1 min. lugemist

Google tutvustab uusi funktsioone, lubab täiustatud otsingut

Hiljutisel Google I / O konverentsil avalikustas ettevõte uued värskendused. Üks olulisemaid uusi funktsioone on tehisintellekti ülevaadete kasutuselevõtt, mis annab keerulistele küsimustele lühikesed vastused. Kahjuks on see praegu saadaval ainult Google'i kasutajatele USA-s.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Google tutvustab uusi funktsioone, lubab täiustatud otsingut
Allikas: Depositphotos

Uuenduses kasutatakse generatiivset tehisintellekti, mida toetab Google Gemini. AI ülevaated on loodud selleks, et lisada väärtust lisaks traditsioonilistele otsingutulemustele. See pakub teabelõike veebisisust, mis on mõeldud keerukamate päringute jaoks. Lisaks uudistele tutvustab Google ka uut veebifiltrit, mis võimaldab kasutajatel igal ajal naasta traditsioonilise tekstilinkide vaate juurde.

Millal me muutust näeme? Nagu ettevõte teatab:

“Täna hakkavad tehisintellekti ülevaated ilmuma kõigile USA-s, peagi on tulemas veel riike. See tähendab, et sadadel miljonitel kasutajatel on sel nädalal juurdepääs tehisintellekti lugudele ja me eeldame, et aasta lõpuks on juurdepääs enam kui miljardil inimesel.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Big Data Supercharges e-kaubanduse edu
4 min. lugemist

Big Data Supercharges e-kaubanduse edu

Suurandmed on nüüd eeliseid otsivate ettevõtete jaoks üliolulised. See on ülioluline ka kaubamärkide ja kaupluste jaoks. See tohutu hulk teavet pärineb erinevatest allikatest. Nende hulka kuuluvad uuringud, veebitehingud ja sotsiaalmeedia. Suurandmed võivad esineda erineval kujul. See võib olla struktureeritud, poolstruktureeritud või struktureerimata. See on tuntud oma 3 Vs: suure kiiruse, mahu ja mitmekesisuse poolest. Täiustatud […]

Loe artiklit
Viimase kliki omistamine jääb lühikeseks: miks on aeg areneda
3 min. lugemist

Viimase kliki omistamine jääb lühikeseks: miks on aeg areneda

Laialdane tuginemine viimase kliki omistamismudelitele on osutunud üha ebapiisavamaks, eriti kui see on suunatud noorematele, tehnikateadlikele põlvkondadele. Snapchati hiljutised leiud rõhutavad tungivat vajadust paradigma muutuse järele mõõtmismeetodites. Traditsiooniline viimase kliki lähenemisviis maalib sageli ebatäieliku pildi, moonutades keerukate, mitmekanaliliste turundusstrateegiate tegelikku tõhusust. Kuna tarbijate teekonnad muutuvad keerukamaks ja mittelineaarsemaks, on ettevõtete jaoks ülioluline võtta kasutusele keerukamad […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+