See muudab kõike. Nende võimsate asjade kokkupanemise eesmärk on muuta ostlemine kasutajate jaoks lihtsamaks, isikupärasemaks ja kiiremaks.

Rohkem teadusuuringuid nutikate toodete kohta

Täiusliku üksuse leidmiseks ei pea te enam tundide kaupa vahekaartide vahel kerima ja vahetama. Uus Google Shopping kasutab tehisintellekti (AI), et teha lühikesi kokkuvõtteid, mis keskenduvad teie otsingu kõige olulisematele osadele. Näiteks kui otsite sülearvutit, mis sobib teie programmeerimisvajadustega, annab platvorm teile isikupärastatud loendi kõige olulisematest funktsioonidest, mida kaaluda, koos paljude veebipoodide tootesoovitustega.

Dünaamilised filtrid ja kategooriasoovitused võimaldavad teil nüüd otsingutulemusi kiiresti täpsustada, analüüsides olulisi tegureid, nagu suurus, kohalik saadavus või hinnavahemik. Lisaks on Google teie ostukindluse suurendamiseks integreerinud oma tipptasemel virtuaalse proovimise funktsiooni. See uuenduslik tööriist kasutab generatiivset tehisintellekti ja liitreaalsuse tehnoloogiat, võimaldades teil enne ostmist tooteid täpsemalt visualiseerida.

Nende täiustatud funktsioonide juurutamisega muudab Google teie ostukogemuse sujuvamaks ning täiustab ka otsustusprotsessi. Täpsete filtreerimisvalikute ja kaasahaaravate proovimisvõimaluste kombinatsioon tagab, et saate teha teadlikumaid valikuid suurema kerguse ja kindlusega.

The new Google Shopping uses artificial intelligence (AI) to make short summaries that focus on the most important parts of your search.

Source: Google

Isikupärastamine saab kõige rohkem tähelepanu

Tunnistades kasutajate erinevaid ostueelistusi, on Google strateegiliselt juurutanud isikupärastatud voo Shoppingu avalehel. Selle kureeritud videote ja toodete kollektsiooni eesmärk on inspireerida ja joondada teie ainulaadseid maitseid ja huvisid. Lisaks sisaldab platvorm järjepidevuse funktsiooni, mis võimaldab teil sujuvalt jätkata oma ostuteekonda sealt, kus pooleli jäite.

Lisaks on Google privaatsusprobleemide lahendamisel ennetavalt suurendanud kasutajate kontrolli. Täpsemalt on need muutnud isikupärastatud tulemuste haldamise või keelamise oluliselt lihtsamaks , tagades nende sätete hõlpsa kättesaadavuse. See lähenemine tasakaalustab tõhusalt isikupärastamist kasutaja privaatsuseelistustega.

Hindade ja müügi võrdlus

Kuna kõik soovivad raha säästa, asetab uus Google Shopping tehingute leidmise tööriistad loendi etteotsa. Kasutajad saavad kasutada selliseid funktsioone nagu hinnavõrdlus, statistika ja jälgimine, et oma ostukogemusest maksimumi võtta. Kui lähete spetsiaalsele lehele nimega “pakkumised”, leiate allahindlusi ja eripakkumisi, mis on kohandatud teie huvidele.

Google Shopping puts deal-finding tools at the top of the list.

Source: Google Blog

Koos toimiv ostuökosüsteem

Google Shopping koondab aktiivselt paljude kaupluste kirjeid, et luua terviklik turg, kus kliendid saavad hõlpsalt uurida mitme jaemüüja tooteid ühes mugavas asukohas. Lisaks arendab ettevõte pidevalt uuenduslikke viise, kuidas kaubamärgid saaksid kliente kaasata, eriti tehisintellektiga täiustatud kogemuste ja märkimisväärselt täiustatud tooteloendite reklaamide kaudu.

Oluline on see, et Google tunnistab tehisintellekti loodud püksikute võimalikke puudusi. Selle probleemi lahendamiseks on nad strateegiliselt rakendanud “eksperimentaalse” märgise. Lisaks küsivad nad aktiivselt kasutajate tagasisidet, mida hiljem kasutatakse süsteemi täiustamiseks ja täiustamiseks aja jooksul.

Lõppkokkuvõttes kujutab see Google Shoppingu ümberkujundatud kasutuskeskkond endast suurt hüpet edasi e-kaubanduses. See lubab dramaatiliselt kiirendada, isikupärastada ja tõhustada veebikaubandust tarbijatele kogu Ameerika Ühendriikides, laiendades seda lähitulevikus potentsiaalselt Euroopa Liitu.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+