2 min. lugemist

Google’i 2025. aasta strateegia asetab Gemini AI keskmesse

TechCrunch teatab, et 18. detsembri pidulikul strateegiakoosolekul avalikustas Google'i juhtkond oma tehisintellekti algatuste ambitsioonikad plaanid, kusjuures tegevjuht Sundar Pichai rõhutas Google Gemini AI-mudelit kui ettevõtte keskset fookust 2025. aastaks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Google’i 2025. aasta strateegia asetab Gemini AI keskmesse
Allikas: Depositphotos

Koosolekul ütles Pichai : “2025 saab olema kriitiline,” rõhutades kiiret vajadust kiirema arengu järele. Kiireloomulisuse tunnet rõhutasid tegevjuhi kommentaarid, milles öeldi, et “panused on suured”, kuna ettevõte peab läbirääkimisi konkurentsitihedal tehisintellekti turul. Pichai andis äsja avaldatud rakendusest rääkides õiglase hinnangu Gemini rakenduse praegusele seisule. Kuigi ta tunnistas rakenduse “tugevat hoogu”, rääkis ta avalikult ka ees ootavatest raskustest.

Ta tunnistas: “Meil on 2025. aastal veel tööd teha, et vähendada lõhet ja kehtestada ka seal juhtpositsioon,” viidates ettevõtte positsioonile tehisintellekti valdkonnas

. Erineva edukusega investeerivad suured tehnoloogiaettevõtted praegu tugevalt tehisintellekti, mis langeb kokku Gemini strateegilise fookusega.

Google’i avatus oma saavutuste ja puuduste suhtes näitab, et ta on realistlikult teadlik konkurentsikeskkonnast.Google positsioneerib end selleks, mida ta peab tehnoloogilise arengu murranguliseks perioodiks, ning kohtumise ajastus ja esitlus – koos pühade riietusega – pakkusid lõdvestunud tausta sellele, mis näib olevat üks ettevõtte viimaste aastate olulisemaid strateegilisi pöördeid.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+