Google’i uued müüjatööriistad täiustavad reklaamikohtade haldamist
Google Merchant Centeri üks olulisemaid täiendusi on täiustatud tootetrendide statistika kasutuselevõtt. Need ülevaated võimaldavad müüjatel tuvastada ja ära kasutada uusi ostutrende, tuues esile populaarsed otsingupäringud ja ostukäitumise.
Uued vahendid pakuvad andmepõhiseid otsuseid
See funktsioon annab ettevõtetele võimaluse teha oma varude kohta andmepõhiseid otsuseid, tagades, et neil on käepärast suure nõudlusega tooted.
“Oletame, et olete spetsialiseerunud teksade jaemüüja, kes kaalub üleliigsete teksapükste mahalaadimist, mis pole maha võtnud. Merchant Centeri uued trendiülevaated võivad teile näidata, et mitte ainult teksapüksid pole praegu üllatavalt populaarsed, vaid inimesed kasutavad nende otsimisel tegelikult terminit “pikad teksapüksid”. Nii et nüüd, selle asemel, et lühikesed püksid riiulilt tõmmata ja lattu tagasi saata, saate kohandada oma strateegiat nii, et lühikesed püksid oleksid kampaaniates silmapaistvamalt esile tõstetud – ja muidugi lisage oma tootekirjeldusele “jorts”,” selgitab Google.
Tehisintellekti aruandlus: Google’i uute müüjatööriistade põhifunktsioon
Google on otsustanud integreerida täiustatud tehisintellekti funktsioonid Merchant Centerisse, mis peaks kasutajate jaoks andmeanalüüsi lihtsustama. Müüjad pääsevad nüüd juurde tehisintellekti loodud toimivuskokkuvõtetele üksikute toodete kohta. See funktsioon käivitatakse peagi, kahjuks meie jaoks, ainult Ameerika turu jaoks.
“Samuti kasutame tehisintellekti, et vastata konkreetsetele küsimustele teie tooteandmete kohta, kasutades uusi kohandatud aruandeid. Pärast põhjalikku andmeanalüüsi kirjeldust, mida soovite üle vaadata – näiteks “näita mulle minu enimmüüdud kleitide toimivust” – loome kohandatud andmekogumi teid huvitavate vastustega. See tööriist kasutab generatiivset tehisintellekti, et tõlkida kasutaja taotlus kohandatud aruandeks, mis tõstab esile tema enda toimivusandmed. See tähendab, et saate kohandatud aruannete käsitsi loomise vahele jätta, kui vajate paremini kohandatud andmeid.”
Saadavus poes
Google automatiseerib veelgi poes toodete saadavuse sünkroonimist Merchant Centeriga. Visioon on lihtsustada tarbijate jaoks ostuprotsessi ja kaotada müüjate käsitsitöö.
See värskendus tagab, et kohalikud kampaaniad on alati ajakohased ja annavad klientidele täpset teavet selle kohta, millised tooted on läheduses saadaval.
Klientide värbamist täiustatakse Google’i uute müüjatööriistade abil
Ettevõtted hindavad eriti järgmisi muudatusi ostude tipphooajal. Google on toimivuse maksimeerimise ja otsingukampaaniate raames laiendanud klientide värbamise tööriistu. Nüüd on võimalik seada konkreetseid eesmärke uute klientide ligimeelitamiseks, optimeerida reklaame kasumimarginaalide põhjal ja täpsustada oma kohalolekut otsingutulemustes suurema täpsusega.
Nende uute müüjatööriistade abil on Google’i eesmärk varustada ettevõtteid kõigega, mida nad vajavad, et aasta kõige aktiivsemal ostuperioodil jõudsalt areneda.