2 min. lugemist

Google uuendab hasartmängude reklaamieeskirju

Google on teatanud uutest reeglitest hasartmängudega seotud reklaamide kohta. Alates 14. aprillist 2025 muutub viis, kuidas hasartmängudega seotud tooteid ja teenuseid reklaamitakse. Milleks peaksite valmistuma?

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Google uuendab hasartmängude reklaamieeskirju
Allikas: Depositphotos

Kõige olulisem muutus on see, kuidas Google läheneb hasartmängude kategoriseerimisele. Uued reeglid toovad kaasa üksikute kategooriate üksikasjalikumad ja selgemad määratlused, mis peaks lihtsustama reklaami heakskiitmise protsessi ja vähendama ebaselgusi nende liigitamisel. Seega saavad reklaamijad parema ülevaate, kuidas oma kampaaniaid Google’i standarditele vastavaks seadistada. Teine oluline aspekt on riigispetsiifiliste nõuete kehtestamine. Google reageerib erinevatele regulatiivsetele keskkondadele kogu maailmas ja kohandab oma eeskirju kohalikele tingimustele.

Mitmel turul tegutsevate agentuuride või e-kaubandusettevõtete jaoks tähendab see suuremat tähelepanu kampaaniate seadistamisel vastavalt geograafilisele suunamisele

.Google võimaldab reklaamijatel nüüd tutvuda ajakohastatud eeskirjade esialgse versiooniga . See on võimalus reklaamistrateegiate varajaseks ettevalmistamiseks ja kohandamiseks. Siiski tuleb märkida, et eeskirjade lõplik versioon võib erineda esialgsest versioonist – Google märgib, et kõik täiendavad muudatused tehakse teatavaks oma tavapäraste kommunikatsioonikanalite kaudu.

Mõju e-kaubandusele

E-poe operaatorid, kes teevad koostööd hasartmängusektori partneritega või pakuvad seotud tooteid, peavad pöörama suuremat tähelepanu sellele , kuidas nende reklaamid sobivad uutesse kategooriatesse. Kuigi selgemalt määratletud eeskirjad võivad esialgu tähendada suuremat halduskoormust, peaksid need pikemas perspektiivis tagama stabiilsema ja prognoositavama keskkonna reklaamikommunikatsiooni jaoks.Turundusagentuurid ja sisemised turundusmeeskonnad peavad uutest eeskirjadest aru saama ja neid oma strateegiates rakendama. Eriti oluline on geograafilise suunamise nõuetekohane seadistamine, võttes arvesse üksikute riikide erinõudeid.

Kuidas valmistuda muudatusteks

Seoses läheneva jõustumiskuupäevaga 2025. aasta aprillis on oluline alustada ettevalmistusi niipea kui võimalik. Soovitame alustada praeguste reklaamikampaaniate põhjalikust analüüsist ja nende võrdlemisest uute nõuetega. Eelnev lähenemine eeskirjade esialgsele versioonile võib anda olulise eelise. See võimaldab teil tuvastada oma kampaaniates võimalikud probleemkohad ja valmistada vajalikud kohandused ette aegsasti ette. Samuti on teil aega katsetada uusi lähenemisviise ja optimeerida oma reklaamistrateegiaid. Kuigi eeskirjade muudatused võivad esmapilgul tunduda järjekordse regulatiivse piiranguna, pakuvad need ka potentsiaalseid võimalusi. Selgemalt määratletud kategooriad ja eeskirjad võivad viia tõhusama reklaami suunamise ja parema kampaaniatulemuseni. Ettevõtted, kes suudavad kiiresti kohaneda uute tingimustega , võivad saada konkurentsieelise. Google selgitab hasartmängude kui ühe “keelatud” segmendi küsimust vanemas videos.

Jaga artiklit
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+