
Kõige olulisem muutus on see, kuidas Google läheneb hasartmängude kategoriseerimisele. Uued reeglid toovad kaasa üksikute kategooriate üksikasjalikumad ja selgemad määratlused, mis peaks lihtsustama reklaami heakskiitmise protsessi ja vähendama ebaselgusi nende liigitamisel. Seega saavad reklaamijad parema ülevaate, kuidas oma kampaaniaid Google’i standarditele vastavaks seadistada. Teine oluline aspekt on riigispetsiifiliste nõuete kehtestamine. Google reageerib erinevatele regulatiivsetele keskkondadele kogu maailmas ja kohandab oma eeskirju kohalikele tingimustele.
Mitmel turul tegutsevate agentuuride või e-kaubandusettevõtete jaoks tähendab see suuremat tähelepanu kampaaniate seadistamisel vastavalt geograafilisele suunamisele
.Google võimaldab reklaamijatel nüüd tutvuda ajakohastatud eeskirjade esialgse versiooniga . See on võimalus reklaamistrateegiate varajaseks ettevalmistamiseks ja kohandamiseks. Siiski tuleb märkida, et eeskirjade lõplik versioon võib erineda esialgsest versioonist – Google märgib, et kõik täiendavad muudatused tehakse teatavaks oma tavapäraste kommunikatsioonikanalite kaudu.
Mõju e-kaubandusele
E-poe operaatorid, kes teevad koostööd hasartmängusektori partneritega või pakuvad seotud tooteid, peavad pöörama suuremat tähelepanu sellele , kuidas nende reklaamid sobivad uutesse kategooriatesse. Kuigi selgemalt määratletud eeskirjad võivad esialgu tähendada suuremat halduskoormust, peaksid need pikemas perspektiivis tagama stabiilsema ja prognoositavama keskkonna reklaamikommunikatsiooni jaoks.Turundusagentuurid ja sisemised turundusmeeskonnad peavad uutest eeskirjadest aru saama ja neid oma strateegiates rakendama. Eriti oluline on geograafilise suunamise nõuetekohane seadistamine, võttes arvesse üksikute riikide erinõudeid.
Kuidas valmistuda muudatusteks
Seoses läheneva jõustumiskuupäevaga 2025. aasta aprillis on oluline alustada ettevalmistusi niipea kui võimalik. Soovitame alustada praeguste reklaamikampaaniate põhjalikust analüüsist ja nende võrdlemisest uute nõuetega. Eelnev lähenemine eeskirjade esialgsele versioonile võib anda olulise eelise. See võimaldab teil tuvastada oma kampaaniates võimalikud probleemkohad ja valmistada vajalikud kohandused ette aegsasti ette. Samuti on teil aega katsetada uusi lähenemisviise ja optimeerida oma reklaamistrateegiaid. Kuigi eeskirjade muudatused võivad esmapilgul tunduda järjekordse regulatiivse piiranguna, pakuvad need ka potentsiaalseid võimalusi. Selgemalt määratletud kategooriad ja eeskirjad võivad viia tõhusama reklaami suunamise ja parema kampaaniatulemuseni. Ettevõtted, kes suudavad kiiresti kohaneda uute tingimustega , võivad saada konkurentsieelise. Google selgitab hasartmängude kui ühe “keelatud” segmendi küsimust vanemas videos